- Reactiescore
- 3.584
WvW #341
Door: Jokersbrain en Capricorno
The game begins
Het gewone voetvolk bekijkt elkaar vijandig, tot de tand toe gewapend. Slechts 4 passen scheiden de twee legers en de sfeer is gespannen, grimmig. Desondanks blijven vooralsnog alle troepen netjes in formatie. Achter het front, veilig voor de eerste schermutselingen, overleggen de kopstukken van beide legers. De konings, natuurlijk, als altijd begeleid door hun respectievelijke koninginnen. Deze koninginnen zijn gekleed in vol uitrusting. De ene had een harnas dat glinsterde alsof zij de zon zelve was, de ander droeg een harnas zo zwart dat al het licht erin opgeslokt leek te worden.
Rondom de koning en de koningin staan hun adviseurs, allemaal met hun eigen specialiteiten. Aan beide kanten wordt druk overlegt en uiteindelijk is het de koning gekleed in het wit, die als eerste een opdracht over het strijdveld roept.
“Pawn to E4!”
En met die woorden is de strijd begonnen.
Instellingen:
Aantal spelers: 29
Postlimiet: Neen
Klaagmuur: Uit
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar beide: Jokersbrain & Capricorno sturen (via privébericht op het forum of discordbericht)
Lunch: In de wolvenchat
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Combino -> Sule Silmad
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Combino -> Sule Silmad
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Hints: Neen
Verhaaltjes: Ja
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
Beul
Ketter/Priester
Cupido (dag 1)
Nacht:
BM-stemming
Raaf
Lynch
Beschermengel
Slet
Lunch
Levensdrankje
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Alle zieneracties (ook Mythomaan)
Lieveling (nacht 1) joint groepschat
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn. Het maakt niet uit bij welke partij de BM zit.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; 1x Waarschuwing
2x Waarschuwing mits voldoende input (anders val je dood.)
3x Je valt dood ongeacht input.
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk
Door: Jokersbrain en Capricorno
The game begins
Het gewone voetvolk bekijkt elkaar vijandig, tot de tand toe gewapend. Slechts 4 passen scheiden de twee legers en de sfeer is gespannen, grimmig. Desondanks blijven vooralsnog alle troepen netjes in formatie. Achter het front, veilig voor de eerste schermutselingen, overleggen de kopstukken van beide legers. De konings, natuurlijk, als altijd begeleid door hun respectievelijke koninginnen. Deze koninginnen zijn gekleed in vol uitrusting. De ene had een harnas dat glinsterde alsof zij de zon zelve was, de ander droeg een harnas zo zwart dat al het licht erin opgeslokt leek te worden.
Rondom de koning en de koningin staan hun adviseurs, allemaal met hun eigen specialiteiten. Aan beide kanten wordt druk overlegt en uiteindelijk is het de koning gekleed in het wit, die als eerste een opdracht over het strijdveld roept.
“Pawn to E4!”
En met die woorden is de strijd begonnen.
Instellingen:
Aantal spelers: 29
Postlimiet: Neen
Klaagmuur: Uit
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar beide: Jokersbrain & Capricorno sturen (via privébericht op het forum of discordbericht)
Lunch: In de wolvenchat
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Hints: Neen
Verhaaltjes: Ja
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
Beul
Ketter/Priester
Cupido (dag 1)
Nacht:
BM-stemming
Raaf
Lynch
Beschermengel
Slet
Lunch
Levensdrankje
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Alle zieneracties (ook Mythomaan)
Lieveling (nacht 1) joint groepschat
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn. Het maakt niet uit bij welke partij de BM zit.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; 1x Waarschuwing
2x Waarschuwing mits voldoende input (anders val je dood.)
3x Je valt dood ongeacht input.
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk
Laatst bewerkt: