Classic 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
660
Welke instellingen zouden jullie leuk vinden om weer eens een classic te spelen.

Snelheid, levelsysteem, snelheid troepen, farmen <--> no haul, edelsysteem, moraal, originele zaken, aantal spelers per stam, ...
 

DeletedUser69389

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: JA
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: MS Seconden
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden
- Ledenlimiet stam: 7

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: van af 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- Limited Haul.
- Maximum aantal edels per dorp: 3.
- Edels: Duur herbouwen

Overwinningsvoorwaarden:
- De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 

DeletedUser

Guest
3 Dorpen start
De klessiks worden kleiner en kleiner omdat het spelersaantal nou eenmaal afneemt op dit spelletje. Om weer eens een mooie volle klessik te krijgen is het denk ik noodzakelijk om met meerdere dorpen te starten en dat zo direct een enorme boost geeft aan het dorpenaantal. Hierdoor zullen er ook meerdere grote stammen ontstaan omdat er dan eenmaal meer ruimte is op de wereld voor stammen om zich tot een deftige stam te ontwikkelen. Gevolg hiervan is dat er meerdere grotere oorlogen worden uitgevochten voordat de klessik beslist is.

Ook zou ik net zoals op Classic 3 een afwijkend startdorp zien zitten, niet de gebruikelijke 26p maar bv een dorpje van rond de 300p. Dit geeft nog een extra dimensie aan de start en je zal dan niet de gebruikelijke start kunnen doen maar zal je moeten aanpassen.

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 250% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien tot 3.500
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 35 velden
- Ledenlimiet stam: 6

Extra (Anders dan anders):
- 3 dorpen start zoals hierboven beschreven.
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.050 troepen in ondersteuning gesteund
- Toestemmingsverlaging per edel: 34-35
- Limited haul
- Katapulten gedeactiveerd (Was volgens mij technisch niet haalbaar, in dat geval kan je dit weglaten)
- Geen os buiten stam

Overwinningsvoorwaarden:
Eerst stam die 35% van de wereld bezit en dit 30 dagen weet vast te houden, tribelock zodra eerste stam 25% behaald.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
1.037
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Ja, kerken worden stambreed gedeeld
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: Ja, vanaf 30 dagen na start
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 300 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> goedkoop herbouwen wanneer verloren in aanval, duur wanneer verloren in verdediging
- Technologieën: 3 level systeem, 15 levels per dorp
- Beginnersbescherming: Eerste 8 uur
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: onzichtbare MS (zijn er wel maar je ziet ze niet)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 10 velden
- Ledenlimiet stam: 6

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.000 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: vanaf 10 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- No haul
- Maximum aantal edels per dorp: 4.
- Geen os buiten de stam of spelers waarbij er al dorpen verovert zijn of vice versa


Overwinningsvoorwaarden:
- Wanneer 1 stam 10% heeft vind er een tribelock plaats, vanaf dat 1 stam 25% heeft kunnen er geen barbarendorpen meer verovert worden door iedere speler op de wereld wanneer dit al 5 dagen of langer barbarendorpen zijn (tot 5 dagen na het bb worden van een speler kunnen de dorpen geedeld worden dus

- De stam die als eerste 50% van de wereld weet te halen en dit 14 dagen kan vasthouden wint de wereld. Wanneer deze stam onder de 50% komt begint de teller daarna weer van voor af aan.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 

DeletedUser20611

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 09:00 uur :D
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: Volle seconden zijn een must
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden
- Ledenlimiet stam: 5

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: van af 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- Limited Haul.
- Maximum aantal edels per dorp: 4.
- Edels: Duur herbouwen

Overwinningsvoorwaarden:
- De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 

DeletedUser75091

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 0:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: Volle seconden zijn een must
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden
- Ledenlimiet stam: 7

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Gedeactiveerd
- Limited Haul.
- Maximum aantal edels per dorp: 8
- Edels: Goudmunten

Overwinningsvoorwaarden:
- De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Zoiets, maar dan een nieuwe start zal de classic weer meer mensen aantrekken.
Zoals start met 3 dorpen van niveau 2 van speed bijvoorbeeld, zou zeer spannend zjin.
 

DeletedUser70677

Guest
3 Dorpen start
De klessiks worden kleiner en kleiner omdat het spelersaantal nou eenmaal afneemt op dit spelletje. Om weer eens een mooie volle klessik te krijgen is het denk ik noodzakelijk om met meerdere dorpen te starten en dat zo direct een enorme boost geeft aan het dorpenaantal. Hierdoor zullen er ook meerdere grote stammen ontstaan omdat er dan eenmaal meer ruimte is op de wereld voor stammen om zich tot een deftige stam te ontwikkelen. Gevolg hiervan is dat er meerdere grotere oorlogen worden uitgevochten voordat de klessik beslist is.

Ook zou ik net zoals op Classic 3 een afwijkend startdorp zien zitten, niet de gebruikelijke 26p maar bv een dorpje van rond de 300p. Dit geeft nog een extra dimensie aan de start en je zal dan niet de gebruikelijke start kunnen doen maar zal je moeten aanpassen.


dit zie ik idd ook wel zitten :D
 

DeletedUser71618

Guest
Oops moest 09:00 zijn :D Zie ook dat ik mijn ledenlimiet niet aangepast heb :)

2 of 3 dorpen start zie ik ook wel zitten.

Jij hebt het wel aangepast, hij heeft jou alleen geciteerd en daar zijn eigen dingen in gezet.

