[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
t86wic.jpg

Banner gemaakt door parracomando



Het verhaal
Het ingeslapen dorpje Wakkerdam wordt sinds enige tijd belaagd door weerwolven!
Elke nacht veranderen bepaalde bewoners van het gehucht in mensverslindende wolven, die afschuwelijke moorden plegen... Moorden, die het daglicht niet kunnen verdragen...
Wat pas nog een eeuwenoude legende was, is plotseling op onverklaarbare wijze brute realiteit geworden! De dorpelingen zullen zich moeten verenigen om zich van deze plaag te ontdoen, en zo te zorgen, dat minstens enkelen van hen dit griezelige avontuur overleven!

Het doel van het spel
• De burgers moeten de weerwolven ontmaskeren.
• De weerwolven verslinden de burgers.


De stemming:
Elke dag stemt iedereen, welke rol je ook hebt, op een persoon waarvan jij denkt dat hij/zij een weerwolf is. Dit doe je in een pm, elke avond voor 20:00. Ik zal rond kwart over acht de stemming laten zien van wie op wie heeft gestemd. Op dinsdag en donderdag zal ietsje later zijn vanwege sport.

De moord:
Elke dag zullen de weerwolven bijeenkomen en zullen ze raadplegen over wie ze zullen vermoorden. Zij geven de naam van wie ze vermoorden in een pm aan mij. Ze moeten ook gewoon normaal stemmen.

Deelnemers:
1.Raizor




6.braam
7.Pink Twister

9.parracomando




14.LoneWolfke22
15.Pleutenfeltz


18.xWhiteFlashx

20. Gertjan007

22. Oortjes






Doden:
Senne - Cupido
Inhua - Burger
Kahvi - voormalig burgemeester
Olivier101 - burger
-Tim- Geheim stel
Spook - Geheim stel
Davy323 - weerwolf
The Striped Pyjama - ziener




Het is de bedoeling dat er mensen zijn die theoriën posten die aanleiden dat iedereen gaat stemmen op 1 persoon, zodat die persoon vermoord wordt en hopelijk een weerwolf is. Niet alle theoriën kloppen natuurlijk.

Als je niet stemt, stem je automatisch op jezelf. Na 3x wordt je uit het spel gezet en dus is er dan een extra moord. Eenmaal gestemd, blijft gestemd! je kan het niet meer snel veranderen.

om verwarring te voorkomen; de burgemeester blijft geheim. Er zijn overigens 6 weerwolven in totaal.


Als je dood bent, mag je nog 1x posten. Gewoon om vaarwel te zeggen fzo.!! Mensen die niet meedoen moeten niet posten!

Veel Suc6 iedereen!

Dag 5

Gerustgesteldheid in Wakkerdam, maar is dat wel zo? We zijn er van overtuigd dat we vandaag een weerwolf hebben. Dus ik zal de spanning niet langer ophouden;

5de stemming:

Oortjes > Legend Hood
Braam > Legend Hood
LoneWolfke22 > Legend Hood
Anthraxxis > parracomando
Geheimelol > Legend Hood
Parracomando > Legend Hood
Gertjan 007 > Legend Hood
Raizor > Legend Hood
Pleutenfeltz > Legend Hood
SleePy? > legend hood
Legend Hood > Braam
Pink Twister > Legend Hood
Eucalyptus Sunrise > Legend Hood
xWhiteFlashx > xWhiteFlashx


Legend Hood 11x
Parracomando
Braam
xWhiteFlashx


Legend Hood is vermoord. Hij was burger

''Goed gedaan weerwolven. Er is misschien kans dat we vanavond een weerwolf verliezen door een hint maar we moeten kijken hoe alles loopt. Laten we voor nu ons concentreren op de volgende moord. Ook moeten proberen de wat rustigere mensen de schuld te geven.''

Teleurgesteld liep iedereen terug, weer een burger dood. En zometeen weer.
Iedereen liep apart naar huis. Angstig terugkijkend of er niemand achter zich liep. Geheimelol was zelfverzekerd. Niks te vrezen had hij. Hij keek niet 1x achterom. Als hij dat wel deed, zag hij dat er iemand achter hem liep. Als hij dat wel deed, zag hij wie degene was die hem vermoorde.

