[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik denk dat oortjes d'r één is omdat hij het niet beargumenteerd en zomaar op iemand gokt :mad:.

Nee grapje.

Ik moet nog nadenken :).
 

DeletedUser

Guest
kan je braam nu niet als burger bestempelen, omdat sunrise op hem stemde? zou toch wel raar zijn als twee weerwolven op elkaar zouden stemmen.

maar wiet weet.
 

DeletedUser

Guest
Mijn persoonlijke gevoel zegt dat of Parracomando of Raizor een wolf is..

Volgens de tip wordt er nog geen wolf verdacht ... Ik ben wel al genoeg verdacht ?

kan je braam nu niet als burger bestempelen, omdat sunrise op hem stemde? zou toch wel raar zijn als twee weerwolven op elkaar zouden stemmen.

maar wiet weet.

Kan ook opgezet spel zijn omdat hij wist dat iedereen op hem zou spelen
 

DeletedUser15806

Guest
Ik moet nog nadenken :).

Ik ook.. En mijn grootste gevoel gaat naar Parracomando.. Ook aangezien een aantal hints richting hem zouden kunnen wijzen.:)

Volgens de tip wordt er nog geen wolf verdacht ... Ik ben wel al genoeg verdacht ?

Er wordt ook weer een nieuwe hint gegeven die naar jou en Raizor kan wijzen vanuit mijn mening.

Kan ook opgezet spel zijn omdat hij wist dat iedereen op hem zou spelen

Er is een hint gegeven dat braam waarschijnlijk onschuldig is en de wolven de schuld op hem willen schuiven.
Volgens mij deed Raizor dit het meeste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
Minimaal één wolf heeft denk ik dus op eucalyptus gestemd?

Hij wist namelijk al dat hij er uit zou gaan en stemde daarom maar op eucalyptus om zo niet op te vallen...?

Die Raizor er net uithaalt..;)
 

DeletedUser22173

Guest
kan je braam nu niet als burger bestempelen, omdat sunrise op hem stemde? zou toch wel raar zijn als twee weerwolven op elkaar zouden stemmen.

maar wiet weet.

Daar twijfel ik idd ook over, maar niet vanwege het feit dat geen twee weerwolven op elkaar zouden stemmen. Ik ben ervan overtuigd dat weerwolven ook op elkaar stemmen!
Als ware het maar om niet op te vallen, dat slechts enkelen een andere stem uitbrengen als de burgers...
Zo op't eerste zicht in de stemrondes, lijkt me toch dat eucalyptus gewoon de menigte is gevolgd?
 

DeletedUser3860

Guest
Uhm... Ik heb wel gestemd? Zal een foutje zijn Hidan? :s
Heb trouwens op Sunrise gestemd.. Ik zat dus blijkbaar juist ;).

Parracomando heeft zich verdacht gemaakt bij mij..
-->

Maakt die banner parracomando dan ook niet bijzonder verdacht??? (is maar een idee natuurlijk...)

Die mening deelde ik ook..

Lol ? Maakt een mens voor zijn plezier een banner , word je erdoor verdacht :s

Heel heftige verdedigingsreactie?

Hahahaha, precies, waar sloeg dat nu weer op :p:confused:.

Wolf helpt wolf? ^^
 

DeletedUser

Guest
Uhm... Ik heb wel gestemd? Zal een foutje zijn Hidan? :s
Heb trouwens op Sunrise gestemd.. Ik zat dus blijkbaar juist ;).

Parracomando heeft zich verdacht gemaakt bij mij..
-->



Die mening deelde ik ook..



Heel heftige verdedigingsreactie?



Wolf helpt wolf? ^^


Ik zag geen pm van jou in me pm box o.o. Nja, ik zal het erbij zetten. Het heeft voor de uitslag niks uitgemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Uhm... Ik heb wel gestemd? Zal een foutje zijn Hidan? :s
Heb trouwens op Sunrise gestemd.. Ik zat dus blijkbaar juist ;).

Parracomando heeft zich verdacht gemaakt bij mij..
-->



Die mening deelde ik ook..



Heel heftige verdedigingsreactie?



Wolf helpt wolf? ^^


Lol man , hoe debiel is dit ? Maakt een mens gewoon eens voor zijn plezier een banner ,word je erdoor verdacht ...
 

DeletedUser

Guest
Ik zag geen pm van jou in me pm box o.o. Nja, ik zal het erbij zetten. Het heeft voor de uitslag niks uitgemaakt.

Ik dacht dat ik gisteren ook gestemd had en vandaag ben ik het vergeten dus ik heb een klein probleempje xD
 

DeletedUser3860

Guest
Ik zag geen pm van jou in me pm box o.o. Nja, ik zal het erbij zetten. Het heeft voor de uitslag niks uitgemaakt.