Ik zou aan bovenstaande lijstjes alleen normaal 25-26 of 25-33 TS-daling per edelman toe willen voegen. Pak je een dorp altijd met 4 edelmannen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
3 Dorpen start
De klessiks worden kleiner en kleiner omdat het spelersaantal nou eenmaal afneemt op dit spelletje. Om weer eens een mooie volle klessik te krijgen is het denk ik noodzakelijk om met meerdere dorpen te starten en dat zo direct een enorme boost geeft aan het dorpenaantal. Hierdoor zullen er ook meerdere grote stammen ontstaan omdat er dan eenmaal meer ruimte is op de wereld voor stammen om zich tot een deftige stam te ontwikkelen. Gevolg hiervan is dat er meerdere grotere oorlogen worden uitgevochten voordat de klessik beslist is.

Ook zou ik net zoals op Classic 3 een afwijkend startdorp zien zitten, niet de gebruikelijke 26p maar bv een dorpje van rond de 300p. Dit geeft nog een extra dimensie aan de start en je zal dan niet de gebruikelijke start kunnen doen maar zal je moeten aanpassen.

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 250% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien tot 3.500
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 35 velden
- Ledenlimiet stam: 6

Extra (Anders dan anders):
- 3 dorpen start zoals hierboven beschreven.
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.050 troepen in ondersteuning gesteund
- Toestemmingsverlaging per edel: 34-35
- Limited haul
- Katapulten gedeactiveerd (Was volgens mij technisch niet haalbaar, in dat geval kan je dit weglaten)
- Geen os buiten stam

Overwinningsvoorwaarden:
Eerst stam die 35% van de wereld bezit en dit 30 dagen weet vast te houden, tribelock zodra eerste stam 25% behaald.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit zijn imo perfecte instellingen. Vooral die 3 dorpen start is mooi, als ik het me goed herinner was men daar ook al in het topic voor cl 10 heel enthousiast over. ( En daarvoor vast ook al)
 

DeletedUser72317

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 250% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Nee
- Bonusdorpen: Ja
- Kerk en geloof: Nee
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 5.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Mogelijk
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: Niet
- Edelmannen looplimiet: 30 velden
- Ledenlimiet stam: 8

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: van af 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- Limited Haul.
- Maximum aantal edels per dorp: 8.
- Edels: Duur herbouwen
- 26p dorp en maar 1 dorp om te beginnen
-TS verlaging: 25-33

Overwinningsvoorwaarden:
- De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72317

Guest
Welke instellingen zouden jullie leuk vinden om weer eens een classic te spelen.

Snelheid, levelsysteem, snelheid troepen, farmen <--> no haul, edelsysteem, moraal, originele zaken, aantal spelers per stam, ...

Is er ook al een datum ?
 

DeletedUser73972

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Ja, kerken worden stambreed gedeeld
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: Ja, vanaf 30 dagen na start
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 300 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> goedkoop herbouwen wanneer verloren in aanval, duur wanneer verloren in verdediging
- Technologieën: 3 level systeem, 15 levels per dorp
- Beginnersbescherming: Eerste 8 uur
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
- Aanvalstiming: onzichtbare MS (zijn er wel maar je ziet ze niet)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 10 velden
- Ledenlimiet stam: 6

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.000 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: vanaf 10 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- No haul
- Maximum aantal edels per dorp: 4.
- Geen os buiten de stam of spelers waarbij er al dorpen verovert zijn of vice versa


Overwinningsvoorwaarden:
- Wanneer 1 stam 10% heeft vind er een tribelock plaats, vanaf dat 1 stam 25% heeft kunnen er geen barbarendorpen meer verovert worden door iedere speler op de wereld wanneer dit al 5 dagen of langer barbarendorpen zijn (tot 5 dagen na het bb worden van een speler kunnen de dorpen geedeld worden dus

- De stam die als eerste 50% van de wereld weet te halen en dit 14 dagen kan vasthouden wint de wereld. Wanneer deze stam onder de 50% komt begint de teller daarna weer van voor af aan.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Originele en leuke overwinningsvoorwaarden, enkel ga je echt een wereld tegemoet door die kerken sharen waar er kleine spelers in de stam zullen worden gelaten als kerkenbouwers & laag moraal hebben voor de vijand maw onneembare kerkdorpen.
 

DeletedUser76552

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 250% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Nee
- Bonusdorpen: Ja
- Kerk en geloof: Nee
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Awards: JA
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 5.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem -> duur herbouwen
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Mogelijk
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: Niet
- Edelmannen looplimiet: 30 velden
- Ledenlimiet stam: 8

Extra (Anders dan anders):
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
- Limiet op vakantievervangingen: van af 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
- Limited Haul.
- Maximum aantal edels per dorp: 8.
- Edels: Duur herbouwen
- 26p dorp en maar 1 dorp om te beginnen
-TS verlaging: 25-33

Overwinningsvoorwaarden:
- De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.

Premium-Functies:
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
86
Originele en leuke overwinningsvoorwaarden, enkel ga je echt een wereld tegemoet door die kerken sharen waar er kleine spelers in de stam zullen worden gelaten als kerkenbouwers & laag moraal hebben voor de vijand maw onneembare kerkdorpen.

Moraal staat eigenlijk nooit aan op de classic, ook niet in het lijstje van Dr. Hannibal;)
 
Reactiescore
660
Is er ongeveer een datum? Week , maand wachten?


tumblr_lqwkgce3uZ1r2puxao1_500.gif


nope
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan