[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
276
Leg me dan uit waarom het verdacht is dat iemand zijn BM stem verandert. Ik heb nu het idee dat je niet op wolvenjacht bent maar gewoon wat uit de lucht grijpt om maar verdacht te 'vinden'.
Vond het opvallend en tegenstrijdig omdat je zelf aanhaalde dat zoiets gedaan kan worden om de ziener op verkeerde been te zetten en dan vervolgens zelf doet. Dat je een opmerking maakt dat simeco vooral aan het ouwehoeren is en dus niet serieus maar wel tussen hem en speeder twijfelt om je stem op te zetten.
duidelijke reddingsactie vd wolfjes op spieder weer
Hoe was dat een reddingsactie ? Ging er nek aan nek toe en het was uiteindelijk een goedje die voor de redding van speeder heeft gezorgd.
Dat is uitgesloten, controleer de BM stemmen op bloodwolf:

Rinske
Circle
Xena princes
Floofy

:rolleyes:
Nou, blood had wel aangegeven dat hij verwacht dat tussen de stemmers op hem een wolf zit. Nou weet ik van mezelf dat ik goedje ben. Circle streep ik ook weg omdat ik haar te actief vind en heb nog geen slechtjes gevoel bij haar. Eerste die in mij opkwam toen blood dit zei was Xena maar na vandaag twijfel ik ook erg bij floofy. Is erg afwachtend en komt niet zelf met verdachten.
mooie analyse. het was een bewust grapje eigenlijk om op bappos te stemmen, maar de happers vielen me ook op ja. er zit denk ik zeker een kern van waarheid in!

Lees even de posts van Blue, die zit on the right track denk ik.
Gisteren had ik het idee dat je goedje was maar vind je nu wel heel makkelijk mee gaan op cad. Alsof je maar zo snel mogelijk mee wil gaan op iemand en zo de aandacht van jezelf halen.
verspreking

want misschien hadden de wolven wel besloten niks te doen bijv maar jij gaat er vanuit dat ze toeslaan dus ben je wolf

ctrl alt delete
Was toch overduidelijk dat hij nog een goedje bedoelde na blood? Zo heb ik het iig gelezen
 
Reactiescore
1.498
Volgens mij geloven er meerderen niet in Materlotti en Ctrl Alt Delete als wolven. Ik zie het ook niet, ze lijken mij beiden nietszeggende goedjes.

Het is tijd voor plan b.
 
Reactiescore
293
Ik blijf erbij dat wolven zitten tussen de spelers die op mij gestemd hebben.. Ik ben best bereid om op een ander te stemmen dan op Materlotti.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
het enige dat je op me hebt, is mijn 'verdediging' waarbij ik zeg dat wanneer ik de vorige potjes op exact dezelfde wijze verdacht werd, geen wolfke bleek

dat is alles en bijzonder weinig dus, als je het mij vraagt :d
 
Reactiescore
276
Verder volg ik die stemmen op cad niet. Hij speelt voor mijn gevoel niet anders dan normaal? En dat hij zonder onder de aandacht is nu is niet vreemd als hij zich moet blijven herhalen en verdedigen.

Vind materlotti dan meer verdacht al kan dat ook komen door wat CI zei, hij zo speelt

@Candiu va harte met je verjaardag nog! :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Beulactie

Tigor vond dat haar koning de troepen maar slecht aanvoerde. Aan de buitenkant stond een stuk ongedekt en zonder te twijfelend haalde ze uit en sloeg Ctrl Alt Delete zo van het schaakbord af.

CAD was burger.
 
Reactiescore
1.498
Waarom negeer je mijn antwoord?
Het is geen antwoord, maakt het alleen maar erger?
Je stemt op iemand die stemmen heeft wie je verdacht vind, stapt daar vanaf om op iemand te stemmen die je niet verdacht vind om vervolgens bij minimale druk weer terug te gaan.
 
Reactiescore
1.014
Niet weer heh :oops:
 
Reactiescore
1.498
Het is geen antwoord, maakt het alleen maar erger?
Je stemt op iemand die stemmen heeft wie je verdacht vind, stapt daar vanaf om op iemand te stemmen die je niet verdacht vind om vervolgens bij minimale druk weer terug te gaan.
Domme actie van de beul, maar daardoor nog 14 minuten om voor iedereen hierover na te denken.
 
Reactiescore
2.193
Geen slechte beul, wtf doe je tigor..

@bappos

Ik zie dat mijn eigen verdachte stemmen begint te krijgen dus ik switch terug? Als Rob opeens stemmen krijgt, switch jij niet dan?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nou ik wilde gewoon duidelijkheid geven :/

en ik wil nu ook gewoon naar de CTRL stemmers kijken. i know i know, slechte zet..

en nogmaals sorry Rick :s
 
Bovenaan