Geheimelol is vermoord. Hij was Burger



Dag 6:

Wakkerdam. ''We zijn hier bij de stemming van alweer de 6de ronde. We moeten sneller de weerwolven eruit halen. Hopelijk hebben we er vandaag eentje'';

Eucalyptus Sunrise > Braam
Oortjes > Eucalyptus Sunrise
Anthraxxis > Eucalyptus Sunrise
Pleutenfeltz > Braam
Parracomando > Eucalyptus Sunrise
Pink Twister > Braam
LoneWolfke22 > parracomando
Braam > Eucalyptus Sunrise
Raizor > Eucalyptus Sunrise
xWhiteFlashx > xWhiteFlashx
Gertjan 007 > Eucalyptus Sunrise
SleePy? > SleePy?

Braam 3x
Eucalyptus Sunrise 6x
Parracomando
xWhiteFlashx
Gertjan 007
SleePy?


Eucalyptus Sunrise is vermoord. Hij was Weerwolf.

Een klein applaus steeg op, want er waren niet zoveel mensen meer om te klappen.

Alleen SleePy? gaf geen applaus. Doordat hij weer lag te slapen, was hij WEER vergeten te stemmen. Hij moest dus ook vermoord worden,

SleePy? is vermoord. Hij was burger

Vandaag was een goede dag. Weer een weerwolf eruit! Iedereen liep vrolijk en fluitend naar huis. Het was wel slecht weer. Een storm was op komst. Maar iedereen liep vrolijk door de harde wind. Opeens vloog een boekje in de handen van Anthraxxis. Het was een dagboek. Haastig sloeg hij de pagina's open om te kijken of er enkele hints inzaten.

Het dagboek van een wolf.

Dag 5:

Weer geen wolf eruit. Het gaat goed. Waarschijnlijk zal Eucalyptus Sunrise morgen vermoord worden. Ik moet dus iets verzinnen om niet op te vallen.
Verder wordt er nog niemand van ons echt ver..

Verder kwam Anthraxxis niet met lezen. In een flits draaide hij zich om. Hij hoorde iets achter hem. Een gegrom. Voor hem stond een weerwolf. Een weerwolf die hem zou vermoorden. En dat gebeurde ook.

Anthraxxis is vermoord, hij was burger
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dag1:
Het was een dag vol paniek in het dorpje Wakkerdam. Niemand die elkaar vertrouwde. Iedereen wilde zichzelf onverdacht maken. Af en toe ging iemand weg om zijn stem in te brengen voor de stemming die avond. Uiteindelijk was het zover. Klokslag acht uur. Iedereen liep naar het plein om te verzamelen voor de uitslag. Iets te laat kwamen nog twee mensen aanrennen om hun stem in te brengen. Het werd ze nog net vergeven.

De stemming ging als volgt:
(links is de gene die op rechts stemt.)
davy323 > pink twister
Raizor > senne
Braam > xWhiteFlashx
Chagall > gertjan007
Kokkie28 > senne
Kindorin > senne
Oortjes > olivier101
Legend hood – geheimelol
Lieflap – senne
Senne > kahvi
Superjoran > senne
Parracomando > superjoran
SleePy? > davy323
Pleutenfeltz > Chagall
xWhiteFlasx > -tim-
-Tim- > senne
Spook > davy323
The striped pyjama > davy323
Eucalyptus Sunrise > Chagall
LoneWolfke22 > Kahvi
Pink Twister > Kahvi
Olivier101 > davy323
Gertjan007 > Spook
Kahvi > Raizor
X-X-Tiamo-X-X > X-X-Tiamo-X-X
Geheimelol > geheimelol
Anthraxxis > Anthraxxis
Jarne 2008 > Jarne 2008
Inhua > Inhua

(achter je naam zie je hoevaak er op je is gestemd, zie je niks, dan is er 1x op je gestemd.)

Senne 6x
davy323 4x
Chagall 2x
Kahvi 3x
geheimelol 2x
Pink Twister
xWhiteFlashx
gertjan007 1x
olivier101
geheimelol
superjoran
-Tim-
Spook
X-X-Tiamo-X-X
Anthraxxis
Raizor 2x
Jarne 2008
Inhua

''En Senne heeft met 6 stemmen de meeste tegen. Hij zal vermoord worden.'' Haastig wilde Senne nog wegrennen, maar hij werd al beetgepakt en meegenomen naar de plek waar de moord zou plaatsvinden. ''Ik ben onschuldig!'' schreeuwde hij. Maar eerlijk is eerlijk. Hij zag nog net de bijl die zijn hoofd eraf hakte.

Senne is vermoord. Hij was Cupido. Hij heeft de middag van tevoren 2 pijlen op 2 mensen afgevuurd. Zij zullen samenspelen voor de overwinning. Als een van hun sterft, sterft de ander van liefdesverdriet.

Iedereen liep teleurgesteld terug naar het dorp. Ze waren bang. Bang of de weerwolven weer zouden toeslaan. Iedereen dronk van het drankje dat aan hun was gegeven. Opeens viel iemand neer. Het was Inhua. Hij had van het doodsdrankje gedronken dat stiekem door de heks tussen de andere drankjes is gezet.

Inhua is vermoord. Hij was Burger.
De heks heeft alleen nog een levensdrankje over.

Kon deze dag nog erger? Cupido vermoord, en een onschuldige burger!
''Ik kan dit niet meer aan'', zei Kahvi. En ze liep eventjes weg. Opeens klonk er een harde schreeuw. De mensen gingen er snel achterna. ''Misschien kunnen we een glimp van de weerwolvem opvangen''! Maar het enige wat ze te zien kregen was het dode lichaam van Kahvi. Zijn hoofd was er afgebeten.

Kahvi is vermoord door de weerwolven. Ze was de Burgemeester.
Morgen zal er een nieuwe burgemeester gekozen worden. Je hoort daar meer van.


Een blij gehuil klonk in de verte. Dit was een goede dag voor de weerwolven.



dag2:
Het was een vreemde dag in Wakkerdam. Er waren 2 hoofdverdachtes. Het was dus ook logisch dat 1 van hun eruit ging.

Gertjan007 > Chagall
Anthraxxis > parracomando
-tim- > davy323
Pleutenfeltz > Raizor
Legend hood > olivier101
Oortjes > Legend Hood
Lieflap –Tim-
Pink Twister > olivier101
Raizor > olivier101
LoneWolfke22 > Lieflap
Davy323 > -tim-
Kindorin > olivier101
Braam > - tim-
Chagall > olivier101
Parracomando > olivier101
xWhiteFlashx > -tim-
Eucalyptus Sunrise > Legend Hood
Spook > davy 323
SleePy? > davy 323
Olivier101 > davy323
Superjoran > davy323
X-X-Tiamo-X-X > X-X-Tiamo-X-X
Geheimelol > Geheimelol (banned?)
Jarne 2008 > jarne 2008
Kokkie28 > kokkie28
The Striped Pyjama > The striped pyjama

Chagall
Parracomando
Davy323 5x
Raizor
Olivier101 6x
Legend Hood 2x
-Tim- 4x
Lieflap

Olivier101 is vermoord. Hij was burger

Paniek in Wakkerdam. Weer een burger dood. Hoe moeten we ooit die weerwolven te pakken krijgen?

Er was een bijeenkomst in de grote zaal. Er zou besproken worden hoe we de weerwolven zouden pakken. Toen kwam het antwoord. -Tim- rende het gebouw binnen. ''Ik heb het! Dit dagboek vond ik in het huis van ...''
Maar voordat hij de naam kon afmaken ging het licht uit. Een gil later was het licht weer aan. Iedereen keek geschrokken naar het lijk van -Tim-.

-Tim- is vermoord door de weerwolven. Hij was het geheime stel. Getroffen door de pijl van Cupido. Iemand barstte in tranen uit. Het was Spook. Spook kon het niet aanzien hoe -Tim- daar lag. Spook pakte een mes en pleegde zelfmoord. Hij was ook van het geheime stel.
Origineel waren ze beide burgers.

Het geheime stel ligt eruit!

Dagboek van een Weerwolf

Dag 1:

Beste dagboek,

vandaag was een zeer geslaagde dag. We zijn nog steeds met iedereen, ik hoop dat het zo blijft. Want ik wil dit niet verliezen. Ik maak me zorgen, diepe zorgen..

Dag 3

Een rustige dak in Wakkerdam. Iedereen is ervan verzekerd dat er vandaag een weerwolf uitgaat. Maar is dat wel zo? Als het vandaag niet gebeurd, wordt het moeilijk om te winnen van de weerwolven.
''Damens en Heren, we zijn hier bijeengekomen voor alweer de 3de stemming.
Hier is de stemming:''

3de stemming:

legend hood > davy323
superjoran > davy323
braam > davy323
Chagall > davy323
Lieflap > Legend hood
Geheimelol > davy323
Kindorin > gertjan007
Gertjan007 > davy323
Davy323 > legend hood
Anthraxis > davy323
Raizor > davy323
Parracomando > legend hood
Pleutzenfelt > davy323
Eucalyptus Sunrise > davy323
Oortjes > Raizor
xWhiteFlashx > davy323
the Striped Pyjama > davy323
LoneWolfke22 > davy323
Pink Twister > davy323
X-X-Tiamo-X-X (screwed)
Jarne 2008 > Jarne 2008 (screwed)
SleePy? > SleePy?
Kokkie28 > kokkie28


Davy323 14x
Legend Hood 3x
Gertjan 007
Raizor
X-X-Tiamo-X-X
Jarne 2008
SleePy?
Kokkie28

''Het is overduidelijk, zoals u ziet. Vandaag zal na lange wachten van veel mensen davy323 vermoord worden.'' Davy323 bleef erbij dat er vast wel een wonder zou gebeuren waardoor hij zou blijven leven. Met een lach op zijn gezicht, werd zijn hoofd erafgehakt.

Davy323 is vermoord hij was weerwolf.

Een luid gejuich steeg op. Daardoor zag niemand dat er 5 individu's wegslopen.
''Hier heb ik het dagboek. Hij was blijkbaar van davy323, want hij heeft hem teruggestolen. Eens kijken of er iets instaat.''

Het dagboek van een weerwolf

Dag 2:

Beste dagboek,

Het was een mooie dag. Weer geen weerwolf dood. Helaas ben ik bang dat ik er morgen uitga. Gelukkig heb ik een meesterplan gemaakt. Ik weet niet of het zal lukken. Mijn meester plan is om spamkoning te worden, muahah. Nee grapje. Mijn meesterplan is te meesterlijk om hier onder woorden te brengen.

Dag 3:

Het is zeker. Ik ga dood. Vaarwel.

''mede-weerwolven. Vandaag is 1 van onze weerwolven gestorven. Dit maakt niet uit. We hebben genoeg weerwolven om dit te winnen. We houden ons aan ons plan en plegen onze moord vandaag.''

''Wat was dat?'' The Striped Pyjama draaide zich om. ''Iedereen snel!'' Volgens mij zag ik de weerwolven snel weglopen!'' Er zaaide paniek. Iedereen werd bang. ''We moeten bij elkaar blijven'', riep iemand. ''Nee, we moeten ze zoeken'', werd er gezegd. ''We moeten kijken wie er niet is!'' echter was niemand vermist.

Toen gebeurde het. The Striped Pyjama viel opeens neer. Twee weerwolvenbeten in zijn nek. ''A-als i-iemand g-gebeten is, zal hij toch o-ook w-weerwolf worden?'' Dit was waar. Ze konden dit niet laten gebeuren. The Striped Pyjama werd afgemaakt.

De Striped Pyajama is dood. Hij was de Ziener.

Dag 4:
Stemming 4

Anthraxxis > Parracomando
Kindorin > lieflap
Pleutenfeltz > lieflap
Legendhood > lieflap
Oortjes > kindorin
Eucalyptus Sunrise > Legend Hood
Parracomando > pink twister
Braam > lieflap
Gertjan 007 > kindorin
LoneWolfke22 > legend hood
Lieflap > kindorin
Geheimelol > oortjes
Raizor > legend hood
Superjoran > kindorin
xWhiteFlashx > kindorin
Pink Twister > Lieflap
SleePy? > SleePy?
Kokkie28 > Kokkie28

Lieflap 5x
Kindorin 5x
Legend Hood 3x
Pink Twister
Oortjes
Parracomando
SleePy?
Kokkie28

Het is dus een gelijkspel. ''Dan zal ik nu kijken, op wie de burgemeester heeft gestemd. De burgemeester heeft gestemd op...

