[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22173

Guest
ja natuurlijk niet;) maarja.. men had op de hints af moeten gaan en niet weer op gevoel.

maar zo erg vind ik het niet want ik voel me de morele winaar;) heb op davy gestemd toen die eruit ging, heb gevalletje sunrise laten rollen en had ook weer gelijk met pink twister:p

Inderdaad ja, je had het door, maar niemand wou naar je luisteren, ocharme. Heb je al eens gelijk, luisteren ze niet! De burgers waren kei koppen!

Het mooiste vond ik toch dat telkens de burgers eerst eennaam riepen, wij lieten het zijn gang gaan, wachten tot een ideale post zich voordeed en sprongen daar op in...En hup, de burgers verdachten gelijk al weer een nieuwe burger.

Ze maaktenhet ons soms wel heel gemakkelijk hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu zal ik alle wolven eruit halen *evil laugh* of alle burgers als ik wolf ben. Of iedereen als ik geheime stel ben :D
 

DeletedUser

Guest
ik wil even hidan bedanken voor het organiseren van dit zeer geslaagde spel:D
want raizor zal het moeilijk hebben dit te overtreffen ookal heeft hij zonder olivier en davy het wel makelijker:D
 

DeletedUser

Guest
Nu zal ik alle wolven eruit halen *evil laugh* of alle burgers als ik wolf ben. Of iedereen als ik geheime stel ben :D

Dorpsgek lijkt me wel geschikt :p.

Met je irritante hints :mad:



Grapje, nice gedaan jongen ;).


Applaus
bravo.gif
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad ja, je had het door, maar niemand wou naar je luisteren, ocharme. Heb je al eens gelijk, luisteren ze niet! De burgers waren kei koppen!

Het mooiste vond ik toch dat telkens de burgers eerst eennaam riepen, wij lieten het zijn gang gaan, wachten tot een ideale post zich voordeed en sprongen daar op in...En hup, de burgers verdachten gelijk al weer een nieuwe burger.

Ze maaktenhet ons soms wel heel gemakkelijk hoor ;)

dit is ongeveer wat ik dus steeds zij dat de wolven 1 naam noemen en de rest er achteraan loopt.. net steletje schapen:D
 

DeletedUser22173

Guest
Nu zal ik alle wolven eruit halen *evil laugh* of alle burgers als ik wolf ben. Of iedereen als ik geheime stel ben :D

Jah :( Eerst alle goede trucjes van ons leren :( Om ze dan later zelf toe te passen en als winnaar er uit te komen! tssssssssss :mad:

Daarom dat jij het eerste spel opstartte he??? Geef het maar toe! Je had zelf totaal geen inspiratie qua truckjes etc...Dus snel eerst een proefronde om ideeën op te doen en ons nu allemaal te gaan owne :(:(

(graptje uiteraard he...:p)
 

DeletedUser22173

Guest
dit is ongeveer wat ik dus steeds zij dat de wolven 1 naam noemen en de rest er achteraan loopt.. net steletje schapen:D

Ik zeg dus net dat wij net GEEN naam riepen, dat deden de burgers! En wij gooiden gewoon wat extra kolen op het vuur :cool:
Burgers riepen het vaakst eerst eennaam hoor ;) (en dat was dan toevallig weer eenburger...-)
 

DeletedUser

Guest
Jah :( Eerst alle goede trucjes van ons leren :( Om ze dan later zelf toe te passen en als winnaar er uit te komen! tssssssssss :mad:

Daarom dat jij het eerste spel opstartte he??? Geef het maar toe! Je had zelf totaal geen inspiratie qua truckjes etc...Dus snel eerst een proefronde om ideeën op te doen en ons nu allemaal te gaan owne :(:(

(graptje uiteraard he...:p)


Jup. En toen deed ik alsof het davy's meesterplan was, maar eigenlijk was het mijne. =d
 

DeletedUser

Guest
Voor als jullie zijn meesterplan willen weten. Die was er niet o.o Het was de enige misleiding voor burgers. En het was toch niet van groot belang xd

Al dacht hij wel dat hij een meesterplan had...
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd aan alle wolven, dit spel is nu voorbij, op naar de volgende :).

Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan