Bricke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
661
Tja Robbeke, nu vraag je wel veel van duckje.
Zoals hij al verteld, skype berichten en andere buiten tw zaken, daar heeft het tw team geen zaken mee.
Maar ik hoop wel dat ze iets kunnen doen, aan het verlies van pa punten , aangaande het acc Emsee.
En dat ze een reden hebben, om Bricke voorgoed uit te sluiten voor dit spel.

Inderdaad, ik vraag een deftige oplossing. Emsee heeft PA punten kwijt gespeeld (trouwens heeft mrbeek die onmiddellijk netjes teruggestuurd). De dorpen die blackmans maanden aan een stuk edelde zijn ook weg. Die maanden die hij toen speelde heeft ook hij PA betaald. Die komen niet terug natuurlijk.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben erg blij dat duckje onmiddellijk die bricke nu een ban geeft. Ik heb trouwens erg snel een support ingediend voor jullie hoor. Zo eerlijk ben ik wel.

Maar wat met blackmans. Jij weet het antwoord, ik weet het antwoord. Duckje gaat niks doen. Terwijl er toch echt ook opzettelijk oneerlijk spel is gebeurd. En jij weet nog meer, net als ik.

Juist dat is het frustrerende. Meerdere mensen weten hoe de vork in de steel zit. Ik wil niet al te snel met de beschuldigende vinger wijzen. Maar evengoed wil ik duckje er op wijzen dat hij met de makkelijke ban van bricke nog niet aan het einde van dit verhaal zit. Eindigt het verhaal hier wel. Dan kan ik iedereen oproepen om zo vals mogelijk te spelen (ook al haat ik het keihard).

Dan lijkt het op een koersverhaal waar iedereen weet dat ze doping pakken maar ze kunnen er niks aan doen. Het leuke zou dan zijn dat duckje het dan ook maar toegeeft ergens volgende week. "Ik weet wat er aan de hand is maar ik kan niks doen!"
 
Reactiescore
2.490
Jongens, laat ik voorop stellen dat indien er pa punten ongeoorloofd weggestuurd worden een snel bericht richting support ook meteen als gevolg heeft dat alle overdrachten ongedaan gemaakt worden...

Geen spookverhalen de wereld in helpen, no use ;)
 
Reactiescore
661
Jongens, laat ik voorop stellen dat indien er pa punten ongeoorloofd weggestuurd worden een snel bericht richting support ook meteen als gevolg heeft dat alle overdrachten ongedaan gemaakt worden...

Geen spookverhalen de wereld in helpen, no use ;)

Inderdaad dat deden we.

Spookverhalen zijn verhalen die niet waar zijn. Wij praten hier over verhalen die waar zijn, en we kijken toe (of ik althans) dat jij er geen spookverhaal van gaat maken.

Excuseer dat ik zo vervelend doe maar deze keer geen praatjes maar daden.


-------------------------------------------------------------------------------------------
En zoals verwacht en op voorhand voorspeld (ow wat ben ik een genie, of zijn de mods tegenwoordig voorspelbaar)
Het blijft bij praatjes en niet verder te begrijpen antwoorden.

Onze beste duckje heeft het verhaaltje niet gesnapt en doet verder niet de moeite zich er in te verdiepen.
Ik vermoed dat we dat ook niet meer van hem hoeven te verwachten.

BIJ DEZE AAN ALLE VALSSPELERS CARTE BLANCHE

proficiat met het verkloten van de allereerste wereld
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68101

Guest
Dylan, als ik jou was zal ik naar heel snel oprotten hier.

Iedereen spuugt je uit.

Of moet we ook nog het verhaal van W6 hier bij zetten?

ohja of hoe moet je het beter zeggen w4/15/18.. en we kunnen zo verder gaan.. die gast doet op iedere wereld wel iets met een account.. zulke spelers zouden ze een zware ban moeten geven..

w4 account leeg zetten.
w15 account groepen weghalen en proberen ww te veranderen
w18 is die bij mij gekicked omdat ik pm's kreeg van spelers die op andere werelden zulke stoten met hem hebben mee gemaakt ; )

dusja zo'n manneke hoeft voor mij op geen enkele wereld meer te verschijnen.
 

DeletedUser22322

Guest
Ook in wereld 26 heeft hij het acc van Burghje veel schade aangebracht.
 
Reactiescore
661
Ook in wereld 26 heeft hij het acc van Burghje veel schade aangebracht.

Maar in wiens opdracht deed hij het op w1. Dat is nu eigenlijk de zoektocht. Voor duckje.
 

DeletedUser53052

Guest
Tjah mensen, kijk, doe eens research achter een speler voor je hem aanneemt... Ik overdrijf niet, maar er zijn hier wel 20 topics over hem ? Kijk eens naar zijn berichten, topics enz. ?
Denk dat dit officieel de 11de en 12de account is dat hij verkloot heeft, maar daar verschiet ik nu ook totaal niet van :cool:
 

DeletedUser

Guest
ohja of hoe moet je het beter zeggen w4/15/18.. en we kunnen zo verder gaan.. die gast doet op iedere wereld wel iets met een account.. zulke spelers zouden ze een zware ban moeten geven..

w4 account leeg zetten.
w15 account groepen weghalen en proberen ww te veranderen
w18 is die bij mij gekicked omdat ik pm's kreeg van spelers die op andere werelden zulke stoten met hem hebben mee gemaakt ; )

dusja zo'n manneke hoeft voor mij op geen enkele wereld meer te verschijnen.

w1: 2x stabs
w4: stabs
W6: dus 3x stabjes uitgehaalt.
W8: Iedereen uit Rise! kicken en de schuld op mij steken.
W15: Acc waar ik dus idd speelde samen met P. werden de groepen verwijderd.
W18: ook al een stab dus
w26: stab

D., als je dit leest, ze zijn op w5 nog steeds blij dat ik je van JOU acc op w5 heb gekickt. :) Acc wordt niet meer bespeelt maar tis beter dan het aan jou geven, right! :D

OT: Kunnen er nu niks meer aan veranderen, alleen hopen dat hij een ip ban krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Ook bij het "vragen en aanbiedingen" topic is al verscheidene malen van te voren aangegeven dat hij niet te vertrouwen is.

Hierin ben ik het dus mee eens dat een beetje research wel een vereiste is voor iemand aan te nemen. En ja, ik heb daar ook in gefaald bij hem. Gelukkig is mijn account heel gebleven ;)
 
Reactiescore
661
Zullen we dit topic maar sluiten :D

Absoluut niet, want bricke hebben ze nu dan wel eindelijk te pakken, maar blijft nog de vraag waarom een verwittigde vijand hem alsnog in de armen sluit om ons te kloten.

Ik blijf met die vraag worstelen.

Vooral welke vijand, want ik dacht veel vrienden te hebben onder de vijanden.
 

DeletedUser22322

Guest
Ik was voor zijn aanname in Ovi wel voor Bricke gewaarschuwd, en hebben met hem hele gesrekken gevoerd, hij vertelde dat alle problemen al een jaar oud waren en opgelost.
En dat hij na dat jaar ook wijzer en verstandiger was geworden.
Dus gaven wij hem een 2e kans.
Wel we trapten er met open ogen in.

Supports zijn gezonden naar Duckje, want er heeft iemans een ban gekregen die er niets mee te maken heeft.
Ook alle rontgestrooide pa, zullen weer terug gaan komen, een deel is er al terug.

En Robbeke om op jou vraag te antwoorden, kan ik je zeggen, dat wij hem niet aangenomen hebben om jullie te kloten.
Bricke heb zitten kloten op het acc Blackmans, en waarom ? dan moest er met hem en Talk toch ook een probleempje geweest moeten zijn.

Het is een jongen met een ontzettend kort lontje, waar velen op verschillende werelden de dupe van zijn geworden.

Want heb je het in een stam naar je zin, dan blijf je toch waar je zit.
 
Reactiescore
661
Ik was voor zijn aanname in Ovi wel voor Bricke gewaarschuwd, en hebben met hem hele gesrekken gevoerd, hij vertelde dat alle problemen al een jaar oud waren en opgelost.
En dat hij na dat jaar ook wijzer en verstandiger was geworden.
Dus gaven wij hem een 2e kans.
Wel we trapten er met open ogen in.

Supports zijn gezonden naar Duckje, want er heeft iemans een ban gekregen die er niets mee te maken heeft.
Ook alle rontgestrooide pa, zullen weer terug gaan komen, een deel is er al terug.

En Robbeke om op jou vraag te antwoorden, kan ik je zeggen, dat wij hem niet aangenomen hebben om jullie te kloten.
Bricke heb zitten kloten op het acc Blackmans, en waarom ? dan moest er met hem en Talk toch ook een probleempje geweest moeten zijn.

Het is een jongen met een ontzettend kort lontje, waar velen op verschillende werelden de dupe van zijn geworden.

Want heb je het in een stam naar je zin, dan blijf je toch waar je zit.

Ik wil jullie wel het voordeel van de twijfel geven.
Maar ik zie het even zo.

even goed mee volgen he

blackmans stopte, nieuwe speler kwam erop (niet bricke)
die jongen vond het veel werk en nodigde een andere erbij uit, zomaar van het AF, onze bricke
2 bans aan blackmans broek, ovi wist dit voor ons en viel de dorpen zwaar aan, blackmans (de echte) die het niet kon aanzien kwam terug maar kaloco had bijna alle aanwezig def kapot geschoten

ik heb kaloco gewaarschuwd voor bricke

en dan nu het verschil tussen onze aanname van bricke en die van jullie

wij namen een voor ons volledig onbekende kerel aan
jullie namen een speler aan die jullie klaarblijkelijk al kende van op andere werelden, en werden ook nog eens door ons verwittigd, plus, jullie wisten dat hij de bans had veroorzaakt op blackmans

nou, eerlijk gezegd, dwergschnauzer, als ik weet dat jefke jou account kapot maakt en die solliciteert 1 maand later voor robbeke, dan neem ik die niet aan, of is dat een idiote manier van denken van me

net het feit dat jullie het wel deden, voedt mijn denken dat hij toen op blackmans ook door jullie werd gestuurd

zowel senne als jij zweren dat het niet waar is, en daar moet ik het mee doen

maar mijn eigen teammakkers moedigen me aan om er niet verder over door te bomen, ze aanvaarden het slechte wat is gebeurd

bij deze laat ik het schieten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
I

Supports zijn gezonden naar Duckje, want er heeft iemans een ban gekregen die er niets mee te maken heeft.
Ook alle rontgestrooide pa, zullen weer terug gaan komen, een deel is er al terug.


Ik zie die supports graag bij mij verschijnen, zover onze weet zijn alle overgedragne pa-punten waar later een support van ingediend is teruggedraait.
 
Reactiescore
661
ben blij voor emsee

nog andere zaken opgelost omtrent deze feiten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22322

Guest
En Bricke, is verbannen.

Natuurlijk is de schade die Bricke heeft aangericht groot, en niet naar ieders tevredenheid opgelost.
Maar een co of medespeler op een account, de huidige eigenaar waar het acc op email staat, is en blijft wel verantwoordelijk wat er op zijn acc gebeurt.

Bij deze, toch wel een bedankje aan Duckje, die heeft gedaan wat in zijn mogelijkheden lag.
oa, alle pa weer terug bezorgt.

Hier leren we weer van.
Op het alg forum, bieden zich veel spelers aan om op een ac te kunnen spelen.
Avorens een speler aan te nemen, die je onbekent is, screan deze persoon grondig.
En dan nog, zijn problemen niet uit te sluiten.

Wat mij betreft kan hier een slotje op.
En laten we verder gaan met ons spel.
 
Reactiescore
661
Mijn laatste reactie voor het slotje.

Duckje heeft helemaal niet alles gedaan binnen zijn mogelijkheden.
Ben blij voor senne w6.
Ik vind het helemaal niet netjes dat je blackmans de schuld geeft van wat jullie bricke hebben laten uitspoken.
Ik heb je ingame een pm gestuurd die je perfect begrijpt. (Als je doorgaat met dergelijke posten die ons als niet slachtoffer en eigen schuld dikke bult aanduiden dan zal ik alsnog die pm openbaar maken)
Als je zegt dat black schuldig is en verantwoordelijkheid voor zijn eigen account. Waarom krijgt emsee dan zijn geld wel terug en blackmans zijn dorpen niet.

Het zou je sieren met enige terughoudendheid te posten over blackmans, want dat potje stinkt heel hard en de wind waait richting OVI.

Als laatste een herhaling over dat screenen. Wij screenen een totale onbekende en jullie namen gewoon de gekende bricke aan. Gevolg, wij hebben zware schade, en jullie schade wordt vergoed. Nou ja zeg. Ik moet er toch geen tekening bij maken.

Dat ik duckje absoluut niet bedank moet ik niet vermelden zeker.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29151

Guest
Op het alg forum, bieden zich veel spelers aan om op een ac te kunnen spelen.
Avorens een speler aan te nemen, die je onbekent is, screan deze persoon grondig.
En dan nog, zijn problemen niet uit te sluiten.

Dit stinkt nog behoorlijk. Je zegt nu het bovenstaande, maar in de post waarin Bricke zich aanbiedt schrijf jij eerst dit:

Ik zou met jou niet in zee willen gaan, als alle verhalen over jou in wereld 6 op waarheden zijn berust.

Volgens mij is hier handje-klap gedaan :).
 

DeletedUser

Guest
En Bricke, is verbannen.

Natuurlijk is de schade die Bricke heeft aangericht groot, en niet naar ieders tevredenheid opgelost.
Maar een co of medespeler op een account, de huidige eigenaar waar het acc op email staat, is en blijft wel verantwoordelijk wat er op zijn acc gebeurt.

Bij deze, toch wel een bedankje aan Duckje, die heeft gedaan wat in zijn mogelijkheden lag.
oa, alle pa weer terug bezorgt.

Hier leren we weer van.
Op het alg forum, bieden zich veel spelers aan om op een ac te kunnen spelen.
Avorens een speler aan te nemen, die je onbekent is, screan deze persoon grondig.
En dan nog, zijn problemen niet uit te sluiten.

Wat mij betreft kan hier een slotje op.
En laten we verder gaan met ons spel.

Schijnheilig tot op het bot.
Met je: 'Men kan zich af vragen hoe ver wil je gaan, en hoe diep wil je zinken.' als antwoord op de vraag: 'Wat ik nog op Blackmans kan doen?'.
Dat jij jezelf nog serieus neemt is denk ik wel de grootste aan TW gerelateerde grap van 2013.

Dit stinkt nog behoorlijk. Je zegt nu het bovenstaande, maar in de post waarin Bricke zich aanbiedt schrijf jij eerst dit:

Volgens mij is hier handje-klap gedaan :).

+1 :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan