vredesweek

Reactiescore
660
Bedankt iedereen die ons (lmnt12 - robbeke) geholpen heeft.

In het byzonder denk ik aan Monica, konijnen, Tompeter. De spelers van Zaagmachine om in de ochtend vv te draaien. De stam 7-1 die ons (de vijand) de kans gaf om het te proberen.

De spelers van Nobless(ware toppers) om il vigilante het leven zuur te maken zodat wij meer dorpen konden veroveren (niet dat dat afgesproken was maar het was toch wel de reden van de winst)

Gemakkelijk is het niet geweest. Zeer uiteenlopende meningen binnen één stam en dat volhouden op een wereld met deze snelheid. Vrij geregeld serieuze aanvaringen binnen de stam. Tot het soms op barsten stond.

Dikke pluim aan de spelers van il vigilante, misschien wel de spelers die het het meeste verdienden, maar goed, wij hadden de gemakkelijke ligging.

Leuk dat we nicky leerden kennen. Een speler voor de toekomst.

AM staat op vol uitbouwen.

Tot ziens (maar niet meer op een tw wereld)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
214
mooie voorsprong farme, gratz!r ;) ikzelf wil ook zeker en vast iedereen van 7-1 bedanken voor de leuke tijd en meestal een goeie samenwerking, ik wil noblesse bedanken om niet op te geven en zaag wil ik bedanken om onze 2de plaats qua dorpen af te snoepen :mad:;) en als speciaaltje wil ik Jop, mn co, bedanken voor de leuke tijd en de dingen die hij me geleerd heeft nog, topper Jop! :D
 

DeletedUser70476

Guest
gefeliciteerd en nog een vraagje, ik zie dat KPHS en Howlin noblesse in hun handtekening hebben staan. Speelden jullie daar al vanaf het begin?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Daarom ging dat dorpen nemen zo moeilijk, had al zo'n vermoeden :D
 
Reactiescore
86
mooie voorsprong farme, gratz!r ;) ikzelf wil ook zeker en vast iedereen van 7-1 bedanken voor de leuke tijd en meestal een goeie samenwerking, ik wil noblesse bedanken om niet op te geven en zaag wil ik bedanken om onze 2de plaats qua dorpen af te snoepen :mad:;) en als speciaaltje wil ik Jop, mn co, bedanken voor de leuke tijd en de dingen die hij me geleerd heeft nog, topper Jop! :D

Jullie snoepte hem bijna van ons af bedoel je!
 

DeletedUser71618

Guest
Je wil niet weten hoe vaak ik al een veronderstelling de groep in heb gegooid dat jullie er vanaf de start al zaten :p

Sinds de joey 'erop kwam' werd het al steeds duidelijker en duidelijker dat hij er al langer zat, tis natuurlijk ook moeilijk te verbergen dat je meer weet van de fase ervoor dan je eigenlijk kán weten ^^

Maarr, laten we dan ook even met de bedankjes beginnen.

Het was een mooie, veelbelovende wereld.. Tot het e.e.a. snel achter elkaar afviel. Seven en Mort als grootste uitdagers die uit elkaar vielen, Wanted dat meer leek dan dat het was.. Helaas, maar heel moeilijk werd het niet gemaakt tot het einde.

Allereerst geheel 7-1=6 bedankt voor een mooie tijd. Top om met jullie te spelen. Dan wil ik nog even met name Jop en Yannick bedanken voor hun geweldige inzet en motivatie waarmee ze menige stamgenoot door een moeilijke dag geholpen hebben. Toppers! Jullie verdienen een top-3 plekje. Ik zal de mijne wel opgeven ^^

Daarnaast zal ik .Shagadelic fivesome even willen noemen voor zijn grote loyaliteit richting ons, met name Il Vigilante. Bedankt voor jullie inzet deze classic.

Vervolgens als waardige tegenstander, de mannen van Noblesse Oblige. Enerzijds zonde dat we niet eerder, in tijden van grotere activiteit, het gevecht konden opzoeken, anderszijds jammer dat het uiteindelijk zo moest lopen. Prima gespeeld.

Farmerfred1 gefeliciteerd met de mooie overwinning.
 
Bovenaan