nieuwe wereldleider

Reactiescore
661
Ik wil even ghis65 feliciteren als de nieuwe wereldleider in aantal dorpen op w1. Hij heeft er goed zijn best voor gedaan en nu staat hij effectief bovenaan.

Gefeliciteerd kerel.
 
Reactiescore
151
Hoe lang ik ook bij hem in de stam zit; het blijft me verbazen hoe snel hij groeit, niet bij te houden die gast :p

En nou dus, heel verdiend, effectief rang 1 in handen van Ghis65, gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Onmiskenbaar:eek:

Nu de dorpen nog even uitbouwen en er is een nieuwe nr1 op deze wereld:)
We zullen de beker van broeska alvast uit de kast halen om hem weer te laten glimmen voor de volgende eigenaar.

Moet er champagne in of bier?
 

DeletedUser

Guest
lekker bezig :)

zal nog eens een poging doen om in de buurt te komen :boer::boer::boer::boer:
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Ghis! :)

Hoe lang ik ook bij hem in de stam zit; het blijft me verbazen hoe snel hij groeit, niet bij te houden die gast :p

En nou dus, heel verdiend, effectief rang 1 in handen van Ghis65, gefeliciteerd!

+1 :p

Onmiskenbaar:eek:

Nu de dorpen nog even uitbouwen en er is een nieuwe nr1 op deze wereld:)
We zullen de beker van broeska alvast uit de kast halen om hem weer te laten glimmen voor de volgende eigenaar.

Moet er champagne in of bier?

Dorpen uitbouwen gaat sowieso niet gebeuren, Ghis is niet zoals veel spelers van SeSw wel zijn gelukkig.
 

DeletedUser

Guest
Dorpen uitbouwen gaat sowieso niet gebeuren, Ghis is niet zoals veel spelers van SeSw wel zijn gelukkig.

gut jongetje toch , je zal geen mogelijkheid laten om daar over te piepen.
zou niet ingewikkeld zijn om over OVI te gaan piepen , maar we feliciteren hier een nieuwe nummer 1.
 
Reactiescore
151
Nja, Robbeke was wel de eerste bij 3.000 dorpen, en dat is ook zeker niet iets om zomaar overheen te kijken ;)
 

DeletedUser

Guest
Gratz bij deze ook .

nja 3000 .... zal er nog ff mee bezig zijn voor dat te halen lol
 
Reactiescore
661
Nja, Robbeke was wel de eerste bij 3.000 dorpen, en dat is ook zeker niet iets om zomaar overheen te kijken ;)


Bedankt JdeVisser,

Heeft me een paar dagen nachtrust gekost. Ghis gaat keisnel.
 
Reactiescore
151
Bedankt JdeVisser,

Heeft me een paar dagen nachtrust gekost. Ghis gaat keisnel.

Ja, ik weet het, als die direct bij het begin van de wereld was gestart stond ie rustig eerste met z'n 9839 uitbouw :p

Maargoed, als mijn school weer is afgelopen over een paar weken ga ik ook weer hard knallen en een paar honderd dorpjes pakken en dan weer een beetje in de buurt van top20 komen :D
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Ghis! :)
Dorpen uitbouwen gaat sowieso niet gebeuren, Ghis is niet zoals veel spelers van SeSw wel zijn gelukkig.


Senne, geef eens een normale reactie;)
Hier wordt een stamgenoot van je gefeliciteerd met zijn behaalde positie, gewoon omdat de anderen hem dat gunnen.

De felicitaties komen overigens niet vanuit SeSw, maar uit GoSeSw:)
 

DeletedUser

Guest
gut jongetje toch , je zal geen mogelijkheid laten om daar over te piepen.
zou niet ingewikkeld zijn om over OVI te gaan piepen , maar we feliciteren hier een nieuwe nummer 1.

Senne, geef eens een normale reactie;)
Hier wordt een stamgenoot van je gefeliciteerd met zijn behaalde positie, gewoon omdat de anderen hem dat gunnen.

De felicitaties komen overigens niet vanuit SeSw, maar uit GoSeSw:)

Haha, ik piepen? Jullie zitten juist te piepen nu, ik zeg dat hij gelukkig niet zoals velen van jullie is. Als dat piepen is snap je er niet veel van. Jullie denkwijze valt me overigens wel erg tegen, ik had gehoopt dat we inmiddels wel op een hoger niveau zouden zitten maar blijkbaar is het eerste waar jullie aan denken bij iemand die de meeste dorpen heeft, om ze uit te bouwen zodat hij veel punten haalt. Wel triest eigenlijk dat sommige spelers hier nog zo aan het puntengeilen zijn maar ja het is jullie goed recht natuurlijk.

En tsja SeSw, GoSeSw, neem het me niet kwalijk, lijkt me redelijk hetzelfde toch. Gewoon een fusie, wat extra spelers erbij, kan jullie het schelen. In je handtekening staat trouwens ook nog SeSw dus tsja ;).
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik piepen? Jullie zitten juist te piepen nu, ik zeg dat hij gelukkig niet zoals velen van jullie is. Als dat piepen is snap je er niet veel van. Jullie denkwijze valt me overigens wel erg tegen, ik had gehoopt dat we inmiddels wel op een hoger niveau zouden zitten maar blijkbaar is het eerste waar jullie aan denken bij iemand die de meeste dorpen heeft, om ze uit te bouwen zodat hij veel punten haalt. Wel triest eigenlijk dat sommige spelers hier nog zo aan het puntengeilen zijn maar ja het is jullie goed recht natuurlijk.

En tsja SeSw, GoSeSw, neem het me niet kwalijk, lijkt me redelijk hetzelfde toch. Gewoon een fusie, wat extra spelers erbij, kan jullie het schelen. In je handtekening staat trouwens ook nog SeSw dus tsja ;).

Ik vind dat je gelijk hebt Senne. ;)
Het is en blijft P&P, dus hier en daar een steekje mag wel gegeven worden.
Dat de anderen er over beginnen jammeren, bewijst alleen maar dat ze weten dat je niet uit je nek kletst.
(Al begrijp ik de puntengeilers ook dat ze met +2500dorpen niet meer denken aan gebouwen afbreken)
 
Reactiescore
661
Het is natuurlijk wel zo dat er spelers zijn in GOsesw die hun dorpen goed hebben uitgebouwd. Maar het is net Senne die in OVI zowat het hoogst aantal punten per dorp heeft. Iedereen kan uit die opmerking van Senne ook een bepaalde info halen, ik althans toch.
Maar goed, ik hoop dat de felicitaties voor Ghis65 voorrang hebben op het al lang geweten feit van vol uitgebouwde dorpen binnen GOsesw.


PS: niettegenstaande ze de dorpen goed uitbouwen haalt GOsesw soms toch de eerste plaats op het veroverde aantal dorpen in één week. Ook staan we in de lijst met verloren aantal dorpen. Ovi verliest geen dorpen (geen enkele tegenstand), maar goed, kunnen zij ook niet aan doen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik piepen? Jullie zitten juist te piepen nu, ik zeg dat hij gelukkig niet zoals velen van jullie is. Als dat piepen is snap je er niet veel van. Jullie denkwijze valt me overigens wel erg tegen, ik had gehoopt dat we inmiddels wel op een hoger niveau zouden zitten maar blijkbaar is het eerste waar jullie aan denken bij iemand die de meeste dorpen heeft, om ze uit te bouwen zodat hij veel punten haalt. Wel triest eigenlijk dat sommige spelers hier nog zo aan het puntengeilen zijn maar ja het is jullie goed recht natuurlijk.

En tsja SeSw, GoSeSw, neem het me niet kwalijk, lijkt me redelijk hetzelfde toch. Gewoon een fusie, wat extra spelers erbij, kan jullie het schelen. In je handtekening staat trouwens ook nog SeSw dus tsja ;).

Ja, jij bent OOK aan het piepen. En voor de duidelijkheid, als je het topic doorleest, jij begon met piepen (en inderdaad beetje kinderachtig van mij op dat te benadrukken en is het totaal naast de kwestie).

Daarnaast beslist elke speler zelf hoe hij zijn dorpen uitbouwt, en volgens mijn bescheiden mening maakt het op dit ogenblik niet veel uit op vlak van troepen hoe iemand zijn dorpen uitbouwt. En als een speler op rang 1 komt te staan omdat die zijn dorpen volledig uitbouwt, dan lijkt het me zelfs logisch dat die speler dat doet.
Daarnaast bouwen zowel Kjew als Robbeke (de spelers met de meeste dorpen in GoSeSw) hun dorpen niet volledig uit. Broeska doet dat inderdaad wel.

Daarnaast zeg je dat het triest is dat sommige mensen hier aan het puntengeilen zijn, wat volgens jou niet meer zou mogen in dit stadium van het spel.
Dat lijkt me een beetje een totaal verkeerde gedachte. In dit stadium is het mogelijk dat je door te puntengeilen binnen een aantal jaren juist de eindwinnaar kan worden. Want uiteindelijk zal de winnaar degene zijn die het meeste punten in zijn bezig heeft.

Vervolgens lijkt GoSeSW inderdaad op SeSw, maar het is zeker niet hetzelfde.
Dat pobo nog steeds SeSw in zijn handtekening heeft staan, heeft daar niets mee te maken. Iedereen vergeet wel eens iets of is te lui om zoiets aan te passen.
Bij mij zou zoiets ook niet snel aangepast worden en dat geldt voor de meeste spelers!

Als laatste, dit topic werd door Robbeke (GoSeSw) opgezet om ghis65 (OVI) te feliciteren met het overnemen van de koppositie van het aantal dorpen.
Dus laten we weer ontopic gaan. Ik feliciteer ghis65 dus ook graag met zijn verdiende koppositie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd met het meeste aantal dorpen.:D
Ik zou ze gewoon uitbouwen zoals SesW het doet;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je gelijk hebt Senne. ;)
Het is en blijft P&P, dus hier en daar een steekje mag wel gegeven worden.
Dat de anderen er over beginnen jammeren, bewijst alleen maar dat ze weten dat je niet uit je nek kletst.
(Al begrijp ik de puntengeilers ook dat ze met +2500dorpen niet meer denken aan gebouwen afbreken)

Ja klopt inderdaad, dankje.

Het is natuurlijk wel zo dat er spelers zijn in GOsesw die hun dorpen goed hebben uitgebouwd. Maar het is net Senne die in OVI zowat het hoogst aantal punten per dorp heeft. Iedereen kan uit die opmerking van Senne ook een bepaalde info halen, ik althans toch.
Maar goed, ik hoop dat de felicitaties voor Ghis65 voorrang hebben op het al lang geweten feit van vol uitgebouwde dorpen binnen GOsesw.


PS: niettegenstaande ze de dorpen goed uitbouwen haalt GOsesw soms toch de eerste plaats op het veroverde aantal dorpen in één week. Ook staan we in de lijst met verloren aantal dorpen. Ovi verliest geen dorpen (geen enkele tegenstand), maar goed, kunnen zij ook niet aan doen.

Dat zegt meer over mijn stamgenoten dan over mijzelf, 10.696 lijkt me redelijk normaal, niet te vergelijken met sommige grote spelers in GoSeSw.

Ja, jij bent OOK aan het piepen. En voor de duidelijkheid, als je het topic doorleest, jij begon met piepen (en inderdaad beetje kinderachtig van mij op dat te benadrukken en is het totaal naast de kwestie).

Eh nee, Kjew zegt tegen mij dat ik aan het piepen ben maar nogmaals, ik zeg alleen dat ik blij ben dat Ghis zijn dorpen niet uitbouwt tot het maximum aantal punten. Als dat piepen is, moet jij jezelf eens na laten kijken. Heb ook helemaal geen reden om hier te lopen klagen want er is juist iets leuks gebeurd. Onbegrijpelijk dat ik dat eerst aan pobo en Kjew moet uitleggen en daarna ook nog aan jou. Lekker niveautje. :rolleyes:

Daarnaast beslist elke speler zelf hoe hij zijn dorpen uitbouwt, en volgens mijn bescheiden mening maakt het op dit ogenblik niet veel uit op vlak van troepen hoe iemand zijn dorpen uitbouwt. En als een speler op rang 1 komt te staan omdat die zijn dorpen volledig uitbouwt, dan lijkt het me zelfs logisch dat die speler dat doet.
Daarnaast bouwen zowel Kjew als Robbeke (de spelers met de meeste dorpen in GoSeSw) hun dorpen niet volledig uit. Broeska doet dat inderdaad wel.

Heb ik ook nergens gezegd dat dat niet mag. Ik zeg juist dat ik blij ben dat Ghis het niet doet, maar idd iedereen is vrij in die mening. Deze opmerking is dus ook weer totaal overbodig want ik heb helemaal niet gezegd dat dat niet zo is.

Daarnaast zeg je dat het triest is dat sommige mensen hier aan het puntengeilen zijn, wat volgens jou niet meer zou mogen in dit stadium van het spel.
Dat lijkt me een beetje een totaal verkeerde gedachte. In dit stadium is het mogelijk dat je door te puntengeilen binnen een aantal jaren juist de eindwinnaar kan worden. Want uiteindelijk zal de winnaar degene zijn die het meeste punten in zijn bezig heeft.

Vervolgens lijkt GoSeSW inderdaad op SeSw, maar het is zeker niet hetzelfde.
Dat pobo nog steeds SeSw in zijn handtekening heeft staan, heeft daar niets mee te maken. Iedereen vergeet wel eens iets of is te lui om zoiets aan te passen.
Bij mij zou zoiets ook niet snel aangepast worden en dat geldt voor de meeste spelers!

