kata's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
660
Laten we eens de kata spelers oplijsten van deze classic.
Daarmee bedoel ik de spelers die kata's gebruiken maar niet voor positief tactische redenen, zoals bv verzamelplaats. Maar die gewoon andere gebouwen neerknallen omdat het kan.

Ben je het slachtoffer van een negatieve speler, laat het ons weten.

Leuk om de reacties van anderen te lezen hierover.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70476

Guest
Is dit niet een beetje overdreven? Ik bedoel, komop zeg gedraag je een beetje volwassen. We weten dat jullie tegen kata`s zijn en jullie NOOIt kata`s hebben gebruikt en zullen gebruiken en dat jullie daardoor allemaal hartstikke pro en stoer zijn. Maar ga dan niet zo`n topic aan maken. Jullie statement is gemaakt, klaar.
 
Reactiescore
534
Hahahahaha deze topic hahahahahaaaaaaaaaaaa
 

DeletedUser60542

Guest
komop wie is de eerste die mijn naam gaat zeggen omdat ik er niet tegen ben:D
 

DeletedUser

Guest
De AH is neergekata't en de boerderij is 6 levels omlaag gekata't. Is dat voldoende? :D
 

DeletedUser70476

Guest
Wie heeft het over een statement maken?
Doel van dit topic lijkt mij meer dan duidelijk.

Ik heb het over de post voornamelijk tegen Gerard gericht. Hun statement is dat als je kata`s gebruikt je een matige/slechte speler bent. Het is gezegd dus stop met die onzin.
 
Reactiescore
660
Ja maar neen he. Nu niet allerlei zaken in onze schoenen gaan schuiven.

Wij zijn gewoon erg benieuwd wie er kata's gebruikt, daar mag zeer zeker een topic over geopend worden daar er al verschillende voorstellen gedaan zijn om een classic zonder kata's te maken. Spijtig genoeg is het technisch niet haalbaar.

Ik heb voorgesteld om deze classic dan algemeen af te spreken geen kata's te gaan gebruiken, blijkt dat er weer zo'n losers rondlopen. Wij willen nu wel eens graag weten wie het zijn.

Vandaar even lijstje maken. Mensen die geen kata's gebruiken hebben helemaal geen last van dit topic.
 

DeletedUser60542

Guest
wat is je doel ermee?

De mensen die het gebruiken karma geven door ze kapot te kata'en
:D
 

DeletedUser70476

Guest
Je bevestigt gewoon wat ik zeg, jij vindt een kata gebruiker een loser. Door zo`n lijstje te maken wordt deze persoon de komende weken uitgemaakt voor noob en faalhaas en ik weet niet wat allemaal. En dat slaat nergens op.
 
Reactiescore
2.039
Ik heb het over de post voornamelijk tegen Gerard gericht. Hun statement is dat als je kata`s gebruikt je een matige/slechte speler bent. Het is gezegd dus stop met die onzin.

Als je het niet erg vind om kata's te gebruiken hoef je je toch ook niet te schamen als je naam hier komt te staan?
Het mes snijdt aan 2 kanten. ;)
 
Reactiescore
660
Je bevestigt gewoon wat ik zeg, jij vindt een kata gebruiker een loser. Door zo`n lijstje te maken wordt deze persoon de komende weken uitgemaakt voor noob en faalhaas en ik weet niet wat allemaal. En dat slaat nergens op.

Volgens mij is dat net de bedoeling van het AF. Laten weten wat er in een wereld gebeurt.

ff de kata's ontwikkelen dan
ik hou wel van verkozen worden :rolleyes:

Je wordt niet verkozen Tim, je wordt opgelijst.
Trouwens, jij hebt iets anders in je handtekening staan, speel met respect.
 

DeletedUser60542

Guest
mensen belachelijk maken op basis wat dingen waarop je persoonlijk tegen bent.

Nee volgens mij niet, dat is niet bezig zijn met de wereld maar met zwart maken
 

DeletedUser70476

Guest
Als je het niet erg vind om kata's te gebruiken hoef je je toch ook niet te schamen als je naam hier komt te staan?
Het mes snijdt aan 2 kanten. ;)

Natuurlijk maakt dat niks uit. Maar als ik de reactie`s van Howlin zie t.o.v gerard omdat hij kata`s gebruikt lijkt me het niet echt fijn om op zo`n lijst te staan en daardoor door de helft van de af-gangers hier te worden uitgekotst.

Volgens mij is dat net de bedoeling van het AF. Laten weten wat er in een wereld gebeurt.

Ja dat is idd de bedoeling. Het is echter niet de bedoeling om mensen keihard af te kraken, puur omdat ze een andere denkwijze hebben dan die van jouw.
 
Reactiescore
534
Kata's heeft niks te maken met respect. Kata's zijn een tactisch spelonderdeel. Als het respectloos is om iemand te kata'en is het ook respectloos om iemand te edelen.
 
Reactiescore
2.039
Natuurlijk maakt dat niks uit. Maar als ik de reactie`s van Howlin zie t.o.v gerard omdat hij kata`s gebruikt lijkt me het niet echt fijn om op zo`n lijst te staan en daardoor door de helft van de af-gangers hier te worden uitgekotst.



Ja dat is idd de bedoeling. Het is echter niet de bedoeling om mensen keihard af te kraken, puur omdat ze een andere denkwijze hebben dan die van jouw.

Als je iets vind moet je er ook gewoon voor staan, ongeacht wat andere mensen ervan vinden. Je insinueerd nu dat men het gebruik van kata's maar geheim moet houden om negatieve reacties te vermijden? Toegegeven, robbeke had het wat subtieler aan kunnen pakken maar dat is nou eenmaal niet zijn sterkste punt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Volgens mij is dat net de bedoeling van het AF. Laten weten wat er in een wereld gebeurt.



Je wordt niet verkozen Tim, je wordt opgelijst.
Trouwens, jij hebt iets anders in je handtekening staan, speel met respect.

oh als ik niet verkozen wordt dan hoeft het niet :(
en ja ik hou niet echt van kata's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan