Deleted User - 1481505
Guest
De nieuwe update heeft er voor gezorgd dat ik niet op de discord geraak.
Hee wat gek, door die update kan ik ook niet meer op de discord?
De nieuwe update heeft er voor gezorgd dat ik niet op de discord geraak.
Update naar versie 8.227
Dag iedereen,
Onze volgende update komt op dinsdag 10 November en we hebben één wijziging waar heel wat spelers naar vroegen!
Update Beginnersbescherming
Als spelers een aanval lanceren tegen anders spelers terwijl ze nog in beginnersbescherming zijn zal de beginnersbescherming per direct eindigen zelfs als de periode nog niet voorbij is.
- Als je een aanval lanceert terwijl je nog in beginnersbescherming zit zal je een waarschuwing krijgen dat je je bescherming zal verliezen als je de aanval bevestigt.
- Als je de aanval bevestigt zal je onmiddellijk je bescherming verliezen. De aanval start normaal.
- Als je de aanval niet bevestigt dat je je bescherming behouden maar logischerwijs ook de aanval niet versturen.
- De bescherming eindigt enkel als je andere spelers aanvalt. Aanvallen op barbarendorpen zullen dit niet veroorzaken.
- De bescherming zal gebroken worden op basis van de starttijd van de aanval.
- Verkenners tellen wel als eenheden en zullen dus ook de beginnersbescherming verbreken
- Uitloggen en opnieuw inloggen zal niet ervoor zorgen dat je beginnersbescherming terugkomt.
- Als je overgenomen wordt en opnieuw begint krijg je opnieuw een beginnersbescherming.
- Als je de account verwijdert en opnieuw begint op een andere wereld zal de beginnersbescherming opnieuw actief zijn.
Feedback
Natuurlijk is feedback altijd welkom:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-72#post-6454745
Jouw
Tribal Wars team
Als je tijdens je eigen beginners bescherming andere spelers aanvalt vervalt die beginners bescherming. Het spel maakt geen onderscheid tussen “inactieve” accounts verkennen.Even voor de duidelijkheid.
Voor welke beginnersbescherming geldt dit? De periode dat je zelf geen aanvallen kan krijgen, of de beginnersbescherming de verhoudingsregeling?
En geldt dit dan voor ieder willekeurig target (spelers), of dan alleen voor spelers die dus buiten die verhouding vallen?
Want als het gaat om de periode dat je daadwerkelijk geen aanvallen kan krijgen, met ieder willekeurige speler dan lijkt me dit wel een beetje overdreven en een stuk van de early game afnemen.
Ik bedoel het feit dat je bijv. geen inactieve spelers in de start meer kan scouten zonder dat je beginnersbescherming komt te vervallen, vind ik vrij hard.
Ik ben namelijk een voorstander voor die verhoudingsregeling te laten vervallen op het moment dat iemand die aan de lage kant iemand aan de hoge kant aanvalt. Maar meer ook niet.
Het was vooral een probleem op speedwerelden. Waar mensen soms al AH hadden en aanvallen verzonden terwijl ze nog met beginnersbescherming zaten en er dus niet kon gerecapped worden. @Sseg
Tribal Wars is in de afgelopen 14 jaar een stuk 'sneller' geworden. Dit komt oa. door:
- De verkorting van bouwtijden in vergelijking met de V1
- Gebruik van Premium Punten
- Meer (en beter) farmen door spelers
- Accounts zijn een stuk actiever
- Wereldsnelheden
Dat afbouwen na 3 minuten gaat niet het verschil maken tussen wel of geen AH binnen de beginnersbescherming
Je refereert aan de pp? Daar heb ik gewoon wat over gezegd hoor, in het stuk eronder. Ik denk dat duckje met die verkorting van bouwtijden dat gratis afbouwen (zonder pp) bedoeld 3 min voordat een gebouw klaar is.
@MyPride @.Howlin @Sseg @JdeVisser @jvds11 @DragonShield3 @Big Bang. Met deze nostalgische classicinstellingen moeten wij misschien maar weer eens gaan starten??Variabele nachtbonus = wereldinstelling en komt voor .nl enkel op speciale werelden (Classic). Hierin kies jij een 8 uur tijdslot en dan heb jij die nachtbonus. (Dit kan je om de x tijd wijzigen).
De PP functie is dat je op de kaart kan zien wie wanneer welke nachtbonus heeft.
Zodat je me weer kan stabben??????@MyPride @.Howlin @Sseg @JdeVisser @jvds11 @DragonShield3 @Big Bang. Met deze nostalgische classicinstellingen moeten wij misschien maar weer eens gaan starten??
Zodat je me weer kan stabben??????
*insert shitstorm here*
Ouch, ik word gewoon vergeten?@MyPride @.Howlin @Sseg @JdeVisser @jvds11 @DragonShield3 @Big Bang. Met deze nostalgische classicinstellingen moeten wij misschien maar weer eens gaan starten??