[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
48
Nou, ik maak dan wel een domme beulactie maar ik wist wel dat het een non claim was Time.

Daarnaast ben ik absoluut geen lieveling, daarvoor zit ik helemaal niet in het spel, en verdenk ik zowat het hele speelveld. Ik heb de afgelopen 2 dagen @laila Inderdaad niet kunnen volgen. Maar ik wilde niet doodvallen of een waarschuwing krijgen. En heb ik gisteren mee gelopen met stemmen. Helaas gaat me huishouden voor, en had ik niet gedacht dat dit zo actief zou zijn.

Over mijn beulactie, ik wilde gewoon duidelijkheid creeeren. Moest CTRL op gelijkheid gestaan hebben met stemmen en ik een keuze moest maken als BM dan had ik alsnog dezelfde keuze gemaakt. Ik heb alleen mijn keuze vervroegd en daar door ook een goedje eruit gebeuld.

Nu nog even door lezen.
Time is al dood
 

Deleted User - 487963986

Guest
Oke ik heb heel de tijd al het gevoel dat er iets niet klopt aan de manier van hoe Blue speelde. Dit was veel te onder zijn niveau en hij gaf ook veel te vlug op.

Dit doet me denken aan een keer dat ik wolf was samen met westkip. Westkip had te weinig tijd en liet zich eigen opofferen om de anderen voor wolvenwinst te laten gaan.

Paar punten aan blue zijn berichten:

- alles is tussen pauzes door op telefoon
- dag 1 geen lunch, natuurlijk kan dit do, be of slet zijn. Ik sluit levensdrankje uit omdat niemand zo dom is om dit dag 1 in te zetten (hoop ik?)
- heel vlug opgeven en de manier van reageren, wat best wel a Blue is. Heb hem werkelijk nog nooit zo zien spelen met makkelijke verdenkingen (waarvan 1 op tigor die sws slechtje is)
Vlug opgeven en echte discussies best wel hard uit de weg gaan.

Wat ik dus denk:
Blue heeft nadat potje gestart was toch te druk en heeft zich eigen laten opofferen en Nonkel is zelf slechtje. Dag 1 geïnfecteerd om zo toch niet de slechtjes de extra wolf te ontzien. In deze scenario past alles voor me.

Ik ga hiermee helemaal de andere kant op en snap ook dat hier raar naar gekeken word. Heb daarom besloten om te claimen. Ik ben de derde gebroeder. Dit verklaard ook mijn stem op alt ipv materlotti en dat ik weigerde mee te gaan.
Ik denk wel dat Time hier ergens gelijk in heeft wat betreft Nonkel jos. Ik sluit niet uit dat hij goed is. Ondanks time die wel in zijn lijstje had staan als mogelijke goedjes eerder in een post. Langs een kant weet ik dat als Time mij verdenkt ik er van uit kon gaan dat hij goed is/was voor hij dood ging uiteraard.
Daarom ook zijn posts nog is bekeken.
Langs een kant pleit hij ook wel laila vrij,

Maar @laila Zou jij ook switchen naar bv nonkel jos of rob?
 
Reactiescore
559
Ik denk wel dat Time hier ergens gelijk in heeft wat betreft Nonkel jos. Ik sluit niet uit dat hij goed is. Ondanks time die wel in zijn lijstje had staan als mogelijke goedjes eerder in een post. Langs een kant weet ik dat als Time mij verdenkt ik er van uit kon gaan dat hij goed is/was voor hij dood ging uiteraard.
Daarom ook zijn posts nog is bekeken.
Langs een kant pleit hij ook wel laila vrij,

Maar @laila Zou jij ook switchen naar bv nonkel jos of rob?
ja ik zou time gevolgd hebben en geswitcht naar nonkel.
 
Reactiescore
276
@Rinske @ItsDash Wat denken jullie van vandaag? Simeco en dan morgen Anthraxxol?
Ik volg wel, niet dat het veel uitmaakt gezien alle stemmen. Was overigens liever voor een andere speler gegaan, twijfel nog bij hem. Van de 2 liever anthraxx.

En zou ik het ook bij de inactievere spelers zoeken. Floofy dash Xena Jeffrey.

Simeco
 

Deleted User - 487963986

Guest
kan me niet zozeer vinden in de verdenking aan het adres van Tigor, enige manier waarop zij slechtje kan zijn is als ze geïnfecteerd is en dit kan in slechts 1 nacht gebeurd zijn (na de beulactie) - lieveling kan weliswaar ook nog, maar ik begreep niet zo goed waarom Tigor per se in die rolomschrijving zou passen

overigens, net zoals ik simeco verdenk omdat Blue hem benoemde als een van zijn verdachten, merkte ik ook dat Blue heel hard toenadering zocht tot Tigor. Dat zou Blue nooit zo opvallend doen als zij ook een slechtje was

anthraxxol zou wel zomaar kunnen, maar ik kan er nooit hoogte van krijgen - goedje of slechtje

Wat denk jij van floofy?
 
Reactiescore
3.584
Lynch:

De strijd was nog steeds bezig, dit keer met een mooie combinatie move van de white pieces. Het stak de black King hoog want hij verloor er zowaar zijn lievelingsonderdaan mee. Met een overgrote meerderheid werd Simeco de lynch, hij bleek daardoor de lieveling te zijn van de meeste schaakstukken.

Simeco was de lieveling
Voor hij gekozen werd als Lieveling was hij beschermengel

2. Rob Simeco
3. Babbos Rob
4. Moh Simeco
5. Dash Laila
9. Tigor Simeco
11. Jan1996 Simeco
12. Laila Bappos
13. Anthraxxol Simeco
14. FloofyPanda Simeco
15. Rinske Simeco
16. Simeco
17. CL Simeco
19. KS Simeco
24. Nonkel jos Simeco
25. xena prinses Simeco
26. Circle Simeco
27 jeffrey defqon1 Nonkel

Lunch:

Black kon niet stilzitten en besloot de botte bijl boven te halen, het zou zowaar een koekje van eigen deeg kunnen worden.

Tigor was de beul
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jongens ik heb de posts van nonkel jos goed doorgelezen na de theorie van Time en ik weet eigenlijk zeker dat hij gelijk heeft.

Nonkel Jos
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mededeling

Omdat het morgen en maandag Pasen is, hebben we een voorstel. Zouden jullie het wat vinden om eenmalig een deadline van 2 dagen te hebben, dus dat de komende lynch maandagavond om 22u is? Of liever gewoon morgen de volgende lynch?
Morgen rond een uur of 12 zullen we beslissen wat we doen aan de hand van jullie reacties.
En iedereen fijne Pasen gewenst ofcourse!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mededeling

Omdat het morgen en maandag Pasen is, hebben we een voorstel. Zouden jullie het wat vinden om eenmalig een deadline van 2 dagen te hebben, dus dat de komende lynch maandagavond om 22u is? Of liever gewoon morgen de volgende lynch?
Morgen rond een uur of 12 zullen we beslissen wat we doen aan de hand van jullie reacties.
En iedereen fijne Pasen gewenst ofcourse!

Van mij hoeft het niet, maar als de spelleiders dat zelf fijn vinden dan geen probleem.
 
Bovenaan