[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
276
Blood als goedje bedoel ik, makkelijker te lezen dan Speeder imo. En als Speeder nu toch goed blijkt is de kans groot dat Blood morgen alsnog lynch is
Waarom alsnog morgen?

Snap de lynch stemmen op blood niet. Zoals tigor eerder aanhaalde zou het wel enorm riskant en dom van hem zijn om zichzelf zo onder de aandacht te brengen. Voor mijn gevoel speelt hij ook zelfde als altijd. Bm stemmen analyseerde hij wel vaker :p

Als speeder goedje blijkt dan lijkt me het beter om verder te kijken dan bappos en blood. Volgens mij hebben de wolfjes zich buiten die hele discussie gehouden en makkelijke stemmen geplaatst
 
Reactiescore
332
Waarom alsnog morgen?

Snap de lynch stemmen op blood niet. Zoals tigor eerder aanhaalde zou het wel enorm riskant en dom van hem zijn om zichzelf zo onder de aandacht te brengen. Voor mijn gevoel speelt hij ook zelfde als altijd. Bm stemmen analyseerde hij wel vaker :p

Als speeder goedje blijkt dan lijkt me het beter om verder te kijken dan bappos en blood. Volgens mij hebben de wolfjes zich buiten die hele discussie gehouden en makkelijke stemmen geplaatst

Ben ik zeker met je eens, maar anderzijds kan ik best begrijpen dat mensen eerst graag hun twijfels afwerken voordat ze verder gaan zoeken.
 
Reactiescore
1.577
Ben ik zeker met je eens, maar anderzijds kan ik best begrijpen dat mensen eerst graag hun twijfels afwerken voordat ze verder gaan zoeken.

Zullen we eerst het resultaat afwachten? Je spreekt hier alsof je al weet dat spiedr sterft als goedje en stuurt verder aan om niet verder te kijken dan de huidige verdachten. Welk goedje denkt zo?
 
Reactiescore
122
Waarom alsnog morgen?

Snap de lynch stemmen op blood niet. Zoals tigor eerder aanhaalde zou het wel enorm riskant en dom van hem zijn om zichzelf zo onder de aandacht te brengen. Voor mijn gevoel speelt hij ook zelfde als altijd. Bm stemmen analyseerde hij wel vaker :p

Als speeder goedje blijkt dan lijkt me het beter om verder te kijken dan bappos en blood. Volgens mij hebben de wolfjes zich buiten die hele discussie gehouden en makkelijke stemmen geplaatst

Jij hebt je overigens zelf ook afzijdig gehouden van de lynchstemming. Waarom?
 
Reactiescore
276
Jij hebt je overigens zelf ook afzijdig gehouden van de lynchstemming. Waarom?
Had mijn stem op jou omdat ik jou nogal tegenstrijdig vond overkomen. En 3x je BM stem wisselen waar je eerder zelf zei dat last minute stemwisselingen verdacht zijn omdat ze mogelijk de ziener proberen te misleiden.
 
Reactiescore
397
Had mijn stem op jou omdat ik jou nogal tegenstrijdig vond overkomen. En 3x je BM stem wisselen waar je eerder zelf zei dat last minute stemwisselingen verdacht zijn omdat ze mogelijk de ziener proberen te misleiden.
Dit heeft hij niet gezegd. Het kwam er meer op neer dat dit een interessant tactiek zou zijn als antwoord op Blood zijn post over zo snel mogelijk bepalen wie BM wordt.
 
Bovenaan