einde w1

Reactiescore
660
Komt er niet zo dadelijk een einde aan deze kwelling?
 

DeletedUser

Guest
Doe Robbeke een plezier, zet allemaal je accounts op delete! Ik begin wel.

Nee, stiekem toch niet.

Maar serieus, wat zijn de overwinningsvoorwaarden? 75% van de wereld in handen houden voor een periode?
 

DeletedUser22322

Guest
Kom Robbeke, kan ik je motivatie op de een of andere manier nog een beetje opvijzelen ;)
 

DeletedUser

Guest
wat ik vooral jammer vindt is dat talk begonnen is met kata's te gebruiken :$

WIJ GAAN W1 TOCH NIET VERLAGEN TOT EEN KATA WERELD? of wel soms :$
nu kunnen jullie zeggen ovi doet dat ook... idd wij doen dit nu omdat jullie het doen ...
 

DeletedUser

Guest
wat ik vooral jammer vindt is dat talk begonnen is met kata's te gebruiken :$

WIJ GAAN W1 TOCH NIET VERLAGEN TOT EEN KATA WERELD? of wel soms :$
nu kunnen jullie zeggen ovi doet dat ook... idd wij doen dit nu omdat jullie het doen ...

Ik dacht dat wij daar net mee begonnen waren nadat jullie meerdere keren kata's hadden gedumpt op Wenters, Mr x, ... ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Libel2 heeft al sinds het begin kata's. Dus eerst binnen eigen gelederen kijken voordat je met de vinger naar ons wijst. Pipo
 

DeletedUser

Guest
doen wij 2 kata massa's om hele dorpen af te breken en daarna niets over te nemen? (nogal zwak vind ik XD)

als de massa's op mr x voorbij zijn stuur ik ze met liefde naar jou achterland gunkie :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
doen wij 2 kata massa's om hele dorpen af te breken en daarna niets over te nemen? (nogal zwak vind ik XD)

als de massa's op mr x voorbij zijn stuur ik ze met liefde naar jou achterland gunkie :D

Jij houdt wel van mijn achterland he. Maar je stuurt maar speel niet meer op Gunk
 

DeletedUser29151

Guest
Ben je gestopt?

Desalniettemin vind je het enorm vervelend om te verliezen, of je het nu zelf doet, of dat jouw account dat doet.
 

DeletedUser20001

Guest
Ben je gestopt?

Desalniettemin vind je het enorm vervelend om te verliezen, of je het nu zelf doet, of dat jouw account dat doet.

Jazeker dat ik gestopt ben op Gunk, 5 dagen wachten en dan op een account in OVI.
 
Bovenaan