[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
122
Ik zit nog op telefoon en heb nog 10 minuten te gaan. Wat zijn de belangrijkste argumenten tegen Bloodwolf?

Wat ik voor nu in mijn hoofd heb zitten is dat hij in het begin hard van stapel liep om zijn prestaties van de afgelopen potten te vermelden zodat hij wellicht als Bm gekozen ging worden.

Hij kwam zelf nadrukkelijk dat de ziener de BM zou zien. Op basis daarvan zou ik niet voor hem kiezen nu de stemming tussen Bloodwolf, Bappos en Speeder lijkt te gaan. Vooralsnog denk ik op basis van het vastbijtgedrag van Bappos dat ook hij goed is en blijf ik bij m'n gevoel voor Speeder.

Zoals ik zeg wil ik graag nog de argumentatie tegen Bloodwolf horen want die heb ik even gemist door al het snelle lezen heen.
 
Reactiescore
397
Ik volg mn BM <3
En zie meer waarde en activiteit in bappos en bloodwolf
Speeder
Onzin dit. Als Speeder serieus speelt is hij minstens zo actief en kan hij aardig wolven vangen. En dit is 1 van die potten.

Vind overigens zelf Bloodwolf niet buitengewoon verdacht en kan ik me dan beter in de stemmen op Speeder. Floofypanda vinden.
 
Reactiescore
15
Haha zit ff snel in de rust, zit bij mn maten bier te zuipe, door te lezen dit spel zie dat er meer voetballiefhebbers zijn. Maar ik denk dat we tussen drie moeten kiezen. Heb gelezen tussen Bappos en Speeder ze zijn denk ik allegwee niet wolf maar zitten gewoon op elkaar te stemmen ik ga voor Bloodwolf
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Onzin dit. Als Speeder serieus speelt is hij minstens zo actief en kan hij aardig wolven vangen. En dit is 1 van die potten.

Vind overigens zelf Bloodwolf niet buitengewoon verdacht en kan ik me dan beter in de stemmen op Speeder. Floofypanda vinden.
dit snap ik niet

zeg je nu dat dit 1 vd potjes is waar hij aardig wolven kan vangen? en je zet hem op lynch?
 
Reactiescore
1.538
vrij sjanant dit alles, wellicht moet ik mn speelstijl aanpassen. laatste paar potjes dat ik mee deed was al even geleden en lag ik er ook ronde 1 uit. bappos en bloodwolf
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Iedereen met een beetje hersens weet dat spieder geen wolf is. Wat genant.
 
Bovenaan