[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik weet al wie de wolven enzo zijn, maarja, jullie moesten me weer vermoorden... :)

Ik zei toch dat mods alles wisten! :mad:
En door wie waren de mods eruit?
Juist, cureofthought.
Lol, gezellig met z'n allen weer :p
Ps. kijk naar me vorige post + wens me afscheid :(
 

DeletedUser15806

Guest
Wat is davy zijn meesterplan dan??:p
En dag geheimelol.. Tot een nieuw leven in wakkerdam:)
 

DeletedUser22173

Guest
Ik zei toch dat mods alles wisten! :mad:
En door wie waren de mods eruit?
Juist, cureofthought.
Lol, gezellig met z'n allen weer :p
Ps. kijk naar me vorige post + wens me afscheid :(

Ben niet goed in afscheid nemen hoor :s Maar hoop je in ieder geval in één der volgende rondes wel eens weer te zien,het was wel leuk om met jou samen te spelen.

Verder stel ik me toch ook wel vragen bij het meesterplan van Davy.
Ik denk dat je bedoeld dat ie zichzelf opofferde om de rest te sparen?

Maar ik denk dat het echt niet had uitgemaakt hoor. Davy lijkt mij gewoon te dom om met zo'n plan succesvol te zijn.
Want als ik kijk naar het verschil in posten tussen eucalyptus en davy, dan is het verschil toch wel heel groot hoor.
Bovendien was nog niemand een wolf op 't spoor.

Volgens mij, als Davy er niet uitgestemd geweest was, zou hij zo zijn medewolven verraden hebben.

Tevens denk ik ook dat als Davy een gewone burger had geweest, hij eveneens al vanaf dag één zijn rol had prijsgegeven.

Hij kwam me zo ontzettend dom over...En lijkt me niet in staat om een deftig meesterplan neer te zetten....

Tot die conclusie ben ik gekomen als ik eens goed de posts tussen eucalyptus en davy ben gaan vergelijken.

Tevens is het me enorm opgevallen dat er een groot verschil zit in hun manier van posten, wat het in mijn ogen nog moeilijker maaktom er een volgende wolf uit te halen...

Ik denk dat ze mogelijks onderling hebben afgesproken hoe zich voor te doen in dit topic.


Ik ben mijn hoofd aan het breken en hoop op dingen te stuiten die wolven kunnen onthullen aan de hand van posts van eucalyptus.

Davy heeft er gewoon als persoon gelegen bij mij, door zijn manier van doen...Die berichten naar Chagall en dan terug naar mij,berichten van mij doorgestuurd naar iemand anders (helaas heeft hij daar wel de afzender onzichtbaar van gemaakt voor mij,hoe belachelijk!!)...

Die heeft gewoon het spel een stukje verneukt vind ik,niets meester plan, gewoon aandachttrekkerij,een momentje van fame...
Meer denk ik daar niet van en hoger schat ik hem niet in...

Volgens mij heeft zelf olivier meer verstand ^^ :D


Flauw wel dat er zoveel zombies posten dat ze weten wie de wolven zijn, een inmense discussie aangaan met nog levende spelers, maar natuurlijk niets prijsgeven...

Eigenlijk vind ik persoonlijk dat ze ofterwel een duidelijke hint dan maarmoeten geven en anders net zoals in de regels staat, niet meer moeten posten!

Lekker frustrerend seg!
:(

Vandaag heb ik ook nog op parracomando gestemd en hoop daarmee goed te zitten.
Morgen gok ik ook op pink twister, omdat kindorin eerder ook al gelijk had met een hint... Maar ik vind persoonlijk de hints enorm verwarrend...

Kwestie van iemand beschuldigen, durf ik amper nog iets uit te brengen,anders krijg ik toch weer naar me hoofd geslingerd dat ik fout zat he :D
Laat ik maar lekker rustig afwachten en kijken wat mede burgers voordien al zeiden wie mogelijks wolven waren en daar op verder gaan...
Lijkt het me het meest 'veilige' en wie weet zit er eens een keertje iemand juist haha :)
 

DeletedUser3860

Guest
Mijn stem gaat eveneens naar Parracommando.. Heb niet echt een beargumentering, het is eerder een gokje.. Maarja, ik moet toch stemmen he ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mee met de flow deze keer. Hopen wel dat parra dan een wolf is, anders is het over.
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook voor Parracomando
reden: 5 van zijn 6 stemmen zijn op een burger

kan toeval zijn maarjah ik moet wat :D
 

DeletedUser

Guest
allereerst moeten alle burgers op dezelfde persoon stemmen, anders is het afgelopen.

ten tweede over davy: hij posts zo'n beetje overal op het forum en zijn posts zijn nooit echt hoogstaand; hij is gewoon niet zo slim:D

ohja ik was doodXD
 

DeletedUser22173

Guest
allereerst moeten alle burgers op dezelfde persoon stemmen, anders is het afgelopen.

ten tweede over davy: hij posts zo'n beetje overal op het forum en zijn posts zijn nooit echt hoogstaand; hij is gewoon niet zo slim:D

ohja ik was doodXD


Ik ben echt blij dat die eruit is! Ik heb al vaak gedacht, als dat een burger met belangrijke rol had geweest,hadden de burgers wel dik de klos geweest dankzij hem:p Maar goed, zo'n mensen houden het leven spannend zeker?:p LOL
 

DeletedUser

Guest
Tis gewoon boring dat we een ziener van niks hadden en dat de heks ook alleen maar tegenwerkte. De jager was echter wel heel goed. :p
 

DeletedUser22173

Guest
Tis gewoon boring dat we een ziener van niks hadden en dat de heks ook alleen maar tegenwerkte. De jager was echter wel heel goed. :p

Het had idd wel vele leuker geweest als de heks en ziener hun rol wat beter hadden gespeeld :D

Jager heeft idd puik werk gelever, alleen zonde dat ie een burger doodschoot :(
 

DeletedUser

Guest
Het had idd wel vele leuker geweest als de heks en ziener hun rol wat beter hadden gespeeld :D

Jager heeft idd puik werk gelever, alleen zonde dat ie een burger doodschoot :(

Tja hij fokte mensen op op mij te stemmen, Als ik het over zou mogen doen zou ik het nog steeds zo doen :p

En nu ben ik wel stil Raizor :-#
 

DeletedUser

Guest
Lone, goed dat je mijn posts eens goed doorleest, want er kunnen een paar hints over wolven instaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan