Bricke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
661
Bij deze is iedereen verwittigd dat hij geen speler met de nicknaam "Bricke" moet aannemen op zijn/haar account.

Ik was zo goed kaloco al in te lichten zodat ovi veilig was voor deze kerel.

Het was hij die blackmans zijn bans bezorgde (volgens hem in opdracht van OVI, wat we maar zullen aannemen als zijnde leugens).

Dat OVI hem ook nog eens aannam en vervolgens ook problemen kreeg (eigenlijk echt stelen van PA punten) zegt echt voldoende.

Wie het nu nog waagt, verdient het om zijn account te laten verkloten.

Ik had hem op skype even geschreven met dit gesprekje als gevolg. (een toekomstige misdadiger)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jeej, beetje reclame kan zeker geen kwaad !

Klopt allemaal wel hoor, eerst gezellig zitten op Blackmans.. dan moest ik oude foto's gebruiken waardoor hij de zelfde ban kreeg als paar weken geleden ( ik wil niets zeggen, maar hoe kan ik weten voor welke foto hij die ban kreeg ) ahja dankzij OVI, zij waren zo vriendelijk om mij emsee te beloven, enige wat ik moest doen is blackmans laten bannen !

Jullie zijn toch leuke vijanden daar in W1, enkel met backstabben telkens !
Echt een wereld voor me, jammer dat ik het er maar niets vond
 

DeletedUser17072

Guest
Dylan, als ik jou was zal ik naar heel snel oprotten hier.

Iedereen spuugt je uit.

Of moet we ook nog het verhaal van W6 hier bij zetten?
 
Reactiescore
661
Tuig is het, van de bovenste plank.

Maar je hebt er wel miljoenen door geedeld op emsee. Blackmans is er echt door gekloot. Wij zijn nog zo vriendelijk die foutief verkregen PA onmiddellijk terug te storten.

Maar goed, ik hoop dat iedereen op w1 het nu wel weet.

Bricke is een foute speler.

En dan nog stukjes skype van me misbruiken om me in het diskrediet te brengen bij jullie alsof ik de opdrachtgeven zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dylan, dacht dat je veranderd was? ;)
Nog steeds dezelfde f*ckerd als ervoor. Stabber eerste klas, niksnut, noob, naabje, ....

Rot op van tw!

Of wacht, nu ga je weer naar iedereen beginnen schelden op skype? ^^
 

DeletedUser

Guest
Neeh, ik blijf nu weer enkele weken stil.. Forumaccountje is al klaar

Dan mensen toevoegen op skype en verder gaan

Yeah Buddy :cool:
 

DeletedUser17072

Guest
En hoe voel je er bij dan Dylan? Dat je nooit meer met je eigen naam op tw kan spelen.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mijn echte naam is niet eens Dylan of Bricke, dus ? haha
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk om te lezen dat OVI en dus Bricke/Dylan (geen idee wat nu zijn echte naam is) in opdracht eerst Blackmans heeft verkloot.
Erg veel respect houdt OVI wat mij betreft niet over.
 

DeletedUser

Guest
Morgen kom ik trouwens met zeer leuke informatie over hoe OVI ten werk gaat ;) gaat talk zeer blij mee zijn
 

DeletedUser

Guest
Daarmee zou je het respect wat ik voor jou heb wel wat ophogen.
OVI zal mij dan vast wel weer oneerlijk vinden, maar als ik het zo hier lees worden beide teams dan genaait, en niet eens evenredig. Blacksmans heeft nog steeds problemen.

Bricke, wie zit er nu trouwens op Emsee?
 

DeletedUser17825

Guest
weet je wat het ergste is, zijn manier van mensen manipuleren.
Hij bezwoer mijn medespeelster dat ie zich had gebeterd en nu serieus wou spelen op w6.
Wel als er een grotere bedrieger op deze wereld is, zal je veel moeite hebben hem te vinden....
Ik speel ook op w1 en daar heb ik nog nooit gemerkt dat we op een of andere manier voordeel proberen te halen door accounts van vijanden te hacken, we zijn dat niet nodig.
Ook op w6 hebben we geen last van degelijke praktijken en spelen we tw zoals het hoort en gelukkig denkt onze "vijand" MeM er net zo over.
Dus Dylan of hoe je ook heten mag , doe iedereen een plezier en rot op
 

Deleted User - 44652

Guest

Geweldig dat ie zegt dat "gehackt" een nederlands woord is hahaha.

weet je wat het ergste is, zijn manier van mensen manipuleren.
Hij bezwoer mijn medespeelster dat ie zich had gebeterd en nu serieus wou spelen op w6.
Wel als er een grotere bedrieger op deze wereld is, zal je veel moeite hebben hem te vinden....
Ik speel ook op w1 en daar heb ik nog nooit gemerkt dat we op een of andere manier voordeel proberen te halen door accounts van vijanden te hacken, we zijn dat niet nodig.
Ook op w6 hebben we geen last van degelijke praktijken en spelen we tw zoals het hoort en gelukkig denkt onze "vijand" MeM er net zo over.
Dus Dylan of hoe je ook heten mag , doe iedereen een plezier en rot op

Ben jij tante D.? :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde dat je niet gehakt gebruikt, ma never mind.. als je over zo'n reactie reageert in dit topic heb je echt niets beters te doen.. Dus gewoon grappig ;)



Ik heb nog zo'n 2-3 foto's.. Ook van andere spelers, maar daar ben ik nog mee in bespreking wil hun naam niet zomaar ten schande brengen. Maar je zult zo wel inzien, dat ik mijn backstab streken niet altijd in mijn gedachte alleen uitvoer, ik ben gewoon de hond voor iedereen met de slechte gedachte en ik doe het vuile werk.. Vind ik dat erg ? Neen, zeker niet als ik er voordeel uit haal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde dat je niet gehakt gebruikt, ma never mind.. als je over zo'n reactie reageert in dit topic heb je echt niets beters te doen.. Dus gewoon grappig ;)



Ik heb nog zo'n 2-3 foto's.. Ook van andere spelers, maar daar ben ik nog mee in bespreking wil hun naam niet zomaar ten schande brengen. Maar je zult zo wel inzien, dat ik mijn backstab streken niet altijd in mijn gedachte alleen uitvoer, ik ben gewoon de hond voor iedereen met de slechte gedachte en ik doe het vuile werk.. Vind ik dat erg ? Neen, zeker niet als ik er voordeel uit haal

Bedankt ;)

Tuig is het, van de bovenste plank.

The irony :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Weet niet wie die meneer is, maar die moet zich toch beter laten inlichten. Heb nog nooit troepen van Sandam naar de andere kant van de wereld gestuurd. Heb het front met adelien vol geknald. Toen dat niet gewaardeerd ben ben ik overgestapt en daarna ben ik inderdaad sandam gaan aanvallen.


Als je informatie doorgeeft om de vijand zwart te maken, speel dan wel eerlijk en geef de goede informatie door. Lafaard!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is dan nog niet eens echte informatie, de andere foto's zijn echt taken die ik kreeg, zoals de foto en de profieltekst.. de fronten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan