[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Word ik niet eens meer vaarwel gezegd? :eek:
Anders ging ik er toch uit, was naar verjaardag van opa.
Ben dus blij dat het zo ging :)
Ik weet niet meer wat ik gepost had, maar iets met dat als ik eruit ging, dat ik dan ergens goed mee zat ;)
Paar pagina's terug.

Dus vaarwel en tot volgende spel :eek:

Miss ging ik eruit omdat ik iets over davy's meesterplan zei? *hint, hint*

Tot volgend spel iig.
Ik doe zeker weer mee :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat mij opvalt is dat de wolven de mensen die heel erg actief op het forum aanwezig waren er tussenuit halen.

edit: de dodenlijst op pagina 1 klopt niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
Verder hebik ook gezien dat bijvoorbeeld oortjes en parracomando eerder al vaker door burgers werden aangehaald als mogelijks wolf zijnde.

Ik blijf dus echt bij deze twee en wacht het verder gewoon af.

Ik lees verder nog wel, maar zal het zowiezo verder nog te druk krijgen om te posten, maar hoop wel dat iemand nog met iets op de proppen komt.

Als oortjes en parracomando idd wolven zijn, kom ik nog steeds een deel spelers tekort natuurlijk :(

Burgers hebben ook wel is fout gezeten.. Maar zou wel gek zijn als we beide wolf zijn en ik je nu al kan vertellen 2uur geleden op Parracomando te hebben gestemd.:) Weet natuurlijk niet zeker of die een wolf is.. Maar ik vermoed dat ik van niemand meer zekerheid ga krijgen.. Aangezien ik morgen ook niet al te veel tijd heb.
 

DeletedUser

Guest
Eucalyptus weerwolf, ik had het dus goed. Hij zat al vanaf het begin in zijn posts te zetten dat hij geen weerwolf was.
Dus ik heb 2 wolven goed;)
 

DeletedUser

Guest
Eucalyptus weerwolf, ik had het dus goed. Hij zat al vanaf het begin in zijn posts te zetten dat hij geen weerwolf was.
Dus ik heb 2 wolven goed;)

Ik heb in geen enkele post de nadruk erop gezet dat ik wolf was, voorderest is dat ook niet slim als ik wel zeg dat ik dat ben! naab!
jij gokte helemaal niet dat ik Wwolf was, dus lul niet zo slap!
 

DeletedUser

Guest
Jij had in veel posts verstopt dat jij geen wolf zou zijn.
Erg verdacht, niet? Maar ik wou als ik erin bleef toch al op jou stemmen, en dus was ik goed;)
 

DeletedUser

Guest
Jij had in veel posts verstopt dat jij geen wolf zou zijn.
Erg verdacht, niet? Maar ik wou als ik erin bleef toch al op jou stemmen, en dus was ik goed;)

Dat zeg jij achteraf, en in mijn posts verstoppen dat ik geen wolf was?
nee natuurlijk doe ik dat, anders ben ik zo dood.
duh!!!?? die 101 in jouw naam staan zekr weten niet voor jouw IQ.
Volgens mij ben jij een jongetje van 11 jaar, die denkt slimte zijn.
 

DeletedUser26707

Guest
Dat zeg jij achteraf, en in mijn posts verstoppen dat ik geen wolf was?
nee natuurlijk doe ik dat, anders ben ik zo dood.
duh!!!?? die 101 in jouw naam staan zekr weten niet voor jouw IQ.
Volgens mij ben jij een jongetje van 11 jaar, die denkt slimte zijn.

volgens mij is hier iemand geïrriteerd omdat die dood is.,
 

DeletedUser

Guest
Dat zeg jij achteraf, en in mijn posts verstoppen dat ik geen wolf was?
nee natuurlijk doe ik dat, anders ben ik zo dood.
duh!!!?? die 101 in jouw naam staan zekr weten niet voor jouw IQ.
Volgens mij ben jij een jongetje van 11 jaar, die denkt slimte zijn.

Ach ja mijn IQ is wel wat hoger dan dat hoor... Als je het per se wilt weten pm me;)

En er zijn wel meerdere die niet zeggen 'ik ben burger' (alleen zeg jij het wat onopvallender), en dit sta ik niet uit mijn bek te kletsen want als ik bedreigingen in het rond slinger was ik nog sneller dood dan ik al was.

Dus denk jij vervolgens maar eens wat beter na.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja mijn IQ is wel wat hoger dan dat hoor... Als je het per se wilt weten pm me;)

En er zijn wel meerdere die niet zeggen 'ik ben burger' (alleen zeg jij het wat onopvallender), en dit sta ik niet uit mijn bek te kletsen want als ik bedreigingen in het rond slinger was ik nog sneller dood dan ik al was.

Dus denk jij vervolgens maar eens wat beter na.

En jij bent dood? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar de meningen zijn verdeeld van Raizor (ikzelf) tot oortjes ....

Wat gaat het nu worden, want ik denk dat ik het beste meega met de flow, stel dat de wolven namelijk allemaal op één burger stemmen en de rest is verdeelt dan is dit verloren spel...


Edit:
Iedereen verdenkt iedereen eigenlijk, gaat nog lastig worden, we hebben nog 5 uur de tijd tot de stemmen binnen moeten zijn...
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is hier iemand geïrriteerd omdat die dood is.,

Waarom zou ik? ik heb het lang uitgehouden en werd er door een hint uitgegooit, niet door mijn slechte spel. Jij weet er nik sover en doet niet een mee met het spel, dus sssst. oja ik ben een Wwolf Zombie :D
 

DeletedUser15806

Guest
Maar de meningen zijn verdeeld van Raizor (ikzelf) tot oortjes ....

Wat gaat het nu worden, want ik denk dat ik het beste meega met de flow, stel dat de wolven namelijk allemaal op één burger stemmen en de rest is verdeelt dan is dit verloren spel...


Edit:
Iedereen verdenkt iedereen eigenlijk, gaat nog lastig worden, we hebben nog 5 uur de tijd tot de stemmen binnen moeten zijn...

Ik had vandaag eerst geen tijd.. Blijk het nu toch te hebben:) Maar heb gister dus al op Parracomando gestemd.. Maar weet niet zeker of dat de flow gaat worden.. Al verder iedereen nog moet stemmen moeten jullie het goed overleggen:)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet al wie de wolven enzo zijn, maarja, jullie moesten me weer vermoorden... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan