[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
332
Zullen we eerst het resultaat afwachten? Je spreekt hier alsof je al weet dat spiedr sterft als goedje en stuurt verder aan om niet verder te kijken dan de huidige verdachten. Welk goedje denkt zo?
Ik zeg zelf dat ik Bloodwolf niet verdacht vind en dat ik hem dus niet ga lynchen. Daaruit alleen kun je al opmaken dat ik morgen ergens anders ga zoeken. Daarnaast geef ik Rinske ook aan om verder te zoeken.

Ik zeg ook nergens dat ik Speeder als 100% goedje zie. Ik zei eerder vandaag ook geen stem te zetten op iemand waarvan ik niet overtuigd ben.
 
Reactiescore
3.584
BM stemming:

Tigor is met een grote meerderheid door de chess pieces verkozen tot jullie trotste BM!


Lynch:


De opening was gezet, beide kanten begonnen met het schuiven van hun stukken. Er waren 2 stukken die al snel onder enorme druk stonden, 1 van hen zou bezwijken:

Bloodwolf 9 lynchstemmen.
Speeder 10 lynchstemmen.

Raaf 2x op Bloodwolf wat hem brengt op 11 lynchstemmen.


Het is tijd voor Bloodwolf om kleur te bekennen:
Hij was een gewone white pawn
Burger
67171ab4a8560b3bd20ccf0931fff680.png


Lunch:

De black pieces stonden niet stil en wouden de druk verhogen met een frontale aanval op een white piece: Deze brutale aanval werd echter afgeweerd
Er is dus geen stuk geslagen
Geen lunch





Er zitten geen hints in de verhaaltjes, noch informatie die je er kan uithalen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
122
Had mijn stem op jou omdat ik jou nogal tegenstrijdig vond overkomen. En 3x je BM stem wisselen waar je eerder zelf zei dat last minute stemwisselingen verdacht zijn omdat ze mogelijk de ziener proberen te misleiden.

Voor nu vraag ik me af waarom je niet verder bent gaan kijken naar de 3 lynchkandidaten toen je zag dat er niemand met je meeging op mij.

Uiteraard ben ik het niet eens met de reden waarom je op mij stemde, aangezien ik allesbehalve last minute m'n bm stem switchte. Dat is natuurlijk opvallend voor mij
 
Reactiescore
276
Dit heeft hij niet gezegd. Het kwam er meer op neer dat dit een interessant tactiek zou zijn als antwoord op Blood zijn post over zo snel mogelijk bepalen wie BM wordt.
Vind het dan alsnog opvallend dat hij zijn stem 3x veranderd.
Ik heb Simeco vooralsnog enkel posts zien maken die wijzen op ouwehoeren, waardoor het er niet naar uitziet dat hij graag Bm wil worden, laat staan de stemmen krijgen.
En eerst opmerkt dat simeco vooral aan het ouwehoeren was en later erover nadenkt om zijn stem op simeco of speeder te zetten vanwege gevoel.

Komt bij mij niet goed over maar ik ken de speelwijze van blue ook niet.
 
Reactiescore
397
BM stemming:

Tigor is met een grote meerderheid door de chess pieces verkozen tot jullie trotste BM!


Lynch:


De opening was gezet, beide kanten begonnen met het schuiven van hun stukken. Er waren 2 stukken die al snel onder enorme druk stonden, 1 van hen zou bezwijken:

Bloodwolf 9 lynchstemmen.
Speeder 10 lynchstemmen.

Raaf 2x op Bloodwolf wat hem brengt op 11 lynchstemmen.


Het is tijd voor Bloodwolf om kleur te bekennen:
Hij was een gewone white pawn
Burger
0ddf2c0a3c04eda7c864f61b7a2b87ae.png


Lunch:

De black pieces stonden niet stil en wouden de druk verhogen met een frontale aanval op een white piece: Deze brutale aanval werd echter afgeweerd
Er is dus geen stuk geslagen
Geen lunch





Er zitten geen hints in de verhaaltjes, noch informatie die je er kan uithalen.

Raaf? xd
Tel overigens 10 op bloodwolf. Maakt met raaf dus 12?
 
Reactiescore
122
Vind het dan alsnog opvallend dat hij zijn stem 3x veranderd.

En eerst opmerkt dat simeco vooral aan het ouwehoeren was en later erover nadenkt om zijn stem op simeco of speeder te zetten vanwege gevoel.

Komt bij mij niet goed over maar ik ken de speelwijze van blue ook niet.

Ik zette m'n stem eerst op Nonkel, daarna op KS en toen ik zag dat KS het niet ging worden en de stemming tussen Bloodwolf, Tigor en Nonkel ging, heb ik mijn stem weer teruggezet op Nonkel.

Je bent nu aan het benoemen wat opvalt, maar niet aan het nadenken of dit ook daadwerkelijk verdacht is. Daarnaast heb je je afzijdig gehouden van de stemming, omdat 'er verder nog niet veel uit te halen viel'?
 
Reactiescore
1.577
Je bent nu aan het benoemen wat opvalt, maar niet aan het nadenken of dit ook daadwerkelijk verdacht is. Daarnaast heb je je afzijdig gehouden van de stemming, omdat 'er verder nog niet veel uit te halen viel'?
Dit kan je ook @Candiu aanwrijven overigens. Merkt veel op, maar verbindt er zelf geen conclusies aan. En volgt finaal gewoon Tigor.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
spelbederf door de spelleiders

waar stop dit??
 
Bovenaan