[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sorry, laatste post.
Maar kan de heks niet nog een levensdrankje geven?
 

DeletedUser22173

Guest
Is het maar een idee of gaat dat laatste half uur echt bijzonder traag vooruit?? :p

Ik zit vol ongeduld te wachten op de uitslag van de stemming!!
 

DeletedUser

Guest
Wakkerdam. Vandaag moest er een weerwolf uitgehaald worden, anders zou het over en sluiten zijn. Iedereen besloot op parracomando te stemmen. Behalve hij zelf natuurlijk. Er klonk een zacht gegniffel.

Oorjes > parracomando
LoneWolfke22 > parracomando
xWhiteFlashx > parracomando
Raizor > parracomando
Gertjan007 > parracomando
Braam > parracomando
Pleutenfeltz > parracomando
Parracomando > Oortjes
Pink Twister > Pink Twister

Parracomando 7x
Oortjes
Pink Twister

''Vandaag zal parracomando vermoord worden. Is hij een weerwolf, is er nog kans op een zege voor de burgers.'' Weer klonk een gegniffel. ''Is hij burger, is het afgelopen en zullen de weerwolven overwinnen. Een iets harder gegniffel nu. Met gebogen hoofd liep parracomando naar de plek waar de beul hem zou onthoofden. 3.. 2.. 1.. BAM. Op de plek waar parracomando's hoofd zou moeten liggen, Lag een pompoen.

Hij was ontsnapt. ''Wat nu!!?'' klonk er. Het antwoord kwam er. Parracomando kwam achter pink twister tevoorschijn en stak hem neer. Pink Twister viel dood neer. Ook vermoorde hij Pleutenfeltz. Gelijk kwam iedereen in actie. LoneWolfke22 rende achter parracomando aan en trapte hem neer, pakte zijn mes af en stak ook hem neer. Toen werd LoneWolfke22 achterna gezeten. Snel veranderde ze in een weerwolf. Ook Raizor en xWhiteFlashx begonnen in een weerwolf te veranderen. Alle 3 hadden ze messcherpe klauwen. Braam, Gertjan007 en Oortjes pakte snel een mes, die ze toevallig bij zich hadden. Ze liepen met een snelle vaart af op de 3 weerwolven. Maar die ontwijkte simpel. Weer vielen ze aan. Dit keer was Raizor bijna geraakt. Opeens viel xWhiteFlashx neer. Het was oortjes blijkbaar gelukt een mes te steken in de rug van xWhiteFlashx. Dit keer vielen de twee overgebleven weerwolven aan. Ze waren erg snel. Voordat Braam het wist, lag hij dood op de grond. Ook
Gertjan007 hield het niet lang vol. Hij was ook erg snel vermoord. Oortjes was weggerend. Maar op een gegeef moment was hij ingehaald. Ingesloten. Als een rat in de val. Het laatste wat Oortjes zag was een klauw. Een klauw die hem zijn leven kostte.

DE WEERWOLVEN WINNEN HET SPEL, WANT ZE ZIJN IN OVERMACHT.

1.Raizor - LEADER Weerwolf
6.braam - burger
7.Pink Twister - Weerwolf
9.parracomando - burger
14.LoneWolfke22 - Weerwolf
15.Pleutenfeltz – burgemeester
18.xWhiteFlashx - Weerwolf
20. Gertjan007 - burger
22. Oortjes - burger

parracomando zou dood gaan en dan zou de weerwolven moord op oortjes zijn, waardoor de weerwolven in een 4 tegen 3 positie kwamen.

Pink Twister kwam weer tot leven, ook met xWhiteFlashx gebeurde dit. Voor de andere weerwolven was het te laat. Ze waren al te lang dood.

Vanaf nu af aan zou Wakkerdam, wolverdam heten.

Raizor: Raizor werd de plaatselijke slager. Hij verkocht heerlijke worst en ander vlees. De helft at hij zelf op, want ja, je blijft een weerwolf.

Pink Twister werd journalist. Hij interviewde beroemde mensen zoals Beyoncé en George Bush. Ook is hij verantwoordelijk voor de dood van Britney Spears, want ja, een weerwolf heeft zo zijn gewoontes.

xWhiteFlashx kreeg kinderen samen met LoneWolfke22. Er werden 17 nieuwe kleine weerwolfjes geboren. Zij zouden later net zo gemeen en gruwelijk worden als hun ouders. Hun zouden ook op zoek gaan naar een dorp en die te proberen veroveren.

Bedankt voor het spelen en de inschrijvingen voor het 2de deel zijn geopend!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Effe een andere versie :

ParraComando greep zijn shotgun (liep altijd voorop op zijn tijd) knalde de weerwolven neer en redde daarmee alles wat bewoog , in andere dorpen werd hij als koning geprezen en hij werd schatrijk ...

Kvind dit persoonlijk beter ?
 

DeletedUser22173

Guest
Fantastisch verhaal aan gebreid gewoonweg!

Prachtig gedaan Hidan :D


Woehooe :D Wolfkens hebben gewonnen :D

Hebben wij weer lekker gedaan :D
 

DeletedUser

Guest
niet heel erg spannend, je zag al bijna aan het begin dat de weerwolven zouden winnen

volgende keer beter
 

DeletedUser15806

Guest
Hidan mooie tekst.. Jammer dat het is afgelopen en ik verloren heb onder anderen.. Maar ik was blijkbaar na vanacht toch dood.:(
 

DeletedUser

Guest
Iemand zin in een worstje?
s340.gif
 

DeletedUser22173

Guest
Effe een andere versie :

ParraComando greep zijn shotgun (liep altijd voorop op zijn tijd) knalde de weerwolven neer en redde daarmee alles wat bewoog , in andere dorpen werd hij als koning geprezen en hij werd schatrijk ...

Kvind dit persoonlijk beter ?

Tsja, mijn opmerking van die banner...Kmoest toch iets proberen om ons wolfkens te laten winnen en jou weggestemd tekrijgen? :rolleyes:

Nog steeds heel erg mooie banner hoor :D


(kon ik je eerder toch niet zeggen zonder mezelf te ontmaskeren he)
 

DeletedUser

Guest
Opeens kwam Hidan. Hij was dinosaurus en vermoordde alle weerwolven.
 

DeletedUser22173

Guest
ik ben er nog :)
en anders gaan jullie overdag elkaar maar opeten


Wie zegt dat ik volgende ronde weer een wwolf ben?Als ik dan burger ben en jou opeet,dan ben ik een kanibaal :D (kan ook eens leuk zijn natuurlijkLOL,mss dat de wolven dan schrik vanme krijgen en me niet durven opeten??)
 

DeletedUser1435

Guest
jaja burgers. als jullie gewoon mijn laatste posts serieus hadden genomen en op twister hadden gestemd;)

de wolven negeren mijn wijze raad sowieso, maar de burgers moeten dan wel opletten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan