[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
276
Waar baseer je dit op?
Omdat het tussen blood speeder en bappos bleef gaan. Blood was goedje. Speeder zette zijn stem op bappos omdat die bleef doorvragen over speeder zijn BM stem en over het wel of niet negeren van posts ? Bappos die vervolgens daarom maar een counterstem zet.
Kwam over als 3 goedjes die stemmen op elkaar aan het zetten waren en onderling discussies voeren.

Rob vond ik dan het meest verdacht omdat het leek alsof hij bappos meer verdacht probeerde te maken. En ook komt het op mij over alsof hij van BM zijn afziet nadat er zo door bleef gaan dat ziener die waarschijnlijk zou bekijken.
 
Reactiescore
276
Ik zette m'n stem eerst op Nonkel, daarna op KS en toen ik zag dat KS het niet ging worden en de stemming tussen Bloodwolf, Tigor en Nonkel ging, heb ik mijn stem weer teruggezet op Nonkel.

Je bent nu aan het benoemen wat opvalt, maar niet aan het nadenken of dit ook daadwerkelijk verdacht is. Daarnaast heb je je afzijdig gehouden van de stemming, omdat 'er verder nog niet veel uit te halen viel'?
Als het mij opvalt dan zal ik het ook wel ergens verdacht vinden? En liever iets benoemen en wellicht dat een ander er ook iets in ziet dan maar stil zijn en op de achtergrond blijven.

En ja heb me afzijdig gehouden omdat ik niks eruit kon halen. Jij wel dan want heb het anders van jou ook gemist
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Omdat het tussen blood speeder en bappos bleef gaan. Blood was goedje. Speeder zette zijn stem op bappos omdat die bleef doorvragen over speeder zijn BM stem en over het wel of niet negeren van posts ? Bappos die vervolgens daarom maar een counterstem zet.
Kwam over als 3 goedjes die stemmen op elkaar aan het zetten waren en onderling discussies voeren.

Rob vond ik dan het meest verdacht omdat het leek alsof hij bappos meer verdacht probeerde te maken. En ook komt het op mij over alsof hij van BM zijn afziet nadat er zo door bleef gaan dat ziener die waarschijnlijk zou bekijken.
doe mij er morgen aan denken dat ik hier op in ga, want hier zitten heel veel dingen in die verre van kloppen

edit: en nu ben ik bijzonder moe dus ga serietje kijken
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het klopt dat Rinske niet de enige is.




Ik vind dit trouwens ook echt zo'n lekker geniepig postje, @Tigor93.
Wat zijn jouw bedenkingen op dit moment?

Nja ik had er ook geen antwoord op gekregen enkel dat het een val was. Nu is daar ook niet op verder gegaan. Maar ik blijf nog steeds geen goed gevoel hebben bij speeder.

Voor de rest wil ik gewoon naar de stemmers kijken, wie zich een beetje heeft onthouden etc. De raafstemmen vind ik ook gewoon opmerkelijk vroeg. En enigsinds vreemd omdat de meerderheid het zowel voor blood als speeder was. Dus ik snap niet de keuze voor raafstemmen.
Edit: ik dacht dat je maar 1x raafstem kon gebruiken maar blijkbaar elke dag.
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Blue Waar zou jij nu naar kijken?

Wat zou jij gedaan hebben buiten blood, speeder en bappos en waarom? je geeft zelf aan dat rinske niet meegaat in de stemming, wat jij wel doet. Iets gaf me wel aan dat je ook niet 100% in de drie kon vinden.
 
Reactiescore
1.577
materlotti

Voor mij ook Speeder dan
Waarom deze late switch? Ofwel, waarom eerder spiedr dan Bappos/bloodwolf?

Onzin dit. Als Speeder serieus speelt is hij minstens zo actief en kan hij aardig wolven vangen. En dit is 1 van die potten.

Vind overigens zelf Bloodwolf niet buitengewoon verdacht en kan ik me dan beter in de stemmen op Speeder. Floofypanda vinden.

Idem voor jou

Simeco Speeder

Welke argumenten had je voor spiedr?
 
Reactiescore
999
Ik had vandaag 17 meetings dus geen tijd voor al jullie onzin

Morgen werk ik van thuis dus dan ga ik mogelijks los

Ik heb momenteel combino en wbjimo op mijn wolfdar overigens. Verder nonkel jos ook
 
Reactiescore
122
Als het mij opvalt dan zal ik het ook wel ergens verdacht vinden? En liever iets benoemen en wellicht dat een ander er ook iets in ziet dan maar stil zijn en op de achtergrond blijven.

En ja heb me afzijdig gehouden omdat ik niks eruit kon halen. Jij wel dan want heb het anders van jou ook gemist

Leg me dan uit waarom het verdacht is dat iemand zijn BM stem verandert. Ik heb nu het idee dat je niet op wolvenjacht bent maar gewoon wat uit de lucht grijpt om maar verdacht te 'vinden'.

@Blue Waar zou jij nu naar kijken?

Wat zou jij gedaan hebben buiten blood, speeder en bappos en waarom? je geeft zelf aan dat rinske niet meegaat in de stemming, wat jij wel doet. Iets gaf me wel aan dat je ook niet 100% in de drie kon vinden.

Ik zal morgen verder kijken naar spelers die zich onthielden van de stemming, maar ook zeker naar de makkelijkere meeloopstemmen die ik eerder al hebben had gequote. Ik heb zelf qua gevoel nog steeds Simeco in het achterhoofd, dus ook daar zal ik nog eens naar kijken.

Ik kon me indd niet 100% zeker vinden in 1 van de 3, maar als ik dan toch moest kiezen leken me Bappos en Bloodwolf eerder een goedje dan Speeder.
 
Reactiescore
1.014
Zoek maar uit dan @Combino Pastasaus en @anthraxxol

Bappos-Bloodwolf-Speeder (volgorde)

Tigor zet speeder op 3 4-4-3
Candiu zet speeder op 4 4-4-4 SPEEDER (bm)
Ci zet Bloodwolf op 5 4-5-4 BLOODWOLF
Bappos zet bloodwolf op 6 4-6-4 BLOODWOLF
Simeco zet bloodwolf op 7 4-7-4 BLOODWOLF
Cad zet speeder op 5 4-7-5 BLOODWOLF
Xena zet speeder op 6 4-7-6 BLOODWOLF
Blue zet speeder op 7 4-7-7 SPEEDER (bm)
KS zet speeder op 8 4-7-8 SPEEDER
Jeffrey zet bloodwolf op 8 4-8-8 SPEEDER (bm)
Circle zet speeder op 9 4-8-9 SPEEDER
Wbjimo zet speeder op 10 4-8-10 SPEEDER
Speeder zet bloodwolf 9 3-9-10 SPEEDER
 
Reactiescore
1.014
@Combino Pastasaus van de laatste 8 stemmen gaan er 6 op speeder.

Jeffrey en speeder zelf gingen nog op bloodwolf. Speeder was met 1 stem verschil lynch

Raaf is een goedjesrol.
Dus dat is een bloodwolfstemmer of een koppel met slechtje (want speeder misschien slecht) of speeder is zelf de raaf.

Edit:en wb raaf nog 100 opties.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.707
Ik heb wel een theorie. Spieder is infectiewolf en heeft geïnfecteerd. Daarom was er geen lunch.
 
Reactiescore
22
Welke argumenten had je voor spiedr?
Het ging tussen Bloodwolf en speeder en daar wilde ik me niet te makkelijk buiten houden. En ik vond het niet terecht om Bloodwolf te lynchen omdat hij alleen degenen met minimaal 2 stemmen noemde. Dat leek me geen wolfse actie.
duidelijke reddingsactie vd wolfjes op spieder weer
Probeer je hier nou mee richting Speeder te sturen? Waar zie jij dan de reddingsactie? Hij had de openlijke stemming immers verloren.
Je ziet duidelijk de reddingsactie van circle hier
Ja, ik probeerde inderdaad Bloodwolf nog te redden. Gek hè, dat ik een speler waarvan ik vermoed dat hij goed is niet wil lynchen…
 
Reactiescore
397
Waarom deze late switch? Ofwel, waarom eerder spiedr dan Bappos/bloodwolf?



Idem voor jou



Welke argumenten had je voor spiedr?
Wilde mij binnen de stemming houden. Ben altijd wel fan geweest van je bemoeien met de stemming aangezien wolven zo minder invloed hebben. Als de stemming tussen twee personen gaat en er één daarvan wolf zou zijn dan is de kans groter dat de wolf er niet uitgestemd wordt als er minder goedjes stemmen. Ik koos voor Spieder. omdat ik Bloodwolf wel heel erg op de voorgrond vond en daarnaast had ik heel erg het gevoel dat hij zichzelf wilde bewijzen als een wolvenvanger. Dit deed me hem al vrij rap uitsluiten. Als het dan tussen twee spelers gaat dan kies ik voor degene waarvan ik de kans het hoogste schat dat hij wolf is. In dit geval was dat Speeder ondanks dat ik ook vermoed dat hij geen slechtje is.

Als ik naar de stemming kijk dan zien we last minute geen stemmen meer naar Bloodwolf gaan behalve die van Speeder zelf. Mocht Speeder. dus slechtje zijn dan zaten of alle slechtjes al op Bloodwolf of er waren bepaalde slechtjes die zich niet in de spotlights wilde zetten door laat te switchten. Mijn vermoeden is dat Speeder. gewoon een goedje is. En geef dus de voorkeur om te gaan zoeken in een andere hoek. Zo dadelijk meer.
 
Reactiescore
332
Waarom deze late switch? Ofwel, waarom eerder spiedr dan Bappos/bloodwolf?



Idem voor jou



Welke argumenten had je voor spiedr?

Bloodwolf speelt naar mijn mening niet anders dan anders en wil duidelijk graag BM zijn met alle risico van dien, lijkt me geen goede actie als wolf.

Bappos heb ik overwogen, gezien ik liever een gefocuste lynch heb dan een verdeelde met risico op een reddingsactie, maar ik ben nog niet overtuigd. Hij speelt naar mijn inzien als wolf in de start van het spel ook veel meer op de achtergrond dan dat hij nu doet. Ik denk ook dat de meeste wolven nu ook weer vooral op de achtergrond zitten, net zoals vorg potje waar bijna het hele wolventeam zo goed als inactief/onzichtbaar was.

Bloodwolf was naar mijn mening duidelijk goedje. Ik heb het idee dat ik dit elk potje blijf herhalen, maar hij is zo makkelijk te lezen als goedje en toch blijven mensen op hem stemmen.
 
Bovenaan