Updates discussietopic

Op 14 april krijgt de .Net server een update naar versie 8.21.
Zie Update to version 8.21

Krijgen wij die ook?
Zo ja, wanneer kunnen we die verwachten?

Edit by Duckje, ik hijack het topic :) Dankje
Spelversie 8.21​

Beste spelers,

We hebben een nieuwe update voor jullie klaarstaan die op dinsdag 15 april geïmplementeerd wordt. De update zal tussen 11:00 en 12:00 uitgerold worden. De game werelden zullen zelf maar enkele minuten onbereikbaar zijn.
Deze update bestaat voornamelijk uit het verder verbeteren van bestaande features om deze wat gebruiksvriendelijker te maken.

Vergeet niet om het ons te laten weten wat je nou vindt van de update in het discussietopic!

Ben je een scripter, of gewoon geïnteresseerd in script-gerelateerde veranderingen in de update, dan hebben we voor jou wat informatie klaarstaan op de developer blog.


Zie hieronder voor een lijst met de veranderingen:


Verwerking van binnenkomende aanvallen op het Aankomend Overzicht
Let op: het Aankomend Overzicht is een functie die alleen beschikbaar is voor spelers met een actieve Premium Account.

In versie 8.20 hebben sommige veranderingen aan het hernoemingssysteem ertoe geleid dat sommige scripts het niet meer deden. Een aantal van de meest gemiste scripts waren voor het behandelen van grote aantallen aanvallen, dus hebben we besloten om dit direct in het spel in te voegen.

- Hernoemen van aankomende aanvallen: Knop toegevoegd om massaal geselecteerde aanvallen te hernoemen op het Aankomend Overzicht. De aanvallen zullen hernoemd worden aan de hand van een schatting van wat de langzaamste eenheid in de aanval kan zijn, gebaseerd op de veronderstelling dat de aanval net is gestuurd wanneer je op de Aanval Hernoemen knop klikt. Alleen aanvallen die nog niet zijn hernoemd zullen worden hernoemd.

- Er is een kolom toegevoegd die de afstand tussen jouw dorp en het dorp waar de aanval vandaan komt weergeeft.

- Aanvallen op het Aankomend Overzicht kunnen nu naast de bevelnaam ook gefilterd worden op spelersnaam, herkomst en bestemming. Deze filters kun je vinden onder "Beheer filters", boven de lijst van aanvallen.

- Kolom toegevoegd met de herkomst van de aanval (dit was al mogelijk op bepaalde werelden, maar is nu overal actief)

Gemakkelijker doelen vinden in de Verzamelplaats
We hebben twee nieuwe manieren toegevoegd om een doelwit te selecteren in de Verzamelplaats om het gemakkelijker te maken om bepaalde dorpen te vinden (nuttigst in vroege fase van een wereld): Zoeken op spelersnaam of dorpsnaam.
Je kunt natuurlijk nog steeds coördinaten gebruiken zoals je dat nu gewend bent.

Anders:
- Prijsgrafieken voor grondstofhandel worden niet meer getoond in werelden waar de handel beperkt is tot een 1:1 verhouding.
- Groepen bewerken/oprichten op de Groepen Overzicht pagina zal niet meer al je groepen laten zien, maar in plaats daarvan alleen maar de eerste 5 tenzij je kiest om er meer te laten zien. Dit om te voorkomen dat spelers met veel groepen te veel moeten scrollen.
- Wachtwoorden zullen niet meer in e-mails van het spel verzonden worden om de veiligheid te verbeteren.
- Het grafische pakket "Winter" is verwijderd gezien het nu lente is.
- Sommige links zijn veranderd in het hoofdmenu op de hoofdpagina en er zijn een aantal nuttige en mogelijk interessante links aan de onderkant van de pagina toegevoegd.
- We hebben verbeteringen toegevoegd aan de behandeling tijd-gerelateerde elementen, zoals de server tijd, grondstof hoeveelheden en aflopende timers. Door technologie te gebruiken die beschikbaar is in moderne browsers kunnen we nu verzekeren dat de tijden die in de browser weergegeven worden nauwkeuriger worden gesynchroniseerd met de daadwerkelijke servertijd. Deze verbeteringen zijn beschikbaar in de volgende browser versies: Internet Explorer 10+, Firefox 27+, Chrome 31+ and Opera 20+.
-De Farm Assistant pagina zal sneller geladen worden voor spelers met veel berichten. Als onderdeel hiervan zijn er twee kleine veranderingen aan de Farm Assistant: het verwijderen van het laatste bericht van een dorp zal ook het dorp uit de lijst verwijderen, en als je een rood bericht krijgt en gekozen hebt om rode berichten te verbergen, dan zal dat dorp uit de lijst verwijderd worden.
- Bug fixes en andere kleine verbeteringen.

Comments en opmerkingen kunnen in het discussietopic

Met vriendelijke groet,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: .Net - Update to version 8.21

Vraag 1: met vrij grote zekerheid wel ja.
Vraag 2: afwachten wanneer Duckje het aankondigt.
 
Re: .Net - Update to version 8.21

Afwachten op de aankondiging. :)
Slotje.
 
Re: 8.21 discussietopic

Nice!

Er zit dus een in-game tagger in voor de PA gebruikers als ik het goed begrijp? Super!
 
Re: 8.21 discussietopic

Slechte timing... Er is een aankomende massa op "wereld 30" op verschillende spelers van ons. Deze komt aan op 15 April -> Dag van jullie update dus. Is het niet mogelijk om de update tijdens de nachtbonus te doen?
Dan heeft niemand(of toch weinigen) hier namelijk last van...

Vriendelijke Groeten,
Jordy
 
Laatst bewerkt:
Re: 8.21 discussietopic

Dit moeten ze meer doen, scripts zelf in het spel brengen met een optie welke je aan en uit wilt hebben.
 
Re: 8.21 discussietopic

Slechte timing... Er is een aankomende massa op "wereld 30" op verschillende spelers van ons. Deze komt aan op 15 April -> Dag van jullie update dus. Is het niet mogelijk om de update tijdens de nachtbonus te doen?
Dan heeft niemand(of toch weinigen) hier namelijk last van...

Vriendelijke Groeten,
Jordy
Dikke onzin dit. Daar kan men nu eenmaal geen rekening mee houden.
 
Re: 8.21 discussietopic

Misschien een ideetje voor de volgende update? Voeg bij berichten een functie toe dat je de farm aanvallen/berichten er uit kunt filteren, zorgt voor wat minder spam in je berichten box en voor meer overzicht.
 
Re: 8.21 discussietopic

Slechte timing... Er is een aankomende massa op "wereld 30" op verschillende spelers van ons. Deze komt aan op 15 April -> Dag van jullie update dus. Is het niet mogelijk om de update tijdens de nachtbonus te doen?
Dan heeft niemand(of toch weinigen) hier namelijk last van...

Vriendelijke Groeten,
Jordy
Je moet wel erg slecht zijn opdat je geen uurtje op de aankomstdag van een massa kunt missen terwijl die hoogstwaarschijnlijk al paar dagen onderweg is, nietwaar?
 
Re: 8.21 discussietopic

Misschien een ideetje voor de volgende update? Voeg bij berichten een functie toe dat je de farm aanvallen/berichten er uit kunt filteren, zorgt voor wat minder spam in je berichten box en voor meer overzicht.
Ga zoeken op het T&P Forum. daar staat het al.

Maar inderdaad, veel legale scripts zouden ingebouwd mogen worden. Puntje 2 waar ze naar moeten kijken is de mobiele ondersteuning. Daar mag tijd en geld ingestopt worden, andere dingen zijn minder belangrijk.
 
Re: 8.21 discussietopic

Slechte timing... Er is een aankomende massa op "wereld 30" op verschillende spelers van ons. Deze komt aan op 15 April -> Dag van jullie update dus. Is het niet mogelijk om de update tijdens de nachtbonus te doen?
Dan heeft niemand(of toch weinigen) hier namelijk last van...

Vriendelijke Groeten,
Jordy


Over de update: mooi :)

- Het grafische pakket "Winter" is verwijderd gezien het nu lente is.

Komt er een ander dan ? :p Zou wel leuk zijn
 

frozenduck2

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Je moet wel erg slecht zijn opdat je geen uurtje op de aankomstdag van een massa kunt missen terwijl die hoogstwaarschijnlijk al paar dagen onderweg is, nietwaar?
Nah, is ook niemand. Maar het probleem is dat duckje ook niet vermeld heeft hoe laat deze update doorgevoerd zal worden. Dus dan moet je in feite elke aanval die die dag aankomt, en dat is zo goed als elke aanval, op voorhand gaan dodgen. Allemaal door dit amateurisme en deze slechte timing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: 8.21 discussietopic

tussen 11 en 12 is de update. En dodgen een uur voordat een aanval komt? Wellicht handig als je daar mee begint, dan gaat er minder fout!

En wat the fack amateurisme. Een update doen in de nachtbonus houd in dat duckje moet doorhalen zodat jij een beetje normaal kan deffen (2 minuten van te voren wegsturen) is van de zotte. Het is ruim op tijd aangekondigd dus je moet er maar mee leven. Overigens, als dan pas de massa binnenkomt, reken ik erop dat je met vette stacks werkt.
 
Re: 8.21 discussietopic

Dikke onzin dit. Daar kan men nu eenmaal geen rekening mee erhouden.
Boelshiit dat jij dit zegt ja.. Men kan hier zeker rekening mee houden. Vind het trouwens onzin dat dit telkens tijdens de dag moet gebeuren.. Ga maar eens treinen snipen waneer de server plat ligt. :mad:

Zitten blijkbaar paar Noobs hier die er geen verstand van hebben.:rolleyes:
Ik ben niet bang, ik denk logisch na ;) En neem het op voor stamgenoten. Zelf krijg ik geen incs..

Jordy
 
Re: 8.21 discussietopic

tussen 11 en 12 is de update. En dodgen een uur voordat een aanval komt? Wellicht handig als je daar mee begint, dan gaat er minder fout!

En wat the fack amateurisme. Een update doen in de nachtbonus houd in dat duckje moet doorhalen zodat jij een beetje normaal kan deffen (2 minuten van te voren wegsturen) is van de zotte. Het is ruim op tijd aangekondigd dus je moet er maar mee leven. Overigens, als dan pas de massa binnenkomt, reken ik erop dat je met vette stacks werkt.
Jij denkt dat we DEF in overvloed hebben zeker. Dodgen kan vooraf ja.. maar al derest niet ;)
 
Re: 8.21 discussietopic

De werelden zullen maar enkele minuten onbereikbaar zijn ...
En dat is tussen 11 en 12 . Alsof je geen meerdere snipekansen hebt ? En taggen zal ook wel normaal lukken hoor...

Ik snap niet wat er niet zal lukken ?
 
Re: 8.21 discussietopic

In principe hebben ze natuurlijk gewoon gelijk, zoiets in de nb doen is een veel minder groot probleem voor de spelers.
 
Re: 8.21 discussietopic

ach, en dat gaan ze dan wekelijks doen, gewoon om ons te plezieren, dat begrijpen jullie toch wel.

Wat ik dan smakeloos vind is dat ze op een doortrapte manier dus gewoon alle scripters, onbetaald!, aan het ronselen zijn. Tuurlijk mooi dat ze het spel gelijk willen trekken voor iedereen, maar normaal betaal je voor geleverd werk, ofwel je zorgt dat je zelf de mensen inhuurt om een goed product af te kunnen leveren.

Krijgen de scripters die mee werken en hun code laten implementeren marktconform betaald, of mogen ze PA blijven betalen en hun code afdragen om op een leuke manier het spel voort te blijven zetten voor zichzelf en hun vrienden?

Wat ze nu doen lijkt meer op chantage: "Tenzij je met ons samen werkt, slopen we wekelijks jullie werk"

Ga zo door innogames, dan weet je zeker dat je trouwe spelers zullen vertrekken!!!