[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
Opeens kwam Hidan. Hij was dinosaurus en vermoordde alle weerwolven.

Haha:)
Wil je nog even bedanken voor de moeite:)
Heb zeker genoten en kan niet wachten tot de ronde begint die Raizor organiseerd:)
 

DeletedUser22173

Guest
jaja burgers. als jullie gewoon mijn laatste posts serieus hadden genomen en op twister hadden gestemd;)

de wolven negeren mijn wijze raad sowieso, maar de burgers moeten dan wel opletten..

In die laatste hint zat trouwens ook nog WhiteFlash verborgen ;)

De hints vond ik telkens best vrij snel... Maar die kon ik natuurlijk niet zomaar gaan posten he :)
 

DeletedUser

Guest
Oh MY! IK WIST dat Raizor een weerwolf was :D

Al vanaf de eerste ronde.
Stemde ik niet als allereerst op Raizor?
Hij had iets gezegd wat zoooo verdacht was.

En toen kindorin ofzo een lijstje maakte met wie wie stemde over de eerste 2 ronde's, viel het helemaaaaaal op dat Raizor op mij stemde en op nog iemand die gewoon een burger bleek.

*wieuw me*
Jammer dat alleen IK het zag. En dat ik als dode de boel niet mocht beinvloeden..
 

DeletedUser

Guest
toen klonk er een hard gefluit
Bush had een raket op de dino afgeschoten en daardoor explodeerde hidan en daarmee heel wolverdam

Raizor die overbleef vluchtte en stichtte wakkerdam opnieuw om de wolfjes weer te laten bloeien
 

DeletedUser

Guest
Oh MY! IK WIST dat Raizor een weerwolf was :D

Al vanaf de eerste ronde.
Stemde ik niet als allereerst op Raizor?
Hij had iets gezegd wat zoooo verdacht was.

En toen kindorin ofzo een lijstje maakte met wie wie stemde over de eerste 2 ronde's, viel het helemaaaaaal op dat Raizor op mij stemde en op nog iemand die gewoon een burger bleek.

*wieuw me*
Jammer dat alleen IK het zag. En dat ik als dode de boel niet mocht beinvloeden..

De weerwolven hadden je opgegeten hoor? :rolleyes:
 

DeletedUser22173

Guest
Jawel maar je had wel op mij gestemd :p

Ik had toch ook al eens op jou gestemd? je leek ons wat slim en moest er redelijk snel uit ;) En gelijk hadden we dat jou eruit halen een slimme zet was :D

(dus idd, als je er langer had ingezeten, had je best nog veel voro de burgers kunnen betekenen)
 

DeletedUser1435

Guest
In die laatste hint zat trouwens ook nog WhiteFlash verborgen ;)

De hints vond ik telkens best vrij snel... Maar die kon ik natuurlijk niet zomaar gaan posten he :)

ja natuurlijk niet;) maarja.. men had op de hints af moeten gaan en niet weer op gevoel.

maar zo erg vind ik het niet want ik voel me de morele winaar;) heb op davy gestemd toen die eruit ging, heb gevalletje sunrise laten rollen en had ook weer gelijk met pink twister:p
 

DeletedUser

Guest
toen klonk er een hard gefluit
Bush had een raket op de dino afgeschoten en daardoor explodeerde hidan en daarmee heel wolverdam

Raizor die overbleef vluchtte en stichtte wakkerdam opnieuw om de wolfjes weer te laten bloeien

Maar de dino was slim. Waardoor hij al ergens eieren had neergelegd. De eieren kwamen uit. Vermoordden Raizor en zette een barrierr om wolverdam heen waar niet door te komen is.

The End
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zijn de wolven gewoon ondergronds gaan leven waar niemand ze te pakken kan krijgen. Lekker broeden zodat we nog lang spelletjes kunnen spelen :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan