nieuwe wereldleider

Reactiescore
151
blackmans zei:
@ JdeVisser, Ik heb inderdaad niet hetzelfde doel als jou op TW omdat ik allang geen persoonlijk doel meer heb.
Verder had je het ivm het einddoel eerder over de stam die won en had ik het eerder over de speler?
Daarnaast zei ik dat de speler met het meeste punten de eindwinnaar KAN worden. Niets is beslist, niets is zeker ivm het einde van W1 (of dat is toch wat ik ervan weet).
Ik vind jou idee ivm een einde trouwens beter dan inderdaad een maximum aan punten, ... Ik zei een mogelijkheid, niet mijn visie.
Daarnaast bouw ik ook maar uit tot 10.220 omdat ik inderdaad ook slagkracht boven punten verkies. Maar ik versta perfect als iemand punten boven slagkracht verkiest.

En wat bedoelde je precies met dat ding dat ik begon met het hele onderwerp van puntenhoeren? Daar kan ik je niet volgen :rolleyes:

Dacht dat je kwa stam bedoelde, kwa spelers zijn er meestal gezien geen winnaars op TW, per stam juist wel, dus dan kun je als speler door middel van puntenhoeren nooit de overwinning pakken als je stam niet wint.

Ik denk dat het beste is als we gewoon de wereld laten lopen totdat er echt gewoon 1 winnaar is die de rest zo hard kapot heeft gemaakt dat niemand met gezond verstand nog kan zeggen dat de oppositie nog kan winnen.

En heel simpel, jij noemde als eerste puntenhoeren, waardoor senne reageerde, waarop jij weer reageerde... --> waardoor die discussie ontstond dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het nog altijd niet. Tzal wel aan mij liggen (a)
Je hoeft het niet proberen uit te leggen, want mijn hoofd zit vol met switchen, netwerken, full duplex, en nog zo een heleboel woorden :D

Verder volg ik je volledig, maar het meeste punten hebben als speler, al is er maar 1 stam meer over, is toch ook al iets speciaals en verdient, vind ik persoonlijk, toch ook een prijs als deze wereld ooit zou eindigen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
Ik snap het nog altijd niet. Tzal wel aan mij liggen (a)
Je hoeft het niet proberen uit te leggen, want mijn hoofd zit vol met switchen, netwerken, full duplex, en nog zo een heleboel woorden :D

En mijn hoofd zit vol met logaritmes, economische en filosofische modellen, latijnse tijden etcetera, je bent niet de enige met examens man :p

Verder volg ik je volledig, maar het meeste punten hebben als speler, al is er maar 1 stam meer over, is toch ook al iets speciaals en verdient, vind ik persoonlijk, toch ook een prijs als deze wereld ooit zou eindigen :)

Ja als het goed is worden er wel ranglijsten en dergelijke opgeslagen en ergens op tw.nl getoond, dus dan wordt zo'n speler op die manier geeerd.
 

DeletedUser

Guest
En tsja SeSw, GoSeSw, neem het me niet kwalijk, lijkt me redelijk hetzelfde toch. Gewoon een fusie, wat extra spelers erbij, kan jullie het schelen. In je handtekening staat trouwens ook nog SeSw dus tsja ;).


Je hebt helemaal gelijk.Ik zal mijn handtekening even wijzigen;) Die extra spelers waren we trouwens nodig om onze tijd door te komen tijdens de klaverjastoernooien die we tussendoor aan het houden zijn.
We hebben nu zes tafeltjes, een staand nummer en iemand die voor de gehaktballen zorgt:D

We zoeken nu nog iemand om de drankjes rond te brengen. Misschien iets voor jou?:)
 

DeletedUser49143

Guest
lol geen idee waar het over gaat xD

maar hartejagen is veel leuker dan klaverjassen xD
 
Reactiescore
661
Om weer terug een beetje on topic te raken.

Ik weet niet hoe het bij Ghis er voor staat maar ik heb nog een hele boel edels en dus zou ik weer terug bovenaan kunnen komen. Dat edelen vind ik niet zo erg, maar dan die dorpen weer opbouwen (muur alleen dan he voor jullie weer beginnen), de levels weer juist zetten, in de juiste groep, enz. Wel, dat steekt soms een beetje tegen.
 

