[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
15
Hallo. Ik vind het lastig om op vrouwen te stemmen omdat ze vrouw zijn waarom zouden we dat doen dat is toch geen goede reden. Ik vind de stemmen tegen materlotti en tegen control alt delete erg goed. Ik kijk of ik nog een theeorie kan bedenken voor het avondschot maar weet ik niet daarom stem ik nu op Control Alt Delete
 
Reactiescore
293
Hallo. Ik vind het lastig om op vrouwen te stemmen omdat ze vrouw zijn waarom zouden we dat doen dat is toch geen goede reden. Ik vind de stemmen tegen materlotti en tegen control alt delete erg goed. Ik kijk of ik nog een theeorie kan bedenken voor het avondschot maar weet ik niet daarom stem ik nu op Control Alt Delete
Tsja ik hoop echt dat je nog een betere theorie kan bedenken, want je zit wel erg mis. Ik hoop dat je niet een tweede goedje verliezen wil vanavond?
 
Reactiescore
15
Nee Control dat hoop ik niet maar ik wil niet nog een goede verliezen. Wie denk jij dan dat slecht is
 
Reactiescore
1.707
Tsja ik hoop echt dat je nog een betere theorie kan bedenken, want je zit wel erg mis. Ik hoop dat je niet een tweede goedje verliezen wil vanavond?
verspreking

want misschien hadden de wolven wel besloten niks te doen bijv maar jij gaat er vanuit dat ze toeslaan dus ben je wolf

ctrl alt delete
 
Reactiescore
15
Ik denk misschien wel dat van gister er waren er eigenlijk meer op Speeder dan op Bloodwolf maar op het einde stemde iedereen op Speeder. Misschien dat iedereen op het begin stemde op Bloodwolf dat dat wolven zijn want opzich kunnen zij dan zeggen dat ze hem verdacht vonden maar stiekem hoopten dat NIET bloodwolf er uit ging maar een ander die goed is zodat ze kunnen zeggen zie je daar hebben wij niet op gestemd. Candiu is ook verdacht maar misschien ook de derde en vierde die op Bloodwolf hebben gestemd
 
Reactiescore
559
mijn stem gaat voorlopig naar materlotti
ben er straks weer, effe sporten nu
 
Reactiescore
293
Tsja hoeveel stemmen staan er nu op mij? Hier zijn vooral spelers die geen fuck doen alleen maar een beetje aan het trollen zijn. Ik ga me echt niet verdedigen op al deze makkelijke lynchstemmen.
 
Reactiescore
1.707
Tsja hoeveel stemmen staan er nu op mij? Hier zijn vooral spelers die geen fuck doen alleen maar een beetje aan het trollen zijn. Ik ga me echt niet verdedigen op al deze makkelijke lynchstemmen.
jij versprak je gewoon keihard. jij weet dat er geluncht gaat worden en doet dan net alsof er dan 2 goedjes uitgaan als we jou lynchen :D

als jij geen wolf bent nou dan eet ik mijn hoed op
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Ff tussendoor wakker en kort bijgelezen, maar blijft lastig focussen met die kop van mij. zo weer terug onder wol en hopelijk morgen dat ik fatsoenlijk kan meespelen

voor nu vallen mij combino en ctrl alt delete ook op, wou CAD voordeel geven maar bovenstaande post is wel een erg makkelijke fuck you all post.

Combino zijn complete gebrek aan verdediging op een simpele one liner na is wel doorslaggevend voor nu.
 

Deleted User - 487963986

Guest
En wat halen we dan uit het lynchen van Ctrl? Of Mater?
 
Reactiescore
1.014
Gelukkige verjaardag!

Overigens kun je de discussie over CAD niet snappen als je hem niet volgt. Dat is vaak een 1 op 1 relatie.

Deze aanname klopt.

Goed ik heb net van begin tot eind door het topic gelezen en dit zijn mijn neergeschreven bedenkingen (zonder quotes sorry). De bedenkingen staan wel in volgorde en als er dus vragen over zijn, kan ik wel terugzoeken waarom ik bepaalde dingen heb opgeschreven.

  • Nonkel en CI posten veel naar en met elkaar
  • Candiu komt deze keer niet onzeker over maar voegt ook niks toe buiten cijfers over huidige stemmingen. Dit deed ik vroeger ook - en als slechtje nog meer omdat ik zo goodwill probeerde te kweken.
  • KS post goed mee in mijn ogen. Ik ga eerlijk zijn dat ik altijd moeite heb gehad met je posts, maar nu kan ik me er steeds in vinden,
  • Bloodwolf vind ik nog steeds verdacht als ik zijn posts teruglees. Ik blijf dus achter mijn stem staan van gisterenavond ookal bleek deze foutief.
  • Candiu wees als eerste naar Speeder en Bloodwolf, maar dit nog voor het gros van de stemmen. Probeerde ze te sturen naar een lynch van deze 2 omdat ze weet dat beiden goed zijn? Officiële verdenking naar jou toe Candicute.
  • Laila valt op omdat ze dezelfde stijl heeft als vorige pot (was ze slechtje): af en toe wat inpikken maar zelf niet zo heel veel inbrengen. Ik ben dan ook fan van Antrax die momenteel wat aan het porren is.
  • Jan1996 geeft keer op keer algemene wijsheden en correcte bemerkingen, maar ik had graag gezien dat hij wat meer initiatief durft nemen.
  • Bappos stuurde als tweede richting Speeder en Bloodwolf, ook hij voor het gros van de stemmen. Dit doet hij na de vraag om een samenvatting van iemand die het spel niet gevolgd had en geen moeite wou doen om in te lezen. Minder opvallend dan het sturen van Candiu tho, aangezien Bappos toen actief tegen Rob en Speeder aan het praten was en de stemmen op Bloodwolf wat opkwamen.
  • WBJMO gooit een gemakkelijke stem op Materlotti. Was op dit moment opvallend maar heeft zich toen wel gemengd in de stemming dus dit valt weg. Neemt niet weg dat hij het erna 'heel erg duidelijk vond dat Bloodwolf goedje is'. Waarom heb je dan gisterenavond niet meer je best gedaan om hem van lynch te halen? Ook heb ik vragen over deze uitspraak aangezien ik Bloodwolf wel verdacht vond en Speeder niet - maar dit is waarschijnlijk een meningsverschil.
  • CAD brengt weinig in - af en toe inpikken maar voor de rest niks. Echter heb ik er na zijn voorbije posts wel een goed gevoel bij dus ik zie hem niet als verdacht en ga niet op hem stemmen vanavond.
  • Circle vond het vanochtend niet vreemd dat Bloodwolf een overzicht van de stemming geeft zonder de mensen die 1 stem op zich hebben. Dit snap ik niet want dat is gewoon vreemd. Als je een overzicht bijhoudt, houd je alles bij. Waarom zou je dan opeens de mensen met 1 stem eraf halen, buiten het idee om dat hij zichzelf niet extra in de spotlight wilt zetten? Ook volg je heel erg gemakkelijk nadat Blue (verdenking) en KS (stem) op CAD gaan. Waarom? Omdat beiden wel wat credit hebben en gemakkelijk gevolgd worden door anderen? Officiële verdenking naar jou toe.
  • Combino zit blijkbaar vast op Jan en ik heb geen idee waarom.
  • Simeco en Blue krijg ik goede vibes van. Samen met KS, maar dat had ik al gemeld hierboven.
  • Rob heb ik geen mening over want er moet wel iets gezegd worden over hem. Chaotische goede vibes atm.
  • Speeder lijkt me goedje omdat ik me gewoon kan vinden in zijn speelgedrag (niet perse de stijl tho)
Voor mij zijn er momenteel dus 2 personen die ik echt verdenk: Candiu en Circle in het rood.

Again, ik kan quoten tot een uur of 18 vanavond indien dit gewenst is. Erna heb ik een diner/vergadering dus dan zal ik maar weinig tot niet online kunnen komen.
Er werd mij gevraag door simeco wie bovenaan mn lijstje stonden. Nav opvallend gedrag zei ik toen speeder en bloodwolf.

Er moest gestemd worden en je moet ergens beginnen. Iedereen riep van alles gisteren. En ik werd zelf beschuldigd van iedereen te benoemen als slechtje. Dus zet mij niet aan t begin van de lynch speeder/bloodwolf. :like:
 
Reactiescore
1.577
Ik begrijp niet zo goed hoe Blue zelf eerst CAD verdenkt in een ellenlange post, vervolgens gevolgd wordt door o.a. materlotti waarop Blue zijn theorie omkeert en zegt dat materlotti wel eens slechtje zou kunnen zijn onder meer omdat hij snel volgt.

En wie zijn plots de twee voornaamste lynchkandidaten: materlotti én CAD. Knap stuurwerk van een wolfke?

Hoe Blue en Tigor bij elkaar steevast bevestiging zoeken alsof ze oprecht aan het zoeken zijn, zint me ook niet.
 
Bovenaan