[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
15
Ik maakte een grapje over ziekenhuis hahahah maar dit is nieuw voor mij je valt dood als je je rol zegt dus. Oke dat is niet handig van time maar misschien heeft hij gelijk want ik vond het heel raar. De theorie van nonkel jos was heel lang en tot in heel veel detail terwijl er is gezegd dat hij een spammer was door anthraxxol. Dat klopt toch niet daarom stem ik op nonkel jos
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mooi dat je zoveel plezier haalt uit een goedje dat sterft?
ik haal er inderdaad plezier uit, maar wel om de reden dat iemand zo dom kan sterfen ongeacht zijn rol ;d
 
Reactiescore
397
Ik maakte een grapje over ziekenhuis hahahah maar dit is nieuw voor mij je valt dood als je je rol zegt dus. Oke dat is niet handig van time maar misschien heeft hij gelijk want ik vond het heel raar. De theorie van nonkel jos was heel lang en tot in heel veel detail terwijl er is gezegd dat hij een spammer was door anthraxxol. Dat klopt toch niet daarom stem ik op nonkel jos
Nonkel is 1 van de beste wolvenjagers. Na anthraxlol natuurlijk
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
voorlopig zet ik mijn stem op simeco , ik krijg het wederom druk vandaag

natuurlijk blijf ik bereid om van stem te veranderen, nu time een bewezen goedje blijkt kan het handig zijn zijn posts te analyseren

ook ben ik iets op het spoor maar daar kan ik nog niets over vertellen immers vereist dit nog veel denkwerk dat ik graag in stilte zou doen
 
Reactiescore
22
hiernet zeg je nog dat ze ook infectietarget kan zijn?

al begrijp ik je statement
Je vond mijn statement dat ik Speeder geen logisch lunchtarget vond bizar. Omdat dat volgens jou net het soort lunch is dat de wolven willen; eentje die de aandacht naar iemand fout zou leiden.

Kan je die logica dan niet ook toepassen op het niet lunchen van een bewezen goedje? Dat ze daarmee hopen dat de aandacht ten onrechte naar Tigor gaat? Ik ben benieuwd hoe je dat ziet @Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kan je die logica dan niet ook toepassen op het niet lunchen van een bewezen goedje? Dat ze daarmee hopen dat de aandacht ten onrechte naar Tigor gaat? Ik ben benieuwd hoe je dat ziet @Rob.
ik ben er nog niet uit wat ik daar van vind; het kan voor 2 redenen zijn;

stel ze is nog steeds goedje;
-de wolven willen de aandacht naar haar omdat ze inderdaad een "logisch" target zou zijn in velen hun hogen
-de wolven erkennen dat ze nu geen krachten meer heeft en niets meer is dan een burger en ze zoeken slachtoffers die wel nog krachten hebben en een grotere invloed hebben dan 1 bewezen goedje


in geval slechtje;
optie tot lieveling en infectie is inderdaad open; snelle beul actie om mogelijks vertrouwen te winnen bij andere goedjes (want er is geen slechte beul) en mensen op verkeerde pad loodsen (geen idee of dit gebeurt ik kan niet alle spam onthouden van 60 paginaakes)

ik krijg er geen beeld van maar dit lijken mij alle opties, in ieder geval zou het mij vreemd lijken moest iemand met zekerheid iets beweren hierover
 
Reactiescore
408
Het enige wat zeker is bij tigor is haar begin rol en dat ze bm is en niet in nacht 1 geïnfecteerd is
Sluit lievelingetje en infectie nacht 2 niet uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Rob is de wolf. Duidelijker wordt het niet.
Samen met laila en anthraxxis
de zoveelste keer dat je mijn naam roept, ik luister graag waarom het niet meer duidelijker kan worden??? het blijft nogal onbeantwoord op dat vlak, meermaals
 
Reactiescore
397
Zojuist even de lynch van Blue en Combino doorgelezen. Ik heb een heel goed gevoel bij Rob, Dash, Bappos en Moh. Als mijn vermoedens over Simeco juist blijken te zijn dan zou ik nonkel als bevestigd goedje wel durven neer te zetten. Rob speelde ik vorige pot mee en die speelt gewoon idem dito als toen (hij was goedje).

Zijn er best veel mensen over wie ik mijn twijfels heb, voor vandaag ben ik opzich wel on board met Simeco. Maar ik ben daarnaast net als Babbos vrij overtuigd van Anthraxxol nu ik het potje er op na lees. Hij is heel erg op de achtergrond. Drukt lang niet zoveel door op de mensen van wie hij verwacht dat een slechtje is. Daarnaast begint hij nadat simeco verdacht wordt ineens simeco ook te benoemen. Daarnaast vermoed ik dat hij met zn verdenkingen verkeerd zit, behalve dan op de van simeco.

Daarnaast heb ik na de posts van .Time ook een beetje het gevoel dat Tigor slechtje is. Lieveling of infectiedoelwit dag 2. Een goed doelwit om na dag 1 te infecteren, omdat ze als burgemeester zijnde wellicht dag 1 gezien is. Daarnaast nog een beulactie gedaan ook wat haar veel credits geeft. Ze springt erg in het oog als infectiedoelwit maar het feit dat ze er nu nog in zit, zegt voor mij al genoeg.

@Rinske @ItsDash Wat denken jullie van vandaag? Simeco en dan morgen Anthraxxol?
 
Reactiescore
48
Er is wel sowieso een gelijkheid in aantal wolven tussen man en vrouw met capri als feminist en jokersbreen als de virtuele justin bieber. Of welke kerel is tegenwoordig eigenlijk the bomb?
Een vrouw zijn is iets anders dan wolf moeten zijn ....we zijn geëmancipeerd...dat is alles .

Wel knudde dat time2 zo,n fout gemaakt heeft ..hopelijk gebeurd niet weer ...
 
Reactiescore
1.804
Goed stem me er gerust uit immers heb ik weinig tijd de komende dagen. Maar verwacht niet dat je een slechtje zal vangen??
 
Bovenaan