Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
127
Achja, ze willen denk gewoon dat iedereen stopt. Ze maken via deze update grote stappen in ieder geval.
 
Reactiescore
127
@Duckje Ik hoop echt voor jullie dat je na al deze reacties te lezen echt gaat nadenken of dit een slimme zet is. Anders zou ik maar alvast een nieuwe baan zoeken. iedereen is klaar met dit spel op deze manier.
 
Reactiescore
473
Wtf
 
Reactiescore
338
@Duckje Ik hoop echt voor jullie dat je na al deze reacties te lezen echt gaat nadenken of dit een slimme zet is. Anders zou ik maar alvast een nieuwe baan zoeken. iedereen is klaar met dit spel op deze manier.

Niet elke beslissing die genomen wordt is rechtstreeks tot Duckje te herleiden hé... Zo'n reacties vind ik dan ook triest. Oké je kan er tegen zijn en het een slecht idee vinden, dat kan ik zeker volgen. Maar dan personen gaan aanvallen is nogal triest.

Misschien de andere kant eens bekijken? Dat het tegen boosten is, voor sommige is meerdere spelers die tegelijk spelen ook boosten. Dan is dit daar een reactie op.
 
Reactiescore
127
Niet elke beslissing die genomen wordt is rechtstreeks tot Duckje te herleiden hé... Zo'n reacties vind ik dan ook triest. Oké je kan er tegen zijn en het een slecht idee vinden, dat kan ik zeker volgen. Maar dan personen gaan aanvallen is nogal triest.

Misschien de andere kant eens bekijken? Dat het tegen boosten is, voor sommige is meerdere spelers die tegelijk spelen ook boosten. Dan is dit daar een reactie op.
Wacht even?

Je vergelijkt boosten met deze nieuwe update dat je niet met z'n 2 gezellig tw kan spelen.

Vind het een groot verschil dat je met vrienden spelen op 1 account vergelijkt met een account boosten door middel van meerdere account om jezelf te laten groeien.

Vind het een beetje apart wat je allemaal nu zegt. Maarja zal wel aan mij liggen.

En over t stukje over duckje:
Wie het ook beslist, duckje heeft wel de verantwoordelijkheid om deze community groter te laten worden & ook te luisteren naar de meningen van andere. Oke, je hebt gelijk had t misschien niet zo direct naar hem persoonlijk moeten schuiven, maar het is wel de realiteit. Als inno tw.nl een update geeft waar een grote meerderheid het niet mee eens is, is het aan duckje om dit recht te trekken en ervoor te zorgen dat de community blijft spelen.

Ik stel voor; doe eens een poll wie t ermee eens is over de update betreft steam/browser tegelijkertijd.

Ben benieuwd wat eruit komt.
 
Reactiescore
5.686
Misschien de andere kant eens bekijken? Dat het tegen boosten is, voor sommige is meerdere spelers die tegelijk spelen ook boosten. Dan is dit daar een reactie op.
Iedereen die speelt weet dat dit onzin is. Ik waardeer dat je een ander perspectief wil bieden, maar dit is kul (met alle respect). Overigens zal Duckje dit gewoon opgelegd hebben gekregen door zijn werkgever dusja, duckje blamen hoeft inderdaad niet.
 
Reactiescore
581
Wat een fantastische update en ik zeg dat zonder ironie. Ik speel overwegend alleen en had zelfs geen idee dat ik het soms opnam tegen teams... heel correct in mijn ogen, dat dit nu niet meer mogelijk is.

Je kan met tien man op een account zitten, maar er speelt er steeds maar één... wel zo eerlijk.
 
Reactiescore
127
Wat een fantastische update en ik zeg dat zonder ironie. Ik speel overwegend alleen en had zelfs geen idee dat ik het soms opnam tegen teams... heel correct in mijn ogen, dat dit nu niet meer mogelijk is.
Je speelt nog steeds tegen een team. Ze kunnen alleen niet meer tegelijk inloggen.

Dat je dus tegen meerdere mensen speelt op 1 account & dus activiteit verschil is met jou, Zal blijven.
 
Reactiescore
581
Je speelt nog steeds tegen een team. Ze kunnen alleen niet meer tegelijk inloggen.

Dat je dus tegen meerdere mensen speelt op 1 account & dus activiteit verschil is met jou, Zal blijven.
Helemaal waar, maar ze kunnen niet met twee mijn aanvallen deffen en ze kunnen ook niet meer met twee tegelijk edels op mij afvuren... mss nog wel iets met mobiel (mag van mij ook weg overigens) maar dat heeft niet hetzelfde effect, als twee volwaardige spelers.
 
Reactiescore
5.686
Ja laten we gelijk invoeren dat iedereen alleen tussen 19:00 en 22:00 mag inloggen om het eerlijker te maken voor iedereen. Dan heeft het gross van de mensen tijd en wordt er niemand benadeeld door te spelen tegen mensen die meer tijd hebben voor het spelletje of grotere teams!!!!!
 
Reactiescore
581
Ik heb tijd genoeg... maar een eerlijk speelveld is 1 tegen 1. Jullie hebben teams, bakken scripts en ik weet niet hoeveel PP (met z'n allen samen leggen) en daar mag ik het alleen tegen opnemen (en met mij velen die hetzelfde ervaren).

Nu mag je, je scripts hebben en bakken PP... maar we vechten 1 vs 1. Wel zo eerlijk of ben jij er ook zo'n lafaard die in RL ook alleen vecht als ie tig vriendjes mee heeft? Nee... dan hier ook niet.
 
Reactiescore
581
Daar zijn de nieuwe regels voor, die boosten middels MB's of DU's (zeker in de beginfase) aan banden legt. En het grootste verschil wordt in het begin gemaakt. Dus ze starten maar apart, pas in een latere fase kunnen ze desgewenst fuseren en ook dat is niet zonder limieten. Het verschil zal er zeker zijn, maar wordt zo wel kleiner.

Overigens wist ik niet eens dat het kon en ben ik feitelijk shocked, dat die mogelijkheid bestond... en door een groep spelers uitgebuit werd.
 
Reactiescore
5.686
Ik heb tijd genoeg... maar een eerlijk speelveld is 1 tegen 1. Jullie hebben teams, bakken scripts en ik weet niet hoeveel PP (met z'n allen samen leggen) en daar mag ik het alleen tegen opnemen (en met mij velen die hetzelfde ervaren).

Nu mag je, je scripts hebben en bakken PP... maar we vechten 1 vs 1. Wel zo eerlijk of ben jij er ook zo'n lafaard die in RL ook alleen vecht als ie tig vriendjes mee heeft? Nee... dan hier ook niet.
Dan ga je toch ook in een team spelen zoals ''wij'' doen?
 

DeletedUser84257

Guest
Iedereen die speelt weet dat dit onzin is. Ik waardeer dat je een ander perspectief wil bieden, maar dit is kul (met alle respect). Overigens zal Duckje dit gewoon opgelegd hebben gekregen door zijn werkgever dusja, duckje blamen hoeft inderdaad niet.

In dat geval zou ik graag @martijn1279 willen bedanken om steam voor iedereen te verpesten. Proficiat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser84257

Guest
Daar zijn de nieuwe regels voor, die boosten middels MB's of DU's (zeker in de beginfase) aan banden legt. En het grootste verschil wordt in het begin gemaakt. Dus ze starten maar apart, pas in een latere fase kunnen ze desgewenst fuseren en ook dat is niet zonder limieten. Het verschil zal er zeker zijn, maar wordt zo wel kleiner.

Overigens wist ik niet eens dat het kon en ben ik feitelijk shocked, dat die mogelijkheid bestond... en door een groep spelers uitgebuit werd.

Als je sinds december 2008 lid bent van tw en in 2022 nog altijd niet de sociale vaardigheden ontwikkeld hebt om enkele vrienden te maken in de community om mee samen te spelen krijg je dus dit soort reacties, tegen elke en iedere vorm van "samen spelen".

Duckje kan er wss idd niets aan doen dat dit doorgevoerd wordt, maar het is oprecht 1 van de slechtste updates ooit...
En als je dan nog weet waarom, (steam bug abuse die ze vermoedelijk niet kunnen fixen (?), dus dan maar gewoon dubbele sessie verbieden?) dan krijg je enkel maar minder begrip voor de beslissing...
 
Reactiescore
742
Duckje kan er wss idd niets aan doen dat dit doorgevoerd wordt, maar het is oprecht 1 van de slechtste updates ooit...
En als je dan nog weet waarom, (steam bug abuse die ze vermoedelijk niet kunnen fixen (?), dus dan maar gewoon dubbele sessie verbieden?) dan krijg je enkel maar minder begrip voor de beslissing...
Als het goed is moet je gewoon weer kunnen spelen met steam/browser tegelijk en is dit er maar enkele dagen uit geweest. Of de steam via browser is opgelost kan ik je niet vertellen (Via 2 browsers loggen)

Ik zal dit de komende dagen is uitproberen samen met wat mensen.

Daarnaast geld dit niet alleen voor steam, maar kon je ook via een mobiel op een browser applicatie loggen (dus 3 browsers) wel iets moeilijker dan steam
 
Reactiescore
903
Ik heb tijd genoeg... maar een eerlijk speelveld is 1 tegen 1. Jullie hebben teams, bakken scripts en ik weet niet hoeveel PP (met z'n allen samen leggen) en daar mag ik het alleen tegen opnemen (en met mij velen die hetzelfde ervaren).

Nu mag je, je scripts hebben en bakken PP... maar we vechten 1 vs 1. Wel zo eerlijk of ben jij er ook zo'n lafaard die in RL ook alleen vecht als ie tig vriendjes mee heeft? Nee... dan hier ook niet.
Of je gaat een oud browser spelletje vergelijken met iemand z’n RL…. Serieus…

Die bakken scripts kun je zelf ook gewoon ban het AF halen, wellicht weet je niet hoe het werkt maar dat is een ander verhaal. Het samen inleggen van PP valt over het algemeen ook wel mee. En dat is tevens waar het om draait toch bij inno dus wat is t probleem?
 
Reactiescore
1.140
Ik snap dat het tijdens massa's een discutabel punt is of je hier nu voor of achter staat en of het nou meer in het voordeel van de verdediger is of niet.
Echter is het los hiervan gewoon super nice en gezellig om met meerdere gelijktijdig online te kunnen zijn zonder dat dit gelijk een impact heeft.
Mijn voorstel zou dan ook zijn dat bij gelijktijdig online zijn van browser en steam enkel 1 van de 2 troepen bewegingen mag uitvoeren.
Op deze manier voorkom je al het competitieve voordeel maar behoudt je voor de rest ook een groot deel van de voordelen.
 
Bovenaan