Zoekresultaten

  1. robbeke

    Welke console

    Xbox one x of PlayStation 4 pro? Of gaan de vorige versies van die spullen nog lang genoeg meegaan om die eventueel aan te schaffen? Ik wil niet nu een Xbox one s kopen om volgend jaar amper nog spelletjes te kunnen aanschaffen.
  2. robbeke

    Walking war robots

    Geen idee of het hier hoort. Maar het is een spel. Wie speelt er nog war robots op de tablet of gsm?
  3. robbeke

    Met welke 10 ....

    Omdat het zo'n heerlijk waardeloos forum topic is. Met wie zou je zeker graag eens in de stam zitten? Natuurlijk op een classic wereld dan.
  4. robbeke

    verandering aanvalslimitering

    Tribal Wars Team vandaag om 20:40 uur Beste spelers Geleidelijk aan begint deze Casualwereld zich te profileren als een volwaardige spelwereld. Dit wilt zeggen dat deze Casual eventueel ook gewonnen zal moeten worden. Daarom zullen we de aanvalslimitering na een bepaalde tijd steeds...
  5. robbeke

    Classic 11

    Welke instellingen zouden jullie leuk vinden om weer eens een classic te spelen. Snelheid, levelsysteem, snelheid troepen, farmen <--> no haul, edelsysteem, moraal, originele zaken, aantal spelers per stam, ...
  6. robbeke

    Met welke tien?

    Om eens origineel te doen aka een KPHS topic te starten. Met welke tien spelers <--> accounts zou je eens graag een classic spelen?
  7. robbeke

    vredesweek

    Bedankt iedereen die ons (lmnt12 - robbeke) geholpen heeft. In het byzonder denk ik aan Monica, konijnen, Tompeter. De spelers van Zaagmachine om in de ochtend vv te draaien. De stam 7-1 die ons (de vijand) de kans gaf om het te proberen. De spelers van Nobless(ware toppers) om il vigilante...
  8. robbeke

    chromebook

    Ik wilde vragen of er iemand al eens heeft gewerkt met een chromebook? En/of dit een beetje vlot werkt/surft? Kan je er bv een beetje tw op spelen of zijn die machientjes daarvoor te traag?? Ik hoor het graag? Indien jullie er op hebben gewerkt, willen jullie merk en modelletje erbij...
  9. robbeke

    kata's

    Laten we eens de kata spelers oplijsten van deze classic. Daarmee bedoel ik de spelers die kata's gebruiken maar niet voor positief tactische redenen, zoals bv verzamelplaats. Maar die gewoon andere gebouwen neerknallen omdat het kan. Ben je het slachtoffer van een negatieve speler, laat het...
  10. robbeke

    plaatsverandering

    Heel graag zou ik in de verzamelplaats de plek van het knopje ALLE troepen weer veel dichter bij het knopje [aanvallen/ondersteunen] zien staan. Het staat nu gewoon zo ongeveer buiten beeld. Je moet met je muis telkens heel je scherm overbruggen om alleen maar je troepen in te vullen...
  11. robbeke

    plaatsverandering

    Kunnen jullie het aub regelen dat dat vierkantje met troepensjablonen en alle troepen weer gewoon lekker dicht bij de [aanvallen/ondersteunen] knop komt te staan. Ik moet een half voetbalveld oversteken om "alle troepen" aan te klikken en dat gaat op mijn gezegende leeftijd niet meer tegen...
  12. robbeke

    het is smooi geweest

    Als eerste wil ik Smooi feliciteren. Met overschot deze wereld gewonnen. Veel tegenslag gehad. Ik persoonlijk geloofde er na een week al niet meer in. Maar BAM, smooi kwam terug. Bedankt dat ik deel mocht uitmaken van het team. Als oude w1 speler, supertraag en tactieken ver te zoeken heb ik...
  13. robbeke

    bricke again

    Met zekerheid kan ik het niet zeggen. Maar zowel effie als ik zijn er redelijk van overtuigd dat die kerel weer heeft toegeslagen. Vandaag half ontmaskerd. Praatje mee gemaakt en BAM , 2 accounts gebanned. Morgen weten we meer.
  14. robbeke

    welke spelers verdienen een pluim

    Nu deze wereld (volgens mij althans) gelopen is, zou ik eens willen weten welke spelers een pluim verdienen en waarom? Hoeft niet zo te zijn dat ze nu nog spelen he.
  15. robbeke

    Bricke

    Bij deze is iedereen verwittigd dat hij geen speler met de nicknaam "Bricke" moet aannemen op zijn/haar account. Ik was zo goed kaloco al in te lichten zodat ovi veilig was voor deze kerel. Het was hij die blackmans zijn bans bezorgde (volgens hem in opdracht van OVI, wat we maar zullen...
  16. robbeke

    einde w1

    Komt er niet zo dadelijk een einde aan deze kwelling?
  17. robbeke

    [Ingevoerd] ondersteuningstroepen terugvinden op de kaart

    Iedereen weet dat je in je eigen dorpen kan zien hoeveel troepen er staan als je er op de kaart over scrollt. Wel, ik zou het handig en zelfs een beetje normaal vinden, dat ik mijn ondersteunende troepen ook kan zien staan op de kaart bij anderen. Waarom zou dit handig zijn. Een iets...
  18. robbeke

    nieuwe wereldleider

    Ik wil even ghis65 feliciteren als de nieuwe wereldleider in aantal dorpen op w1. Hij heeft er goed zijn best voor gedaan en nu staat hij effectief bovenaan. Gefeliciteerd kerel.
  19. robbeke

    recruiteerder

    Man, man, man, de oude mens in mij kan ff niet goed meer overweg met dergelijke aanpassingen. Wordt een weekje wen(n)en. Kan iemand een noob als mij eens even helpen met een linkje naar de nu nog wel werkende massarecruiteerder voor w1?? Bedankt alvast!!
  20. robbeke

    voorstel

    Wat ik handig zou vinden is het volgende. Iedereen weet dat als je een dorp hebt aangevallen en je bewaart de berichten in je berichten box en als je dan later dat doeldorp aanklikt dan krijg je ergens onderaan de lijst met berichten te zien. Wel, ik zou het handig vinden als je daar in...
Bovenaan