[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.014
Ik snap het ook niet in belang van goedjes.
Pleit tigor wel vrij als materlotti idd slechtje is . Want door haal beulactie op cad zette ze materlotti op lynch en was er complete chaos rondom nog op combino/floofy te gaan.

Edit: slechte beul is er niet, maar lieveling/koppel etc geeft haar toegang tot chat met haar actie
 
Reactiescore
397
Ik snap het ook niet in belang van goedjes.
Pleit tigor wel vrij als materlotti idd slechtje is . Want door haal beulactie op cad zette ze materlotti op lynch en was er complete chaos rondom nog op combino/floofy te gaan.
Ze is 100 procent goedje want geen slechte beul. Tenzij g/s natuurlijk.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik zou dan nog mogen beulen.
klopt inderdaad.

Maar dan had ik die niet nu gedaan. Soit, ik ben er niet trots op, maar ik weet nu wel dat ik naar de CTRL stemmers kan kijken. en naar de aanzet om op hem te gaan.
 
Reactiescore
1.014
Als ze lieveling is dan houdt ze denk ik haar beul vermogen?
Niet als ze weet dat beiden mannen goed zijn.

Met een geslaagde lunch,zou dat een klap van 3 goedjes zijn.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
lijkt wel of je nu met zekerheid kan zegge ndat er 3 goedjes uit zijn. dat vind ik gewoon zo raar.
Oh dus je wilt het alvast in mn schoenen schuiven :) wat ik volgens jou ook bij jou doe?

Ik ga gewoon uit van t ergste scenario. Niks aan de hand nog.

@mohniels1 hou je koest
 

Deleted User - 487963986

Guest
Oh dus je wilt het alvast in mn schoenen schuiven :) wat ik volgens jou ook bij jou doe?

Ik ga gewoon uit van t ergste scenario. Niks aan de hand nog.

@mohniels1 hou je koest

Ik heb niet gezegd dat er nog goedjes uit gaan... ik snap zelfs niet waarom je nu alvast wilt gaan speculeren dat ik aan de slechtjes kan sta. Ons doel blijft alsnog om de wolven te zoeken niet de hulpjes.
..

Nu ga ik ff wachten en morgen bekijk ik de CTRL stemmers.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dag 2 - the midgame

De openingsfase van de strijd zit er op. Alle stukken zijn in posities gezet en er zijn enkele aftastende moves gedaan. Een paar pionnen zijn al gevallen in de strijd, maar daarover halen de koningen hun schouders op. Pionnen zijn slechts vooruitgeschoven posten die opgeofferd kunnen worden. Nuttig, maar niet onmisbaar.

De witte koning overzag het strijdveld vanaf zijn paard en schreeuwde bevelen. "Loper naar B5! D slaat E6!" Gespannen keek hij naar wat er gebeurde in het midden van het veld. Daardoor zag hij niet wat er aan de flanken gebeurde, totdat een van zijn trouwe commandanten met een akelige doodskreet ineens neerviel.

Materlotti was de lynch

Hij was
gebroeder

Geschrokken riep de koning zijn troepen terug om te hergroeperen na deze aderlating. Hierdoor stonden alle troepen nu zo goed gedekt dat de zwarte stukken de kans niet zagen om een stuk aan te vallen.

Er was dus geen lunch

De troepen maakten van deze korte - de klok tikt immers nog steeds! - rust gebruik om even wat te eten terwijl de koningen nadachten over hun volgende moves. Ineens zakte een ander white piece ineens in elkaar en bleef op die plek stil liggen.

Candiu is gedood door het doodsdrankje.

Ze was slet

Huidige positie op het schaakbord

1649881852112.png

Lynchstemmen:
1. CombinoSpeeder
2. RobCombino
3. BabbosCAD -> Time
4. MohFloofy
5. DashMaterlotti
6. WatBlaasJeInMijnOorMaterlotti
8. KerouacCircle
9. TigorCombino
11. Jan1996CAD -> Combino
12. LailaMaterlotti
13. AnthraxxolCAD
14. FloofyPandaMaterlotti
15. RinskeMaterlotti
16. SimoenMaterlotti
17. CLCAD
18. CandiuMaterlotti
19. KSCAD -> Floofy -> Combino
20. MaterlottiFloofyPanda -> CAD
22. .TimeCombino -> CAD -> Combino
23. Speeder
24. Nonkel josBlue
25. Xena princessJeffrey
26. CircleMaterlotti
27 jeffrey defqon1CAD
28 maretanCombino
29. BlueMaterlotti
 
Bovenaan