[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hm idd,het mag mss wel met heel wat meer mensen gespeeld worden! Dan duurt het spel ook een pak langer, wat voor mij wel plezanter zou zijn.

Ik had beter de inschrijvingen nog 1/2 dagen open kunnen laten staan ja ^^
Al is het wel weer een grote tegenvaller als je de 1ste dag eruit bent =p Mja, volgende x doe ik zelf ook mee ^^
 

DeletedUser

Guest
Wakkerdam. ''We zijn hier bij de stemming van alweer de 6de ronde. We moeten sneller de weerwolven eruit halen. Hopelijk hebben we er vandaag eentje'';

Eucalyptus Sunrise > Braam
Oortjes > Eucalyptus Sunrise
Anthraxxis > Eucalyptus Sunrise
Pleutenfeltz > Braam
Parracomando > Eucalyptus Sunrise
Pink Twister > Braam
LoneWolfke22 > parracomando
Braam > Eucalyptus Sunrise
Raizor > Eucalyptus Sunrise
xWhiteFlashx > xWhiteFlashx
Gertjan 007 > Gertjan007
SleePy? > SleePy?

Braam 3x
Eucalyptus Sunrise 5x
Parracomando
xWhiteFlashx
Gertjan 007
SleePy?


Eucalyptus Sunrise is vermoord. Hij was Weerwolf.

Een klein applaus steeg op, want er waren niet zoveel mensen meer om te klappen.
 

DeletedUser15806

Guest
JAAA:)
Verder is sleepy? er niet ook uit dit maal:) Hopen dat dat ook een wolf is:)
 

DeletedUser

Guest
Alleen SleePy? gaf geen applaus. Doordat hij weer lag te slapen, was hij WEER vergeten te stemmen. Hij moest dus ook vermoord worden,

SleePy? is vermoord. Hij was burger
 

DeletedUser

Guest
Lol, doordat hij weer lag te slapen, combineerd lekker met zijn naam :D.

Nou, 2 weerwolven zijn d'r uit. Ietsje meer burgers maar het gaat al iets beter. Nu zorgen dat er enkel wolven uit gaan. Even kijken hoeveel het staat.
 

DeletedUser

Guest
7-4

Er mogen dus nog maar 3 burgers sneuvelen, anders komen de wolven in overmacht en dan zijn we zo goed als verloren. Tenzij de burgemeester een wolf is, dan mogen er nog maar 2 dood...
 

DeletedUser1435

Guest
aha wat goed:)\

zijn de 4 niet eucaluptus stemmers dan weerwolfjes?
 

DeletedUser1435

Guest
volgende ronde zou ik voor pink twister gaan. niet geheel volgens mijn eigen eerdere lijstje maar toch;)

We moeten sneller de weerwolven eruit halen.

een twister is snel;)
 

DeletedUser

Guest
Kan wel, hoeft niet. Uit de stemming valt eigenlijk vrij weinig te halen omdat je die kunt manipuleren (je kan op een medewolf stemmen, al is dit wel lullig).
 

DeletedUser15806

Guest
Ik wil weten wie door de weerwolven is vermoord.. En hopelijk krijgen we er een hint bij. Ik weet namelijk niet op wie ik morgen moet gaan stemmen.:(
 

DeletedUser

Guest
Vandaag was een goede dag. Weer een weerwolf eruit! Iedereen liep vrolijk en fluitend naar huis. Het was wel slecht weer. Een storm was op komst. Maar iedereen liep vrolijk door de harde wind. Opeens vloog een boekje in de handen van Anthraxxis. Het was een dagboek. Haastig sloeg hij de pagina's open om te kijken of er enkele hints inzaten.

Het dagboek van een wolf.

Dag 5:

Weer geen wolf eruit. Het gaat goed. Waarschijnlijk zal Eucalyptus Sunrise morgen vermoord worden. Ik moet dus iets verzinnen om niet op te vallen.
Verder wordt er nog niemand van ons echt ver..

Verder kwam Anthraxxis niet met lezen. In een flits draaide hij zich om. Hij hoorde iets achter hem. Een gegrom. Voor hem stond een weerwolf. Een weerwolf die hem zou vermoorden. En dat gebeurde ook.

Anthraxxis is vermoord, hij was burger
 

DeletedUser1435

Guest
wordt dus 5-4 na vanavond.

de volgende foute keuze is dodelijk voor de goede

aah was te verwachten. ik was te gevaarlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Het dagboek van een wolf.

Dag 5:

Weer geen wolf eruit. Het gaat goed. Waarschijnlijk zal Eucalyptus Sunrise morgen vermoord worden. Ik moet dus iets verzinnen om niet op te vallen.
Verder wordt er nog niemand van ons echt verdacht..

Verder kwam Anthraxxis niet met lezen. In een flits draaide hij zich om. Hij hoorde iets achter hem. Een gegrom. Voor hem stond een weerwolf. Een weerwolf die hem zou vermoorden. En dat gebeurde ook.

Anthraxxis is vermoord, hij was burger


Effe kijken op wie ik nu stem
 

DeletedUser

Guest
Dag 5:

Weer geen wolf eruit. Het gaat goed. Waarschijnlijk zal Eucalyptus Sunrise morgen vermoord worden. Ik moet dus iets verzinnen om niet op te vallen.
Verder wordt er nog niemand van ons echt ver..


Minimaal één wolf heeft denk ik dus op eucalyptus gestemd?

Hij wist namelijk al dat hij er uit zou gaan en stemde daarom maar op eucalyptus om zo niet op te vallen...?
 

DeletedUser15806

Guest
Mijn persoonlijke gevoel zegt dat of Parracomando of Raizor een wolf is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan