[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
293
Ik snap totaal niet dat er lynchstemmen op mij zijn gezet. Ik vind het wel bijzonder dat het spel zo gespeeld moet worden. Zowel Blue als KS hebben degelijke argumenten gegeven waarom ze (mogelijk) op mij stemmen. Verder zijn het vooral spelers die zich weer eens de theorie kunnen vinden, zodat ze zelf geen moeite hoeven te doen.

Dan met het gemak dat @materlotti @jan1996 @jeffrey defqon1 en @anthraxxol een stem op mij zetten, tsja waar gaat het heen. Ik ga me echt niet verdedigen tegen deze zinloze lynchstemmen omdat het echt niks toevoegt.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik begrijp niet zo goed hoe Blue zelf eerst CAD verdenkt in een ellenlange post, vervolgens gevolgd wordt door o.a. materlotti waarop Blue zijn theorie omkeert en zegt dat materlotti wel eens slechtje zou kunnen zijn onder meer omdat hij snel volgt.

En wie zijn plots de twee voornaamste lynchkandidaten: materlotti én CAD. Knap stuurwerk van een wolfke?

Hoe Blue en Tigor bij elkaar steevast bevestiging zoeken alsof ze oprecht aan het zoeken zijn, zint me ook niet.
Ik begrijp je hierin wel, en snap waarom je een link ziet tussen ons. Maar waarom enkel bij ons? Er zijn er nog die zo spelen...

Plus ik ben kog niet overtuigd van mater en Ctrl. Ik moet zo nog terug lezen, ben nog maar net thuis.
 
Reactiescore
1.577
Ik begrijp je hierin wel, en snap waarom je een link ziet tussen ons. Maar waarom enkel bij ons? Er zijn er nog die zo spelen...

Plus ik ben kog niet overtuigd van mater en Ctrl. Ik moet zo nog terug lezen, ben nog maar net thuis.
Het valt me ook meer op van Blue. Die lijkt steeds bevestiging bij jou te zoeken en een soort van 'oude band' aan te halen om je vertrouwen te winnen. Heel wolfs.

Van anderen is het me nog in die mate niet opgevallen. Over wie heb jij het dan?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het valt me ook meer op van Blue. Die lijkt steeds bevestiging bij jou te zoeken en een soort van 'oude band' aan te halen om je vertrouwen te winnen. Heel wolfs.

Van anderen is het me nog in die mate niet opgevallen. Over wie heb jij het dan?

Aahzo bedoelde je.
Njaa ik zie vaak zo tats of posts van ik kom hier op terug etc.. dacht dat je dat vooral bedoelde.
 
Reactiescore
1.577
Het valt me ook meer op van Blue. Die lijkt steeds bevestiging bij jou te zoeken en een soort van 'oude band' aan te halen om je vertrouwen te winnen. Heel wolfs.

Van anderen is het me nog in die mate niet opgevallen. Over wie heb jij het dan?
Ik licht verder toe: heel wolfs, omdat je als goedje natuurlijk niet zomaar een andere speler vertrouwt.

Blue lijkt hier wel heel vaak toenadering tot Tigor te zoeken. In die mate zelfs dat hij haar voor zich lijkt te willen winnen.
 
Reactiescore
122
Ik zit nu via telefoon @nonkel jos, dus kan niet heel uitgebreid reageren en zo al helemaal niet meer, maar ik zal het nog eens duidelijk maken voor het geval het nog niet duidelijk was:

Ik wil meer input hebben van Tigor, omdat ik haar juist wel als verdachte zie.

Ik heb niemand nodig om 'voor me te winnen'. Dat zal mij echt m'n reet roesten.

Edit: verder heb ik in mijn posts duidelijk laten blijken dat ik voor nu afzien van CAD en moest ik omwille van mijn tijdsplanning (zoals ik zeg: ik ben weg zo) een andere keuze maken. De keuze daarin ging voor mij tussen Materlotti en Floofy of Combino, en zoals reeds uitgelegd in mijn posts bij gebrek aan beter. Hoop dat je m'n posts nogmaals wil lezen, misschien dat je t dan beter begrijpt.
 