Lieflap.

''Kan niet! Schreeuwde Lieflap! Ik ben onschuldig! en.. maar het was al te laat. Zijn hoofd kwam na een vlucht van 3 meter op de grond terecht.
Lieflap is vermoord. Hij was Jager.

''Grote schrik kwam vrij.'' Mensen vroegen zich af hoe de moord van de jager gepleegd zou worden. Maar al snel kwam een antwoorden. Iemand stapte over een steen. De steen had een draadje aan zich vast. De steen werd opgepakt. Het draadje werd strakgetrokken om de trekker van een geweerd dat in de bosjes lag. De kogel schoot dwars door het hart van Kindorin heen.

Kindorin is vermoord. Hij was burger

''Goed gedaan iedereen. Weer een jager en een burger dood. En na zometeen weer iemand dood.'' We moeten wel opschieten. Als de zon opkomt zijn we weer mens. We hebben dus nog maar een kwartier.''

''Oja, zei (???). Hoe doen we het met davy's dagboek? Hij wilde dat de baas hem zou afmaken''. ''We stelen het wel als we de kans hebben, maar we moeten nu snel zijn''.

Ondertussen was er grote onrust in Wakkerdam. Weer verloren. En zometeen zouden de weerwolven ook nog toeslaan. Superjoran vreesde het meest. Hij had het vreselijke gevoel dat hij gepakt zou worden. Toen gebeurde het. Een weerwolf liep gewoon rustig over het plein heen. ''PAK HEM!!" Werd er geschreeuwd. Maar de weerwolf rende weg. Toen de mensen zich omdraaide, lag daar superjoran dood op de grond.

Superjoran is dood. Hij was burger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Poeh toevallig heb ik op Dinsdag en Donderdag training :D

Ik heb er wel zin in ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel iets qua verdenking maar het is te weinig.

Wie heeft er al iets voor mij om te lezen?
 

DeletedUser

Guest
Hint:
Er zit iemand met de naam LoneWolfke22 in het spel. Als dat geen weerwolf is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, -Tim- zei dat Kahvi wolf was, miss om zelf niet verdacht te worden? :)
En davy vroeg om iets voor msn, weerwolven zouden elkaar op msn hebben..
 

DeletedUser

Guest
Nope Ik heb het geïnstalleerd voor geheime verbonden als iemand wilt stuur me een PM.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, -Tim- zei dat Kahvi wolf was, miss om zelf niet verdacht te worden? :)
En davy vroeg om iets voor msn, weerwolven zouden elkaar op msn hebben..

Davy maakt zichzelf idd. verdacht.
Maar hij is vast en zeker niet zo dom om zo'n makkelijke hint weg tegeven?
nietwaar? maar misschien hebben jullie wel gelijk
 

DeletedUser

Guest
Nope Ik heb het geïnstalleerd voor geheime verbonden als iemand wilt stuur me een PM.

Aan geheime verbonden heb je niets, wie weet zijn ze weerwolven.
Tenzij je zelf een weerwolf bent, dan weet je wie de andere weerwolven zijn.
 

DeletedUser

Guest
Lol we beginnen pas morgen dus stop met speculeren xD

Kom nu maar met feiten argumenten en houd ut on-topic anders sluit het topic :(
 

DeletedUser

Guest
Davy maakt zichzelf inderdaad verdacht met zijn msn, dit kan echter zijn om weerwolven toe te voegen, maar ook voor burgers. Dat is dus nog allemaal niet zeker. Ik weet zelf nog niet naar wie mijn stem gaat, waarschijnlijk de burgemeester :D.
 

DeletedUser

Guest
KZie hem er voor aan (A) :p

Dom mischien maar zelfs ik ben niet zo achterlijk.

Mischien ben ik een onschuldige burger die jullie verslinden.
Of juist een ander belangrijk persoon. wie weet. dat weet je in dit spel niet.
 

DeletedUser

Guest
En vriend, zelfs een weerwolf kan burgemeester zijn ;). Mijn stem is dus geheel willekeurig :D.

Edit: Iedereen hoort te weten wie burgemeester is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan