[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Of hij zag al aankomen dat het op 3 stemmen verschil zou blijven maar lijkt me sterk met alle niet stemmers
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Is de rest nou zo dom dat ze deze nonkel reddingsactie niet zien bappos?
reddingsactie? ik zie niet hoe nonkel hier gered is???

als ik op hem had gestemd had je gezegd dat het een meeloopstem was om een eventueel medewolfje op te offeren, en zo draai je het altijd naar je hand
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
reddingsactie? ik zie niet hoe nonkel hier gered is???

als ik op hem had gestemd had je gezegd dat het een meeloopstem was om een eventueel medewolfje op te offeren, en zo draai je het altijd naar je hand
Bek dicht wolf
 
Reactiescore
1.498
reddingsactie? ik zie niet hoe nonkel hier gered is???

als ik op hem had gestemd had je gezegd dat het een meeloopstem was om een eventueel medewolfje op te offeren, en zo draai je het altijd naar je hand
Jij verdraait de boel alweer Rob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik ook niet. Ben wel lunch vrees ik maatjes en ik zat er net lekker in

KS Jan rob floofy en wellicht dash die een paasdagje met familie had en ajax keek lijken me de slechtjes?

Laila rinske circle bappos xena goedjes
 

Deleted User - 2265087

Guest
De klok tikt door

Op mijn oven, vandaar de relatief late dl. Mijn verontschuldigingen.

Het was white eindelijk gelukt om momentum te creeëren. Al twee belangrijke stukken van zwart geslagen en daarvoor hoefden slechts onbelangrijke pawns ingeleverd te worden. Maar zou dit goed blijven gaan?

Geconcentreerd werd een nieuwe aanval voorbereid door white. Black kon niet veel anders meer doen dan de koning met man en macht te verdedigen. De white queen had nu de black rook in haar vizier en stormde erop af om de toren doormidden te splijten. Maar terwijl ze onderweg was, werd ze tijdelijk tegengehouden door een andere soldaat, die vreemd genoeg een wit noch zwart harnas droeg. Met hem maakte ze echter korte metten en daarna viel ook de toren ten prooi aan de queen's bloeddorst.

Nonkel Jos was lynch!

Hij was wolf!
Om maar wat eens even
Als je het verhaaltje leest weet je wat er nog volgt!
Dus ga eerst mijn verhaaltje maar lezen, heb er tijd in gestoken :)
Oké dan
(ja, heb je het verhaaltje echt gelezen???)
Nonkel Jos was geliefde
Met
Killingspree!
En KS was cupido

Dit konden de black pieces natuurlijk niet zomaar over hun kant laten gaan. Ze omsingelden een stuk van white en sloegen hem aan gruzelementen.

CI was lunch!

Hij was de inbreker

2. RobCalamus
3. BabbosNonkel Jos
4. Moh
5. Dash
11. Jan1996CI
12. Laila (als het maandag start)Nonkel Jos
13. AnthraxxolCI
14. FloofyPanda
15. RinskeNonkel Jos
17. CLNonkel Jos
19. KSCalamus
24. Nonkel josAnthraxxol
25. Xena princessNonkel Jos
26. CircleNonkel Jos
27 jeffrey defqon1Nonkel Jos
+2x een raaf stem op Nonkel

Ik ga morgen ff kijken naar wie doodvallen en waarschuwingen krijgen. Nu eerst maar eens redden wat er nog te redden valt aan m'n misbaksel.
 
Bovenaan