Zal ff checken, maar ben héél zeker dat ik gestemd heb hoor ^^. Misschien over gekeken of per ongeluk gewist? ;)
Maar indd, Sunrise ligt er toch uit :p

Lol man , hoe debiel is dit ? Maakt een mens gewoon eens voor zijn plezier een banner ,word je erdoor verdacht ...

Het zijn je agressieve reacties die jou verdacht maken bij mij.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Zal ff checken, maar ben héél zeker dat ik gestemd heb hoor ^^. Misschien over gekeken of per ongeluk gewist? ;)
Maar indd, Sunrise ligt er toch uit :p

Ok, ik kan zelf niet meer kijken omdat ik alles weer voor morgen heb verwijderd =p
 

DeletedUser

Guest
Jullie doen maar , morgen is dit spel toch afgelopen ... Als jullie mij eruit stemmen is het 3-4 , dus de wolven winnen ...
Verder snap ik niet hoe die banner me verdacht maakt maarja ...
 

DeletedUser3860

Guest
Jullie doen maar , morgen is dit spel toch afgelopen ... Als jullie mij eruit stemmen is het 3-4 , dus de wolven winnen ...
Verder snap ik niet hoe die banner me verdacht maakt maarja ...

Je reacties, niet zozeer die banner maken je verdacht (bij mij) ..
En als je even je vorige posts herleest zal je het met me eens zijn ^^
 

DeletedUser22173

Guest
Zo, forum nog eens van ongeveer pagina 40 terug gelezen ivm die hint van de stille mensen doen verdenken bijvoorbeeld.
Misschien moet ik nog verder teruglezen,maar wat mij is opgevallen,is dat de eerste personen die duidelijk maakten dat mogelijks de stillen een wolf zouden kunnen zijn, burgers waren!

Bijvoorbeeld dus Lieflap en na deze stemming is bijvoorbeeld oortjes gelijk diegene die over een stille een opmerking maakt (ook al is die dan dood).

Maar goed, wat ik dus wil zeggen, is dat ik er geen wolf uitgehaald krijg, omdat net personen die ZEKER burger waren (wegens nu al dood= bewijs dat ze burger waren) er over begonnen :(


Dus, op die hint ga ik helaas niet verder :( Daar krijg ik niets van gemaakt :( Ik weet echt niet wie ik dan van wolverij moet gaan verdenken hoor!

Verder hebik ook gezien dat bijvoorbeeld oortjes en parracomando eerder al vaker door burgers werden aangehaald als mogelijks wolf zijnde.

Ik blijf dus echt bij deze twee en wacht het verder gewoon af.

Ik lees verder nog wel, maar zal het zowiezo verder nog te druk krijgen om te posten, maar hoop wel dat iemand nog met iets op de proppen komt.

Als oortjes en parracomando idd wolven zijn, kom ik nog steeds een deel spelers tekort natuurlijk :(
 

DeletedUser1435

Guest
volgende ronde zou ik voor pink twister gaan. niet geheel volgens mijn eigen eerdere lijstje maar toch;)

We moeten sneller de weerwolven eruit halen.
Een storm was op komst. Maar iedereen liep vrolijk door de harde wind

een twister is snel en net een storm

lees mijn berichten dan eens. jullie willen ze gewoon niet zien:eek:

ga nou eens dingen uit berichten halen ipv mensen beschuldigen aan de hand van een banner:eek:

en nu zeg ik niks meer
 

DeletedUser3860

Guest
lees mijn berichten dan eens. jullie willen ze gewoon niet zien:eek:

ga nou eens dingen uit berichten halen ipv mensen beschuldigen aan de hand van een banner:eek:

en nu zeg ik niks meer

Was jij niet dood? :p

Naja, er blijven niet veel mensen meer over.. Even evalueren:

1.Raizor --> deze speler wordt soms aangehaald door de anderen als mogelijke wolf maar heeft nooit veel stemmen gekregen.. Misschien een mogelijke underdog/wolf?
2.braam --> Veel mensen verdenken hem, mogelijke wolf.
3.Pink Twister --> Is heel stil.. Kan ik niets over zeggen.
4.parracomando --> Wordt vaak beschuldigd, krijgt vaak stemmen, maar is nog steeds in het spel.. Mogelijke wolf.
5.LoneWolfke22 --> Deze is volgens mij een burger.
6.Pleutenfeltz --> Waarschijnlijk een burger, al zegt hij niet veel dus kan ik het niet met zekerheid zeggen.
7.xWhiteFlashx --> Heb ik niet echt een duidelijke opinie over.. Mogelijke wolf, maar ik denk eerder burger.
8.Gertjan007 --> / (weet van mezelf dat ik een wolf .. Euh burger ben xD.
9.Oortjes --> Mogelijke wolf, praat vaak maar niet té veel, en werd (voordien) vaak beschuldigd

EDIT:
(Als ik morgen vermoord word door de wolven, weet dan dat deze theorie voor een deel klopte :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan