[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
559
Dit is het gesprek tussen Laila en Blue.
Dit is duidelijk gemaakt door die twee om elkaar nog te helpen in het laatste deel.
Blue wist dat de kans groot was dat hij eruit ging gaan, dus probeert hij nog als slechtje een laatste strohalm te geven aan de slechtjes.
Vooral de laatste post van Blue is veelzeggend, daarna reageert laila ook met als reden; ik ben het overzicht kwijt.
Precies hetzelfde zegt ze vandaag weer. Laila is het overzicht kwijt.

Waar komt het op neer: laila durft niks te zeggen als wolf zijnde.
klopt is duidelijk te zien in het vorige potje.
ben ik veel meer op de achtergrond en ga ik geen confrontaties aan.

en klopt ook dat ik niet de enige ben die het overzicht kwijt is , jij ook zo te zien ;-)
maar geeft niet hoor
 
Reactiescore
1.498
klopt is duidelijk te zien in het vorige potje.
ben ik veel meer op de achtergrond en ga ik geen confrontaties aan.

en klopt ook dat ik niet de enige ben die het overzicht kwijt is , jij ook zo te zien ;-)
maar geeft niet hoor
Ik zie het helder, jij, Anthraxxis en Rob. zijn de wolven denk ik.
 
Reactiescore
559
nah zie gelijk wie er in het slechtjes team zit :p
 
Reactiescore
22
sit op café iemand stand bijgehouden

ben bereid te switchen naar simeco als dat bepalend is
Volgens mij staat Combino op een stuk of 9 stemmen. Simeco 3 en laila 3. Maar ik heb het niet heel scherp bijgehouden. Zou kunnen dat ik nog wat (switches) gemist heb.
 
Reactiescore
559
Volgens mij staat Combino op een stuk of 9 stemmen. Simeco 3 en laila 3. Maar ik heb het niet heel scherp bijgehouden. Zou kunnen dat ik nog wat (switches) gemist heb.
je zit vrij goed :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
De druk wordt opgevoerd

Op links schuift de black queen naar voren om nog eens extra druk te zetten op de white pieces in die hoek. Met man en macht verdedigen ze zich, maar de aanval is geconcentreerd. Achter elk mannetje dat valt in de strijd, staan twee nieuwe om nog eens de druk op te voeren.

Uiteindelijk wordt de druk op wit te groot en kunnen niet langer alle pawns verdedigd worden. De een na de ander valt en er is een bres geslagen in de verdediging. Ongelukkig genoeg had de white king positie genomen aan de linkerkant en werd hij rechtstreeks bedreigd door de vijandige koningin.

"Je zit klem," sprak de queen. "Geef je je over of moet ik je over het hele veld heen jagen totdat je uiteindelijk geen escape route meer hebt?"
De king antwoordde niet, maar schuifelde naar rechts, de veiligheid weer in.
"Lafaard, ik krijg je wel!" riep de queen en haalde haar lans naar achteren om hem in de borst van de koning te gooien. Maar net op tijd stapte een piece in de baan van het projectiel. Het stuk stierf ter plekke, maar gelukkig bood het de koning genoeg tijd om te ontsnappen.

Combino was lynch

Hij was burger

1650053422686.png

Dat was niet de enige pawn die het loodje legde.

Speeder was de lunch
En voor de duidelijkheid: Speeder was ook burger

@maretan heeft zich uitgeschreven (beterschap!) Hij was

Gebroeder

Waarschuwing voor @jeffrey defqon1 om morgen te stemmen!
 
Bovenaan