[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
559
nja mijn stem haalt toch niks uit rob
staat 7 voor rob en 3 voor bappos
valt wel op dat de CI stemmers voor bappos gaan :oops:
 
Reactiescore
3.584
Lynch:

We naderen de endgame, de vraag is nu wie hierin de overhand zal nemen voor het zover komt om met een betere uitgangspositie het tactische voordeel te gaan hebben.

In ieder geval was er weer chaos wat geleid heeft tot het slaan van een stuk.



Rob is duidelijk de lynch met ook de raaf die op hem ging. Maar wat was zijn chesskleur?
Rob was weerwolf


2. RobBappos
3. BabbosRob
4. MohRob
5. DashRob
11. Jan1996Bappos
12. LailaRob
13. AnthraxxolBappos
14. FloofyPanda
15. RinskeRob
25. Xena princessRob
26. CircleRob
27 jeffrey defqon1Rob

Lunch:

De black pieces moesten snel handelen om niet in het nadeel de endgame in te gaan en besloten daarom om een tactische meesterzet neer te zetten, door middel van een in-between move zijn ze erin geslaagd een stong white chess pieces te slaan, de white pieces stonden erbij en keken ernaar,...

Bappos was de lunch en hij was:
raaf


Algemene boodschap:

@jeffrey defqon1 zal doodvallen wegens dubbel account, zijn lynch stem was verder niet bepalend. Jeffrey was burger.

Ook @FloofyPanda zal doodvallen dit door inactiviteit, zij was Ketterse wolf.

Verder ook een waarschuwing voor @mohniels1 om meer bijdrage te leveren aan het potje.
 
Reactiescore
1.704
Nee xena is slechtje. Maar met jouw stelligheid duidt dit op voorkennis en ben jij blijkbaar wolf
 
Reactiescore
1.704
jos gevangen? je uiteindelijke stem stond op CI, dus in feite heb je jos laten lopen ^^
Onzin. Ik ging twijfelen dood de geliefde van jos en door een hypetactive cl. Al mijn acties berusten op eerlijk goedjesgedrag. Zo ook vandaag.

Wat waren de argumenten op rob?
 
Reactiescore
402
Het is wel heel obvious dat jullie dicht bij een overwinning zijn zo.

@FloofyPanda @mohniels1 @ItsDash Nog geen stemmen van jullie.

@laila Wellicht eens kijken dat je niet de wolfjes hier een overwinning geeft. Aangezien babbos op jou zit steeds, gok ik dat jij als enige goedje hier stemt op nonkel. Anders wellicht @xena prinses. Denk dat de wolven Circle, bappos en CL in elk geval zijn. Van de laatste twee ben ik niet zeker.

Hier zeg ks dat circle een wolf is
Circle rood
 
Reactiescore
1.704
Hier zeg ks dat circle een wolf is
Circle rood
goede theorie dit wel

ik verdacht circle natuurlijk al op dag 1 maar omdat hij nooit iets te melden heeft gehad en enkel meeloopt kon ik geen argumenten bedenken maar dit lijkt me afdoende bewijs. 2/3 waren geen wolf dus 1/3 is wel wolf.

circle
 
Reactiescore
1.704
dus ik stem met je mee op circle en als dank ga je mij verdenken :D

dit potje is echt te dubieus voor woorden
 
Bovenaan