Reactiescore
1.532
Gaan we dan toch op materlotti stemmen? Ben ik zeker bij?
Hoezo 'dan toch'? Ik zie dat er veel op hem wordt gestemd, maar wél samen met Ctrl. Maar heb op het moment het gevoel dat er een reddingsactie op wordt gezet om Ctrl te redden? Ik weet het niet. Ik vond de post van Blue sterk eerder vandaag en wil daar wel verder in mee gaan dus Ctrl Alt Del
 
Reactiescore
293
Hoezo 'dan toch'? Ik zie dat er veel op hem wordt gestemd, maar wél samen met Ctrl. Maar heb op het moment het gevoel dat er een reddingsactie op wordt gezet om Ctrl te redden? Ik weet het niet. Ik vond de post van Blue sterk eerder vandaag en wil daar wel verder in mee gaan dus Ctrl Alt Del
Het is goed om te zien dat er spelers mij proberen te redden.

Sjezus zeg wat gaat het lekker simpel. Ik hoop dat de spelleider mij het volgend potje wolf maakt. Ik word dan vast als goedje gezien.

Ik ga er ongeveer manier uit als het vorig potje. Wat mij betreft mag de beul zijn werk doen en mij beulen. Dan kunnen jullie daarna een slechtje lynchen.
 
Reactiescore
293
Ga aub mijn verdediging lezen op Blue zijn post, ik ga er echt niet veel meer woorden aan vuil maken.

Jullie hebben op dit moment echt de verkeerde te pakken.
 
Reactiescore
332
Hoezo 'dan toch'? Ik zie dat er veel op hem wordt gestemd, maar wél samen met Ctrl. Maar heb op het moment het gevoel dat er een reddingsactie op wordt gezet om Ctrl te redden? Ik weet het niet. Ik vond de post van Blue sterk eerder vandaag en wil daar wel verder in mee gaan dus Ctrl Alt Del
Ik stemde gisteren ook op hem maar toen zonder support
 
Reactiescore
48
Jeffrey defqon krijgt mijn stem omdat de stemmen op CAD zo hard gaat dat ik vermoed dat hij door de wolven aan het gas word gelegd .

dus stem ik op 1 van de CAD gestemde ...
beetje t zelfde idee als gisteren met bloodwolf.
 
Reactiescore
1.014
Alles proberen terug te lezen, maar zie niet iets overduidelijk duidelijks :rolleyes: ik was er dan ook groot deel van de dag niet. En ja, ben echt jarig. Jullie weten dat ik anders 24/7 online ben. Goed of slecht.

Alle Cad stemmers vertrouw ik voor geen meter. Ks misschien t minste, omdat die nog met posts komt waar ik moeite moet doen om te lezen en te begrijpen. Dat heb ik niet met materlotti, anthrax, speeder (waarom is die geen lynchtarget meer eigenlijk, kan me herinneren dat mono vorig potje elke dag verdacht bleef, of heb ik iets gemist?), jeffrey

@killingsspreeee waarom krijgt speeder voordeel van de twijfel?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mededelingen

- De lieveling is door een misverstandje al halverwege de dag aan de wolvenchat toegevoegd ipv pas aan het einde van nacht 1
- Freaker schrijft zich uit ivm te weinig tijd. We hebben zijn rol (gisterenavond al) toegedeeld aan een random burger.
- Ik ben trots op jullie activiteit! Gisteren ontbraken slechts 2 lynchstemmen - waarvan eentje van Freaker Play.
 
Reactiescore
1.498
Mededelingen

- De lieveling is door een misverstandje al halverwege de dag aan de wolvenchat toegevoegd ipv pas aan het einde van nacht 1
- Freaker schrijft zich uit ivm te weinig tijd. We hebben zijn rol (gisterenavond al) toegedeeld aan een random burger.
- Ik ben trots op jullie activiteit! Gisteren ontbraken slechts 2 lynchstemmen - waarvan eentje van Freaker Play.
Mmz je kan niet zomaar burgers nieuwe rollen geven toch.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Mededelingen

- De lieveling is door een misverstandje al halverwege de dag aan de wolvenchat toegevoegd ipv pas aan het einde van nacht 1
- Freaker schrijft zich uit ivm te weinig tijd. We hebben zijn rol (gisterenavond al) toegedeeld aan een random burger.
- Ik ben trots op jullie activiteit! Gisteren ontbraken slechts 2 lynchstemmen - waarvan eentje van Freaker Play.
jammer, sieb was reserve dacht ik??
 
Bovenaan