voorstel

Reactiescore
660
Wat ik handig zou vinden is het volgende.

Iedereen weet dat als je een dorp hebt aangevallen en je bewaart de berichten in je berichten box en als je dan later dat doeldorp aanklikt dan krijg je ergens onderaan de lijst met berichten te zien.

Wel, ik zou het handig vinden als je daar in die lijst de berichten zou kunnen aanvinken en dan verwijderen zodat je alleen het laatste en dus belangrijkste bericht kan bewaren.

Waarom??

Als je meerdere dorpen tegelijk aanvalt en dan je berichten moet gaan sorteren dan kost dat veel tijd, toch bij mij. Dus als je de berichten kan verwijderen per dorp door het dorp gewoon aan te klikken dan zou dat erg handig zijn.

Wat denken jullie??
 

DeletedUser

Guest
Ja dat kost tijd ja.
Wat verwacht je, dat je op 1 knopje moet drukken en dat je alles gesorteerd een klaar hebt?
Ik ben tegen, heb moet wel een spel blijven.
 
Reactiescore
660
lol

ik snap niet wat het aan het spel zou afbreken

je krijgt net een mooi overzicht van de aanvallen op dat specifiek dorp, je kan dan de overbodige berichten toch netjes wissen en dan zitten die niet meer in je berichten box

maar ik begrijp dat als je op w17 speelt je niet heel veel berichten hebt in je inbox
 

DeletedUser47093

Guest
sorry, maar zelf zie k het nut er wel van in, maar ondangs dat,
nee
vind ik niet voldoende voor een upgrade

(misschien als je het wat beter uitwerkt dat ik nog verander)
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet echt nodig in het spel. Je kan alle berichten zien, dat is toch al iets :)
 
Reactiescore
660
graspop

ik verwacht van een oud medestrijder wel dat je me steunt hoor

;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap er niks van!

Stel je voor je valt een BB-Dorp aan met 3 dorpen, elke dorp heeft 1 bericht dus.

je klikt op het BB-Dorp en ziet 3 berichten, maar jij wilt er dan 1 zien..., de bericht van de dorp die je nu hebt geselecteerd .

bedoel je dat?
 
Reactiescore
660
Neen, helemaal niet!!

Stel dat je met meerdere clears (100) of zo voortdurend iemand blijft bestoken. Die haalt def weg en zet weer def bij enz enz. Op de duur heb je van bepaalde doeldorpen verschillende berichten waarvan natuurlijk het laatste het belangrijkste is.

Je wil dan grote schoonmaak houden in je berichten en alleen het laatste bewaren zonder dat je per ongeluk een berichtje wist dat je nog had gewillen.

Je klikt dus op een doeldorpje en daar krijg je nu al alle aanvallen te zien die nog in je berichtenbox zitten. Maar als je dus op die pagina (net zoals je in je berichten box ook hebt) zo van die vierkantjes hebt staan die je kan aanvinken en ook het knopje "wissen", dan kan je dus zonder fouten alle overtollige berichten wissen over één dorpke.
 

DeletedUser

Guest
graspop

ik verwacht van een oud medestrijder wel dat je me steunt hoor

;-)

Haha, ik steun jou altijd hoor Robbeke :)

Maar dit idee vind ik niet zo heel handig. Hoop dat we in de toekomst nog veel gaan samen spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb je niks beters te doen dan honderd clears op kerels af te sturen ofzo. In dat kader kan je die berichten er ook wel bijnemen
 

DeletedUser

Guest
Het zal wel handig zijn of je aan kan geven of je van de betreffende aanval een rapport wilt of niet.
( Anders kan je aanval herbenoemen = alleen aardig wat werk, overal clear, fake etc. bij te zetten )
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me niet echt nodig, je kan namelijk ook op die berichten klikken (nieuw tabblad) en dan ze verwijderen ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar als je dat met aanvinken kan doen scheelt je dat zeker 20 klikjes...

Voor!
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je verhaal maar zie er totaal geen nut in, sorry maat
 

DeletedUser

Guest
Niet echt "heel handig" maar vind niet erg als het er wel komt.
 
Bovenaan