[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
@Tigor93 weet niet of ik je vraag heb beantwoord want ik ben niet thuis maar waarom zou ik niet benieuwd zijn naar een mening van iemand die ik verdenk (CAD)over een ander iemand die ik verdenk (Floofy) . Ik weet niet hoe jij op zoek naar slechtjes gaat...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik denk niet dat materlotti zo zou spelen als slechtje vandaar CAD
 
Reactiescore
1.279
btw kan iemand me vertellen wat de argumenten weer waren tegen Materlotti? die vind ik niet terug.
Dat hij als een drol speelt. Net nog even zijn beperkte bijdrage doorgelezen en ik moet zeggen dat ik die lijn kan volgen.

Materlotti
 

Deleted User - 487963986

Guest
Speeder. krijgt niet het voordeel van de twijfel. Ik denk dat hij geen slechtje is. Hoezo begrijp je mijn posts niet? Kan ze altijd uitleggen voor je.

Omdat ik stem als ik iemand verdenk en niet bang ben om mijn stem te veranderen als iemand een goede verdediging geeft. Als een wolf stemmen heeft, moeten de andere wolven actie ondernemen. Dit hoeft niet als er enkel een theorie ligt. Daarnaast heb ik mijn eigen zegje over CAD gedaan en was ik het grotendeels met de punten van Blue eens. Een halfuur tijd is voor mij genoeg tijd om de argumenten van Blue door te lezen, de posts van CAD te lezen en zelf een mening te vormen.

Ben niet thuis maar ga proberen te volgen. @Tigor93 @Candiu wat vinden jullie van Floofy?
ik hen nog niet echt een mening over haar. Ze speelt wel andrs dan vorig potje maar kan er nog niet op leggen wat.
@Tigor93 weet niet of ik je vraag heb beantwoord want ik ben niet thuis maar waarom zou ik niet benieuwd zijn naar een mening van iemand die ik verdenk (CAD)over een ander iemand die ik verdenk (Floofy) . Ik weet niet hoe jij op zoek naar slechtjes gaat...

Omdat je nogal heel snel was met je post. dus ik ben wel benieuwd hoe je nu denkt over CTRL
Edit: met je stem bedoel ik
 
Reactiescore
1.503
Ik denk beiden geen wolf en Rob wel wolf.
Voor nu ga ik van die twee het meest op Ctrl Alt Delete
 
Reactiescore
1.279
Sjeezes waar is dash die wel normaal speelt?
Ja sorry net pas thuis en ook CL op tv. Dat helpt niet.

Maar heel simpel, er staan er 3 op lynch: cad combino en blond. De theorie op cad vind ik minder goed dan de optie blond in dit geval. Vandaar mijn keuze voor cad
 
Reactiescore
1.014
Ik denk beiden geen wolf en Rob wel wolf.
Voor nu ga ik van die twee het meest op Ctrl Alt Delete
Dit zei je gisteren ook, is de verdenking vandaag groter geworden of nog hetzelfde. ?

Zie dat Time nu ook zegt in beiden niet te geloven

En Ks wil nog op floofy.

Dit wordt weer chaos halfuurtje?
 
Reactiescore
1.014
Speeder. krijgt niet het voordeel van de twijfel. Ik denk dat hij geen slechtje is. Hoezo begrijp je mijn posts niet? Kan ze altijd uitleggen voor je.

Omdat ik stem als ik iemand verdenk en niet bang ben om mijn stem te veranderen als iemand een goede verdediging geeft. Als een wolf stemmen heeft, moeten de andere wolven actie ondernemen. Dit hoeft niet als er enkel een theorie ligt. Daarnaast heb ik mijn eigen zegje over CAD gedaan en was ik het grotendeels met de punten van Blue eens. Een halfuur tijd is voor mij genoeg tijd om de argumenten van Blue door te lezen, de posts van CAD te lezen en zelf een mening te vormen.

Ben niet thuis maar ga proberen te volgen. @Tigor93 @Candiu wat vinden jullie van Floofy?
Geen specifiek beeld nog van floofy.
 
Reactiescore
1.503
Dit zei je gisteren ook, is de verdenking vandaag groter geworden of nog hetzelfde. ?

Zie dat Time nu ook zegt in beiden niet te geloven

En Ks wil nog op floofy.

Dit wordt weer chaos halfuurtje?
Hetzelfde, maar heb hem niks anders zien doen.

Ik ben ook bereid op Blue te stemmen, die doet iets teveel moeite. Floofypanda zie ik niet zo eigenlijk, waarom is die verdacht?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja sorry net pas thuis en ook CL op tv. Dat helpt niet.

Maar heel simpel, er staan er 3 op lynch: cad combino en blond. De theorie op cad vind ik minder goed dan de optie blond in dit geval. Vandaar mijn keuze voor cad

Gewoon je posts doorheen het potje zijn niet aangenaam. ik ben gewoon meer gewend van jou xD
 
Bovenaan