[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
22
Ik denk dat simeco en combino slecht zijn
Wat ik van floofy vind ik vind dat ze weinig mensen verdenkt of tenminstens niet haar verdachte niet deelt dat is een veilige manier om weinig focus van andere te krijgen op je dat kan zowel een goede strategie van slecht en goed zijn
Verwacht dat de gedode wolf niet 3 andere wolven zou verdenken
Daarom waarschijnlijk niet slecht
Mijn gedachte veranderen hier over als de lynch een onverwacht resultaat oplevert
Beide slecht lijkt me sterk, aangezien ze vooralsnog de enigen zijn met stemmen voor de aanstaande lynch.

In eerste instantie heb ik vrij blind meegestemd op Combino, omdat hij door WBJIMO leek te zijn aangewezen als wolf naast blue. Inmiddels betwijfel ik ook of hij een logische keus was om te bekijken en of WBJIMO het daadwerkelijk 2x voor elkaar gekregen heeft om een slechtje te zien. Maar z’n spel is wel verdacht of op z’n minst zonder toegevoegde waarde.

Simeco snap ik ook wel als verdachte, maar staat nu wel als enige alternatief voor de lynch op de kaart. Zou nog tactiek van slecht kunnen zijn om hier gewoon in mee te gaan, 1 v/d 2 te offeren om zo de ander uit de wind te houden. Ik ben benieuwd hoe anderen dit zien.

Edit: typo’s
 
Reactiescore
276
Momenteel staat Combino dik op lynch, ik ben wel benieuwd wat iedereen denkt van Floofy op dit moment.
Vind haar wel verdacht maar gezien situatie met mono kan het ook zijn dat ze daarom minder actief is.
Maar zou eerder voor haar gaan dan voor combino. Anthraxx vind ik ook verdacht spelen, lijkt heel erg te trollen maar het is zo opvallend dat ik begin te denken dat hij het doet omdat de rest er dan maar vanuit gaat dat hij aan het trollen is en ondertussen wel wolf.
 
Reactiescore
276
Hoe makkelijk jij laila ontwolft dmv een drogredenatie
Ze speelt ook overduidelijk heel anders dan wanneer ze wolf is. Zoekt actief en kritisch mee. Tuurlijk zou ze het kunnen zijn maar ik denk dat het beter is voor iemand anders te gaan. Zoals voor jou :)
 
Reactiescore
1.707
Ze speelt ook overduidelijk heel anders dan wanneer ze wolf is. Zoekt actief en kritisch mee. Tuurlijk zou ze het kunnen zijn maar ik denk dat het beter is voor iemand anders te gaan. Zoals voor jou :)
Dan moet je dat vooral doen maar als jij goedje bent sta je achteraf voor joker
 
Reactiescore
1.503
ik weet het niet met jou, normaal ben je veel meer uitgesproken.
en neem je ook meer het voortouw.


sjee ks hier heb je een hoop tijd in gestoken :O
ik ga voorlopig mee met jullie blue

wie verdenk jij en wat vind jij van blue?

nja ik kan ook niet echt zeggen dat je overtuigend klinkt.
en dat je nu komt met te weinig tijd spreekt ook niet echt in je voordeel.

en ik vond ks zijn post heel overtuigend

Ik klink niet overtuigend? Lol. Ik vertel gewoon hoe het zit.

Edit 2: dit vind ik trouwens echt een heerlijke wolfse post @Tigor93. Kijk hier morgen maar naar.

Edit: en ja ik heb nu via tel iets meer tijd gekregen omdat vrouwke het prima vindt dat ik eventjes aan m'n telefoon gekluisterd zit

wat mij vooral dwars zit is dat je steeds met mooie theorieën komt en daarin best sturend naar bepaalde spelers.
maar dat je zelf heel afwachtend bent met stemmen en pas in het laatste half uur met je stem komt nadat je eerst even checkt hoe de stand is .

Iedereen heeft t over 'sturend' maar ik wil gewoon m'n best doen om wolven te vangen lol. Tis nu net de omgedraaide wereld waarbij t verdacht is om je te verdiepen in posts.

Dag 1: ik stem op Speeder omdat ik moet kiezen tussen Bloodwolf, Bappos en Speeder en ik me niet van de stemming wilde onttrekken

Dag 2: ik stem op Materlotti in de middag.

Enige reden waarom ik niet direct CAD stemde is omdat ik geen kettingreactie aan stemmen wilde veroorzaken en hem de mogelijkheid wilde geven zich te verdedigen. (Een beetje wat je nu dus wel op mij ziet gebeuren, typisch). Dit heb ik overigens ook direct aangegeven toen KS dit vroeg en dit was dan ook een bewuste keuze.

Goed, argumenten zijn weerlegd. Wat weerhoud je om je stem weg te halen nu?

eerlijk? de argumenten van ks en nonkel en omdat ik zelf zo verkeerd zat op materlotti en candiu.
ik was overtuigd dat zij slecht waren :/
dus ik ben het overzicht even kwijt.

heb combino en floofy ook nog op mijn lijstje staan
maar ik vind dat rinske ook stuk minder actief is, vergeleken met dag 1.

Dit is het gesprek tussen Laila en Blue.
Dit is duidelijk gemaakt door die twee om elkaar nog te helpen in het laatste deel.
Blue wist dat de kans groot was dat hij eruit ging gaan, dus probeert hij nog als slechtje een laatste strohalm te geven aan de slechtjes.
Vooral de laatste post van Blue is veelzeggend, daarna reageert laila ook met als reden; ik ben het overzicht kwijt.
Precies hetzelfde zegt ze vandaag weer. Laila is het overzicht kwijt.

Waar komt het op neer: laila durft niks te zeggen als wolf zijnde.
 
Bovenaan