[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
Ik ga door op mn post van vanmiddag. Heb t even afgewacht om nog te kijken wat er nog allemaal gebeurde.

materlotti
En wat gebeurde er volgens jou nog allemaal en waarom laat je je hier verder niet over uit? Je houdt je volledig buiten de stemming.
ah chapeau, snel en kortzichtig de posts doorgelezen en dan kom je tot deze conclusie. ik mis alleen je rode stem nog maar die kan ik al raden
Deze post vind ik wel heel erg een gefrustreerde goedjes post. Als slechtje reageer je misschien gefrustreerd maar zal je (voor mijn gevoel) nooit zo reageren op iemand die zijn stem nog niet op jou heeft staan.

dit snap ik niet

zeg je nu dat dit 1 vd potjes is waar hij aardig wolven kan vangen? en je zet hem op lynch?
Dit is ook zo'n loze verdenking. Je bent slim genoeg om te bedenken dat dit gewoon slecht verwoord is en dat ik mocht ik slechtje zijn echt wel beter op mijn woorden let. Daarnaast ga je er verder later helemaal niet meer op in. Snapte je het echt niet, wilde je laten zien dat je goed meeleest of wil je iemand in de spotlights zetten?
 
Reactiescore
999
de mensen die op mij stemmen zijn sowieso verdacht, want gisteren was ik toevallig even inactief door mijn extreem drukke job en daarom dus een makkelijk target

mijn activiteit hangt af van mijn tijd en goesting, niet van mijn rol, dus daarom.. floofypanda
 
Reactiescore
1.804
Zoek maar uit dan @Combino Pastasaus en @anthraxxol

Bappos-Bloodwolf-Speeder (volgorde)

Tigor zet speeder op 3 4-4-3
Candiu zet speeder op 4 4-4-4 SPEEDER (bm)
Ci zet Bloodwolf op 5 4-5-4 BLOODWOLF
Bappos zet bloodwolf op 6 4-6-4 BLOODWOLF
Simeco zet bloodwolf op 7 4-7-4 BLOODWOLF
Cad zet speeder op 5 4-7-5 BLOODWOLF
Xena zet speeder op 6 4-7-6 BLOODWOLF
Blue zet speeder op 7 4-7-7 SPEEDER (bm)
KS zet speeder op 8 4-7-8 SPEEDER
Jeffrey zet bloodwolf op 8 4-8-8 SPEEDER (bm)
Circle zet speeder op 9 4-8-9 SPEEDER
Wbjimo zet speeder op 10 4-8-10 SPEEDER
Speeder zet bloodwolf 9 3-9-10 SPEEDER
heel handig dit maar kan je even uitleggen hoe ik de cijfers allemaal moet interpreteren want ik kan er geen eind aan vastknopen? :biggrin:
 
Reactiescore
1.014
Ik heb het idee dat de vrouwelijke spelers wolf zijn. Hier zie ik jokersbrain ook wel voor aan.

Dat is uitgesloten, controleer de BM stemmen op bloodwolf:

Rinske
Circle
Xena princes
Floofy

:rolleyes:
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
@Combino Pastasaus van de laatste 8 stemmen gaan er 6 op speeder.

Jeffrey en speeder zelf gingen nog op bloodwolf. Speeder was met 1 stem verschil lynch
wat een toeval :biggrin::biggrin::biggrin:
Inderdaad, zoals het er boven staat
sorry had het niet gezien!!

ik wilde nagaan of er een reddingsactie gebeurde maar toen besefte ik dat de raaf de hele lynch door elkaar gegooid heeft? Spieder geef ik daarbij voorlopig het voordeel van de twijfel.

overigens vraag ik me af of @jan1996 nog met nieuwe inzichten is gekomen sinds zijn makkelijke counterstem op mij gisteren?
 
Bovenaan