[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
2.193
vanwaar het idee dat iemand specifiek lieveling is?

ten eerste vind ik de gedachte vreemd dat iemand zen gedrag zichzelf bewijst als "lieveling" maar niet als "wolf", hebben ze niet hetzelfde doel --> winnen met slechtjes?

ten tweede vind ik het vreemd iemand zo te omschrijven ; wat moeten we hiermee? Een lieveling lynchen lijkt me in veel gevallen geen optie, de wolven blijven zo gespaard en we komen mogelijks geen stap dichter. Of is het de bedoeling iemand zo te omschrijven om dit net te verwezelijken; een kleine spotlight op iemand zetten met als doel een self fulfilling prophecy dat ze wel lieveling moet zijn en zodoende gespaard wordt van de lynch waar altijd iemand meer 'wolfs' zal uitkomen? Is het om ons te doen blindstaren op het gedrag van tigor en hieruit af te leiden wie mogelijks wolf is; terwijl hier niets van aan zou zijn en jij het met een voorkennis zegt die weet dat ze goedje is?

ik vind het verdacht dat iemand "lieveling" is en niet een "slechtje/wolfje"

@.TimeforplanB graag hoor ik deze redenatie

Tigor is bewezen beul maar doet zich niet voor als een bewezen goedje. Feit dat ze het niet ontkent spreekt al voor zich. Als de wolven een yolo move doen kan ze ook nog infectie zijn, een bewezen beul is niet gelunched. TIGOR IS SWS SLECHT
 
Reactiescore
1.577
Kan je dit ook onderbouwen?

Enige reden die ik vooralsnog lees is dat blue mij opnam in zijn lijstje met verdachten op dag 1. Zijn lijstje dat voor de rest overigens uitsluitend uit actief postende goedjes bestond.
dat de anderen goedjes waren, sterkt me net in het idee dat jij (of Floofy) een slechtje zijn. Kan me immers niet voorstellen dat iemand als Blue enkel goedjes zou 'verdenken'. Hij zou sowieso afstand willen creëeren van een van zijn medewolven. En dan lijkt het me logisch dat hij daarvoor een ervaren persoon kiest die daar best wel mee om kan. In die context snap ik ook wel dat Tigor verdacht wordt door @.TimeforplanB

Daarnaast is je bijdrage ook zeer gering, maar dat zegt inderdaad bitterweinig over of je goed of slecht bent
 
Reactiescore
1.577
Ik vermoed dat als blue allemaal actief spelende goedjes al verdachte benoemde, de wolven wel eens bij de meer inactieve spelers zouden kunnen zitten. Ik denk dan aan een CI, dash, jan(?), Xena,… maar meer zijn zij natuurlijk niet te peilen omwille van beperkte bijdrage.

Wat denk jij maatje?

mocht simeco een slechtje blijken, zit hier wellicht opnieuw een wolfke tussen

zelfde redenering als bij Blue
 
Reactiescore
1.804
dat de anderen goedjes waren, sterkt me net in het idee dat jij (of Floofy) een slechtje zijn. Kan me immers niet voorstellen dat iemand als Blue enkel goedjes zou 'verdenken'. Hij zou sowieso afstand willen creëeren van een van zijn medewolven. En dan lijkt het me logisch dat hij daarvoor een ervaren persoon kiest die daar best wel mee om kan. In die context snap ik ook wel dat Tigor verdacht wordt door @.TimeforplanB

Daarnaast is je bijdrage ook zeer gering, maar dat zegt inderdaad bitterweinig over of je goed of slecht bent
Dat ik nog geen enkel wolfje heb gevangen is net een bewijs dat ik een goedje ben? Immers heb ik in tegenstelling tot vorige pot geen voorkennis over wie de wolven zijn?
 
Reactiescore
2.193
dat de anderen goedjes waren, sterkt me net in het idee dat jij (of Floofy) een slechtje zijn. Kan me immers niet voorstellen dat iemand als Blue enkel goedjes zou 'verdenken'. Hij zou sowieso afstand willen creëeren van een van zijn medewolven. En dan lijkt het me logisch dat hij daarvoor een ervaren persoon kiest die daar best wel mee om kan. In die context snap ik ook wel dat Tigor verdacht wordt door @.TimeforplanB

Daarnaast is je bijdrage ook zeer gering, maar dat zegt inderdaad bitterweinig over of je goed of slecht bent

Daarnaast is tigor niet geluched als bewezen beul en doet ze dingen wat averechts is.

- waardeloze beulactie
- stemmen zijn verwaarloosbaar en geen moeite ingestopt. Dat is een reden dat ik laila ook vrij spreek, daarnaast speelt ze niet op de achtergrond. Ze is niet het speerpunt van een lynch maar ze valt wel op. Anders dan wanneer ze wolf is (owjee ik verdedig iemand).

Ik zeg niet dat we haar moeten lynchen want zoals ik al zei, lieveling. Maar zo kan je wel links maken.
 
Reactiescore
13
Sorry dat ik inactief was gister. Mijn vriend mocht gister uit t ziekenhuis, dus dat was werk, hem ophalen en in de avond hem voornamelijk helpen met dingen. Ik zal t straks allemaal even terug lezen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zeg niet dat we haar moeten lynchen want zoals ik al zei, lieveling. Maar zo kan je wel links maken.
hiernet zeg je nog dat ze ook infectietarget kan zijn?

al begrijp ik je statement
 
Reactiescore
397
Sorry dat ik inactief was gister. Mijn vriend mocht gister uit t ziekenhuis, dus dat was werk, hem ophalen en in de avond hem voornamelijk helpen met dingen. Ik zal t straks allemaal even terug lezen.

Sorry dat ik er niet was gister ik lag in het ziekenhuis en m’n vriendin heeft me moeten verzorgen in de avond ik lees zo alles terug
Dit kan geen toeval zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
weet monobear hiervan?? :mad2: :mad2: :mad2:
 
Reactiescore
2.193
Oke ik heb heel de tijd al het gevoel dat er iets niet klopt aan de manier van hoe Blue speelde. Dit was veel te onder zijn niveau en hij gaf ook veel te vlug op.

Dit doet me denken aan een keer dat ik wolf was samen met westkip. Westkip had te weinig tijd en liet zich eigen opofferen om de anderen voor wolvenwinst te laten gaan.

Paar punten aan blue zijn berichten:

- alles is tussen pauzes door op telefoon
- dag 1 geen lunch, natuurlijk kan dit do, be of slet zijn. Ik sluit levensdrankje uit omdat niemand zo dom is om dit dag 1 in te zetten (hoop ik?)
- heel vlug opgeven en de manier van reageren, wat best wel a Blue is. Heb hem werkelijk nog nooit zo zien spelen met makkelijke verdenkingen (waarvan 1 op tigor die sws slechtje is)
Vlug opgeven en echte discussies best wel hard uit de weg gaan.

Wat ik dus denk:
Blue heeft nadat potje gestart was toch te druk en heeft zich eigen laten opofferen en Nonkel is zelf slechtje. Dag 1 geïnfecteerd om zo toch niet de slechtjes de extra wolf te ontzien. In deze scenario past alles voor me.

Ik ga hiermee helemaal de andere kant op en snap ook dat hier raar naar gekeken word. Heb daarom besloten om te claimen. Ik ben de derde gebroeder. Dit verklaard ook mijn stem op alt ipv materlotti en dat ik weigerde mee te gaan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
claimen staat uit :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
sabotage van de bovenste plank dit???
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oke ik heb heel de tijd al het gevoel dat er iets niet klopt aan de manier van hoe Blue speelde. Dit was veel te onder zijn niveau en hij gaf ook veel te vlug op.

Dit doet me denken aan een keer dat ik wolf was samen met westkip. Westkip had te weinig tijd en liet zich eigen opofferen om de anderen voor wolvenwinst te laten gaan.

Paar punten aan blue zijn berichten:

- alles is tussen pauzes door op telefoon
- dag 1 geen lunch, natuurlijk kan dit do, be of slet zijn. Ik sluit levensdrankje uit omdat niemand zo dom is om dit dag 1 in te zetten (hoop ik?)
- heel vlug opgeven en de manier van reageren, wat best wel a Blue is. Heb hem werkelijk nog nooit zo zien spelen met makkelijke verdenkingen (waarvan 1 op tigor die sws slechtje is)
Vlug opgeven en echte discussies best wel hard uit de weg gaan.

Wat ik dus denk:
Blue heeft nadat potje gestart was toch te druk en heeft zich eigen laten opofferen en Nonkel is zelf slechtje. Dag 1 geïnfecteerd om zo toch niet de slechtjes de extra wolf te ontzien. In deze scenario past alles voor me.

Ik ga hiermee helemaal de andere kant op en snap ook dat hier raar naar gekeken word. Heb daarom besloten om te claimen. Ik ben de derde gebroeder. Dit verklaard ook mijn stem op alt ipv materlotti en dat ik weigerde mee te gaan.

Time valt dood en is gebroeder.
 
Bovenaan