Als laatste, dit topic werd door Robbeke (GoSeSw) opgezet om ghis65 (OVI) te feliciteren met het overnemen van de koppositie van het aantal dorpen.
Dus laten we weer ontopic gaan. Ik feliciteer ghis65 dus ook graag met zijn verdiende koppositie!

Lezen is niet je sterkste kant, waar zeg ik dat puntengeilen niet meer mag? Oja, nergens...
 
Reactiescore
151
Ja, jij bent OOK aan het piepen. En voor de duidelijkheid, als je het topic doorleest, jij begon met piepen (en inderdaad beetje kinderachtig van mij op dat te benadrukken en is het totaal naast de kwestie).

En jij begon met het hele onderwerp van puntenhoeren.

Daarnaast beslist elke speler zelf hoe hij zijn dorpen uitbouwt, en volgens mijn bescheiden mening maakt het op dit ogenblik niet veel uit op vlak van troepen hoe iemand zijn dorpen uitbouwt. En als een speler op rang 1 komt te staan omdat die zijn dorpen volledig uitbouwt, dan lijkt het me zelfs logisch dat die speler dat doet.
Daarnaast bouwen zowel Kjew als Robbeke (de spelers met de meeste dorpen in GoSeSw) hun dorpen niet volledig uit. Broeska doet dat inderdaad wel.


Daarnaast zeg je dat het triest is dat sommige mensen hier aan het puntengeilen zijn, wat volgens jou niet meer zou mogen in dit stadium van het spel.
Dat lijkt me een beetje een totaal verkeerde gedachte. In dit stadium is het mogelijk dat je door te puntengeilen binnen een aantal jaren juist de eindwinnaar kan worden. Want uiteindelijk zal de winnaar degene zijn die het meeste punten in zijn bezig heeft.

Ik kan hieruit opmaken dat jij en ik hier niet dezelfde doelen in het spel hebben, en het er oneens over zijn wat de uiteindelijke overwinningsvoorwaarden zijn van de wereld. Als ik naar de .net werelden kijk zie ik dat steeds de stam (of alliantie van enkele stammen) won die de gehele oppositie had gedecimeerd, tot op het punt dat deze volledig machteloos was of zelfs totaal was vernietigd. Dit deden ze met troepen, propaganda, diplomatie, punten niet of nauwelijks, behalve in de vorm van ontzagwekking en hoopverminderend effect op de tegenstander. Ze kregen de overwinning niet in handen gedrukt omdat ze als eerste X punten hadden, of X punten voorsprong op de tegenstander, of zelfs X dorpen of X dorpen voor op de tegenstander (gehele rest van de wereld of nummer 2).

Daarom denk ik dus nog steeds, en senne ook, dat puntenhoeren slechts een vorm van ranginflatie is, die verder de speler niet sterker maakt, maar juist zwakker door vermindering van effectieve slagkracht, helemaal als je die relatief aan punten stelt. Verder is het prima te begrijpen dat mensen met 2k+ dorpen geen zin hebben hun opbouw te veranderen, maar om puntenhoeren als winstrategie aan te voeren vind ik een beetje raar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
@ Senne, Ik zit midden in de examens, ik heb dus je tekst vluchtig gelezen en zo vluchtig mogelijk geantwoord.
Soms was mijn verwoording inderdaad verkeerd, maar wat ik bedoelde klopt wel.
Ik dacht dat de meeste spelers hier zulke verwoordingen altijd met een (grote) korrel zout lazen, maar blijkbaar ben ik mis?

Daarnaast is lezen inderdaad niet mijn sterkste kant. Ik lees net iets trager dan de gemiddelde mens.
Maar ik denk dat zoiets niets te maken heeft met hoe een persoon een tekst interpreteert?

@ JdeVisser, Ik heb inderdaad niet hetzelfde doel als jou op TW omdat ik allang geen persoonlijk doel meer heb.
Verder had je het ivm het einddoel eerder over de stam die won en had ik het eerder over de speler?
Daarnaast zei ik dat de speler met het meeste punten de eindwinnaar KAN worden. Niets is beslist, niets is zeker ivm het einde van W1 (of dat is toch wat ik ervan weet).
Ik vind jou idee ivm een einde trouwens beter dan inderdaad een maximum aan punten, ... Ik zei een mogelijkheid, niet mijn visie.
Daarnaast bouw ik ook maar uit tot 10.220 omdat ik inderdaad ook slagkracht boven punten verkies. Maar ik versta perfect als iemand punten boven slagkracht verkiest.

En wat bedoelde je precies met dat ding dat ik begon met het hele onderwerp van puntenhoeren? Daar kan ik je niet volgen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4374

Guest
Knap gedaan Ghis gefeliciteerd !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan