We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Keurige instelling, al had ie een weekje eerder mogen komenVanaf heden is er een nieuwe wereldinstelling die gekoppeld is aan de ondersteuning buiten de stam.
- In de huidige functionaliteit kan je geen ondersteuning sturen naar spelers buiten je stam.
- In de toekomst kunnen we de 'aankomst' instelling inzetten. Je zal dus ondersteuning kunnen sturen naar niet-stamleden met de volgende voorwaarden:
- Spelers kunnen ondersteuning sturen buiten de stam, ze zullen een waarschuwing krijgen dat de troepen automatisch terugkomen als het dorp bij aankomst niet van de speler/stam is.
- Troepen die in een dorp aankomen dat niet van de speler/stam is zullen bij aankomst meteen terugkeren
Niet helemaal mee eens. Juist in de start lijkt me dit ook gewoon erg goed aangezien 80% van de spelers enkel de start doorkomt/een niet te grote achterstand oploopt met een slechte start doordat ze weten hoe te abusen.In het ideale scenario is dat duurherbouwen pas vanaf 100 edellimiet ofzo. Zo heb je in het begin minder last van het duu herbouwen en pas als je de mod/late game in gaat merk je dat je zuiniger moet zijn met edels.
Doelde eerder op de time scripts die het ontzettend makkelijk maken aanvallen binnen 20ms te zetten, maar inderdaad helemaal mee eens dat duur herbouwen, pakketjes of andere oplossingen om het edelboosten tegen te gaan betere oplossingen zijn.
Als je gewoon planned en goed je lag weet kom je toch ook al dicht tegen die 20ms?
Lijkt me niet heel veel te veranderen.
Leuke update! Wat bovenstaande stukje betreft ben ik wel benieuwd of dit ook iets verandert aan de berichten die de tegenstander krijgt als de OS binnen komt.Wijzigingen aan support buiten de stam
Deze update is direct afkomstig van jullie feedback en het volgende ideeëntopic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/os-buiten-de-stam.203337/
Vanaf heden is er een nieuwe wereldinstelling die gekoppeld is aan de ondersteuning buiten de stam.
We verwachten dat deze instelling het strategisch werken rondom deze instelling zal verdiepen. Let op dat dit niet van toepassing is op huidig lopende werelden en enkel toegepast zal worden op toekomstige werelden (indien expliciet aangekondigd)
- In de huidige functionaliteit kan je geen ondersteuning sturen naar spelers buiten je stam.
- In de toekomst kunnen we de 'aankomst' instelling inzetten. Je zal dus ondersteuning kunnen sturen naar niet-stamleden met de volgende voorwaarden:
- Spelers kunnen ondersteuning sturen buiten de stam, ze zullen een waarschuwing krijgen dat de troepen automatisch terugkomen als het dorp bij aankomst niet van de speler/stam is.
- Troepen die in een dorp aankomen dat niet van de speler/stam is zullen bij aankomst meteen terugkeren.
Wat de discussie over hoeveelheid edels en edel timings en de invloed van script hier op betreft wil ik al even mee delen dat dit bekend is en drastisch zal veranderen met de nieuwe scriptregels, het is dan ook moeilijk om nu de gevolgen van deze script wijzigingen en de nieuwe instelling in te schatten...
Dank voor de update dat er nog steeds "work in progress" is wat betreft de nieuwe scriptregels. Ik hoop dat we daar snel van kunnen profiteren.![]()
Had mijn MacBook het niet begeven was het deze week live gegaannu is het ven afwachten nog.
Een script zoals ME zal ook met de nieuwe scriptregels legaal zijn en blijven functioneren.hey @Duckje hoe zal het verdergaan met ME ?
want dit zal niet meer mogen na één april,
komt hiervoor ook een nieuwe ingebouwde functie of ... ?
mja, dat denk ik niet,Een script zoals ME zal ook met de nieuwe scriptregels legaal zijn en blijven functioneren.
Maar voor een deel zouden deze nieuwe dorpsnotities het script kunnen overnemen denk ik![]()
Lekker vertaald, as usual.
![]()
Doet Google Translate dit voor jullie of heeft Innogames een vertaler in dienst?
"Village Notes" is niet eens vertaald.
"De aantekeningen van je stamgenoten" staat ook een beetje raar.
- Jouw dorpsnotities
- Dorpsnotities van je stamgenoten
- Dorpsnotities van je vrienden
Alleen waarom er in eens een password nodig is om vv te geven snap ik echt niks van. Je bent toch al ingelogd dus wat voegt het aan waarde toe om vv te bevestigingen met een wachtwoord ?
- Een "Premium Gift bericht" is toegevoegd die je zal informeren wanneer er Premium Punten zijn toegevoegd aan je account.