DeletedUser

Guest
Als je gaat zeuren over een beetje werk om de nummer 1 plek te veroveren, dan ben je de nummer 1 plek ( in effectieve zin) onwaardig;)

Nothing personal
 

DeletedUser

Guest
Wie verdient die plek dan wel?

Wie is dan wel een nr1 plaats waardig?
En waarom staat diegene dan niet op nr1?

Geef daar nu eens een verklaring voor, behalve het gezeur of een dorp nu wel of niet is uitgebouwd.
Robbeke heeft in onze stam nu de meeste dorpen, en daar zijn we trots op.

Ghis heeft de meeste dorpen in OVI en op de hele wereld, en dat vinden wij prachtig voor hem, gewoon omdat we hem dat gunnen.
 

DeletedUser

Guest
Wie verdient die plek dan wel?

Wie is dan wel een nr1 plaats waardig?
En waarom staat diegene dan niet op nr1?

Geef daar nu eens een verklaring voor, behalve het gezeur of een dorp nu wel of niet is uitgebouwd.
Robbeke heeft in onze stam nu de meeste dorpen, en daar zijn we trots op.

Ghis heeft de meeste dorpen in OVI en op de hele wereld, en dat vinden wij prachtig voor hem, gewoon omdat we hem dat gunnen.

Er is zeker iemand die de eerste plek waardig is, ik ken hem alleen niet

maar Ik zeg wel dat je de eerste plek niet verdiend als je niet eens bereidt bent wat muren op te bouwen
 
Reactiescore
151
Er is zeker iemand die de eerste plek waardig is, ik ken hem alleen niet

maar Ik zeg wel dat je de eerste plek niet verdiend als je niet eens bereidt bent wat muren op te bouwen

Kennelijk wel, want hij doet dat toch vaak genoeg om die rang 1 te pakken, of in ieder geval binnen steenworp van 1 te liggen.

Dat kun jij niet zeggen, en daarom denk ik dat Robbeke de nummer 1 ook waardig is, het is sowieso te begrijpen dat 3.000+ keer een muur opbouwen niet heel chill is.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoorde net dat de accountmanager op W1 gelanceerd is? Niemand hoeft zich dus nog te ergeren aan het uitbouwen van dorpen.
Indien je natuurlijk bereid bent weer wat extra premiumpuntjes neer te leggen :rolleyes:

Ikzelf zal hem toch nooit gebruiken, vind het wel eens leuk om uit te bouwen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik hoorde net dat de accountmanager op W1 gelanceerd is? Niemand hoeft zich dus nog te ergeren aan het uitbouwen van dorpen.
Indien je natuurlijk bereid bent weer wat extra premiumpuntjes neer te leggen :rolleyes:

Ikzelf zal hem toch nooit gebruiken, vind het wel eens leuk om uit te bouwen :cool:

Bedenk nu wel dat je hier keihard offtopic gaat.

Nog gefeliciteerd btw
 

DeletedUser

Guest
Kennelijk wel, want hij doet dat toch vaak genoeg om die rang 1 te pakken, of in ieder geval binnen steenworp van 1 te liggen.

Dat kun jij niet zeggen, en daarom denk ik dat Robbeke de nummer 1 ook waardig is, het is sowieso te begrijpen dat 3.000+ keer een muur opbouwen niet heel chill is.

Dus jij vind mensen een nummer 1 plek waardig als ze muren opbouwen? Slechte redenatie. Ga lekker ergens anders aan liefdadigheid doen, hij is het niet waard .(PUNT)

ghis65 ook niet BTW.:)
 
Reactiescore
151
Dus jij vind mensen een nummer 1 plek waardig als ze muren opbouwen? Slechte redenatie. Ga lekker ergens anders aan liefdadigheid doen, hij is het niet waard .(PUNT)

ghis65 ook niet BTW.:)

Je snapt bijzonder weinig van menselijke psychologie als je niet denkt dat 4+ jaar zo'n spel spelen, constante groei aanhouden en de dorpen allemaal blijven managen een prestatie is als je solo speelt (als ik me niet vergis doen beide spelers dat). Jij zou het ook met geen mogelijkheid vast kunnen houden, maar dat zal ook wel met je ingame skills te maken hebben.

Verder heb ik absoluut nooit beweert dat iemand nummer 1 waardig is, dat ligt namelijk aan een variatie van factoren, zoals activiteit, planning, skills en continuiteit. Met name die laatste is lastig te bewerkstelligen, maar de gene die het het langste volhouden hard door te groeien eindigen op nummer 1 ja. Verder trouwens knap van je dat je een argument tegen me kan maken met woorden in de mond leggen man :eek:

Gelukkig kan ik die s**t ook :D

godlight zei:
omg omg omg...
jdevisser is echt veel te goet man kan niets tege hem doen ovi is veel te grood :(:(

kga hulp vraguh aan andere stammeh anders lukt het niet om te winnuh :mad: :mad: :mad:

Dus niet meer doen aub, comprende? ;)
 

DeletedUser

Guest
Je snapt bijzonder weinig van menselijke psychologie als je niet denkt dat 4+ jaar zo'n spel spelen, constante groei aanhouden en de dorpen allemaal blijven managen een prestatie is als je solo speelt (als ik me niet vergis doen beide spelers dat). Jij zou het ook met geen mogelijkheid vast kunnen houden, maar dat zal ook wel met je ingame skills te maken hebben.

Verder heb ik absoluut nooit beweert dat iemand nummer 1 waardig is, dat ligt namelijk aan een variatie van factoren, zoals activiteit, planning, skills en continuiteit. Met name die laatste is lastig te bewerkstelligen, maar de gene die het het langste volhouden hard door te groeien eindigen op nummer 1 ja. Verder trouwens knap van je dat je een argument tegen me kan maken met woorden in de mond leggen man :eek:

Gelukkig kan ik die s**t ook :D



Dus niet meer doen aub, comprende? ;)

Het gaat erom hoe ik jou woorden interpeteer. Zolang jij niet specifiek genoeg bent gaat dit nog vaker gebeuren. Dit ligt niet aan mij, maar aan jou. Dus mijn advies aan jou. Wees verstandig, wees volledig (specifiek), en eer degene die eren toekomt. Ik, de enige waardige numbero 1

BTW: die nep quote van mij goed schrijf je met een D niet een t;)
 

DeletedUser

Guest
Congratz ;)

Wel best grappig om hier over te discussiëren kan goed zijn dat geen van allen hier de nr1 zal zijn als de wereld op zijn eind is. Dus is de moeite niet om daarover te gaan spammen in een felicitatie topic -.-
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt niet meer dus jij kan géén nummer 1 meer worden, ik kom steeds dichter in de buurt van mijn nummer 1 plaats. Dus het is slechts een kwestie van tijd;)
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt niet meer dus jij kan géén nummer 1 meer worden, ik kom steeds dichter in de buurt van mijn nummer 1 plaats. Dus het is slechts een kwestie van tijd;)

en tijd heb ik .

en dragons speelt misschien niet meer gelijk heeft ie ook wel deels...:D
 

DeletedUser

Guest
Een ieder begrijpt nu waarschijnlijk wel dat mijn eerste opmerking in dit topic gewoon een luchtige opmerking was, om iemand op een voetstuk te zetten die iets heeft bereikt op deze wereld.

Robbeke wilde eens aardig zijn om ook onze tegenstanders eens in het zonnetje te zetten, en nu wordt de boel zo opgeblazen dat het feestvarken er niets van heeft begrepen.

Op deze manier is het ook geen wonder dat het forum op W1 niet meer actief is. Elke post wordt afgestraft met een flinke dosis negatieve kritieken, en dat ontneemt de actieve forumgebruikers het plezier om nog te posten.
Hier wordt nu een felicitatie topic onderuit gehaald omdat er spelers bij zijn die niet hebben geleerd om ook eens positief naar het spel te kijken.

Ik vind dat een belediging richting Ghis.

Ook vanuit de oudste stam op deze wereld had ik meer sportiviteit verwacht omtrent deze felicitaties, en geen eindeloos gezeik over de ideale dorpsuitbouw:(
 
Bovenaan