[Ingevoerd] ondersteuningstroepen terugvinden op de kaart

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 53 98,1%
  • Nee

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Reactiescore
660
Iedereen weet dat je in je eigen dorpen kan zien hoeveel troepen er staan als je er op de kaart over scrollt.
Wel, ik zou het handig en zelfs een beetje normaal vinden, dat ik mijn ondersteunende troepen ook kan zien staan op de kaart bij anderen.

Waarom zou dit handig zijn.

Een iets minder actief lid waar je honderden en honderden def dorpen hebt staan wil niet altijd alles netjes bijhouden. Dus ik wil zelf snel kunnen controleren waar mijn def nog goed staat of niet.

Ik ga naar de kaart en dan naar de grens van mijn vriend, scroll over zijn dorpen en kan dan zien of mijn def nog goed staat, zoniet kan ik ze terugtrekken en ergens anders bijvullen. Nu moet ik dorp per dorp nakijken waar de troepen staan en of ze goed staan ja of neen. omslachtig dus.


Wat vinden jullie??
 

DeletedUser

Guest
Ik ook!
Misschien dat ze dat als optie kunnen zetten, net zoals het tonen van troepen bij je eigen dorpen een optie is.
 

DeletedUser66036

Guest
Geweldig! Precies dit idee wilde ik gisteren posten, maar bij mij lukt het niet. Serverfout ofzo. Ik stem sowieso JA!
 

DeletedUser56218

Guest
Geweldig! Precies dit idee wilde ik gisteren posten, maar bij mij lukt het niet. Serverfout ofzo. Ik stem sowieso JA!

Jouw idee staat hier en gaat over wat anders. Dit gaat, zoals ik het zie, over het plaatsen van het aantal ondersteunende troepen in het contextmenu, het jouwe over het plaatsen van een zwaardje op de kaart.
 

DeletedUser66036

Guest
Jouw idee staat hier en gaat over wat anders. Dit gaat, zoals ik het zie, over het plaatsen van het aantal ondersteunende troepen in het contextmenu, het jouwe over het plaatsen van een zwaardje op de kaart.

Dat is ondersteuning I. Ik wilde een tweede posten (dit idee) maar I leek al niet te werken, dus heb ik geen moeite gedaan voor een tweede ;)

Sorry voor het niet gebruiken van de zoekfunctie trouwens. En ik begrijp niet waarom dat idee niet is goedgekeurd :S
 

DeletedUser

Guest
Dat is ondersteuning I. Ik wilde een tweede posten (dit idee) maar I leek al niet te werken, dus heb ik geen moeite gedaan voor een tweede ;)

Sorry voor het niet gebruiken van de zoekfunctie trouwens. En ik begrijp niet waarom dat idee niet is goedgekeurd :S

Dat serverfout komt omdat ze het idee nog moeten keuren.
In principe gaat er dus niks fout :p

Is alleen een beetje onhandig dat ze niet ergens laten weten dat die serverfout pagina komt nadat je je idee hebt geplaatst..

En vind het idd ook jammer dat het idee niet goedgekeurd is, lijkt me hartstikke handig!
 

DeletedUser66036

Guest
Ik heb eerder al een soortgelijk idee gepost. Het totale aantal ondersteunende troepen bij 'dorpsinformatie'. Is nog niet doorgevoerd :S
 

DeletedUser

Guest
Fantastisch idéé !!! Dit heb ik al veel nodig gehad eigenlijk.
Een klein logootje bij het dorp zou al voldoende zijn.
 
Reactiescore
25
DS-11331
Doorgegeven
 
Bovenaan