[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser17472

Guest
Leeft de persoon die het levensdrankje van de Dwaze Heks heeft gekregen nog?
Ik heb het drankje weggegeven en is ingezet op DK. Dat werk is dus goed gedaan. En aan wie ik het andere drankje heb gegeven zeg ik niet. Maar in feite ben ik enkel nog een dwaze heks zonder krachten. Helaas geen levensdrankje meer dus :(
Is er niet nog iemand met andere krachten om Capri weg te werken?
 

DeletedUser64575

Guest
Ik heb het drankje weggegeven en is ingezet op DK. Dat werk is dus goed gedaan. En aan wie ik het andere drankje heb gegeven zeg ik niet. Maar in feite ben ik enkel nog een dwaze heks zonder krachten. Helaas geen levensdrankje meer dus :(
Is er niet nog iemand met andere krachten om Capri weg te werken?

Maar het levensdrankje is dus nog in het spel bij iemand die leeft? Daar gaat het me eigenlijk om.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Omdat het heel op is. Wolfmans is goedje, maar dé perfecte wolvenclaim. Met twee wolfmensen wordt de kans dus 14,3% dat vrouwe holle al op dag 1 'slecht' te zien krijgt. Verder is moederwolf ook sterk.

Je verdenkt mij dus op basis van wat info dat de wolven sterk zijn en meer niet? Wie weet wat er aan de goedjeskant staat? We hebben al een beul en een heks gezien, wie weet wat er nog meer inzit? Gijs en Castiel zijn beide goede leiders, die zullen een sterke wolvenkant echt wel compenseren met een sterke goedjeskant. Je verdenking is dan ook zwak.

En over wolfjesclaims gesproken, burger is ook wel een heel vaak voorkomende wolvenclaim, niet?

Ik probeerde je geloofwaardigheid weg te nemen ja, inmiddels heeft Mooteman zich versproken, want hij dacht dat de netwerkchat met mij een welpenchat was:p

Waarom zou je de geloofwaardigheid van Jordy willen wegnemen als hij een enorm sterke theorie op Sven plaatst? Je verdedigt Game licht en een paar minuten later wordt hij gebeuld en is hij welp. Spreekt niet echt in je voordeel he?

En ja, ik probeer degene met wie ik gisteren heb genetwerkt (Hopeful) naar voren te schuiven voor morgen, want voor vandaag is alles al duidelijk.

Ik krijg eerder het idee dat je de aandacht van jezelf voor morgen af wil halen door met een redelijk zwakke theorie op mij te komen.
 

DeletedUser64575

Guest
Hebben die waarde dan? Als ze moederwolf is, zaten ze ook in een netwerkchat toch?

Klopt, maar ze baseert haar stem op een netwerkchat en een verspreking, maar laat vervolgens geen logjes zien. Beetje vreemd imo.
 

DeletedUser77898

Guest
is die zwarte dood al geweest? Hopeful had dat geroepen toch? Want dan kan ik dat niet meer doen... :( en werkt dat nog steeds? Alleen 2 welpen uit dus wellicht geen wolven erin?
 

DeletedUser76198

Guest
Precies. De enige reden dat Dragonfriend dood is, is door het event. Op deze manier is het event eigenlijk alleen in het voordeel van de wolven.

Overigens had de beschermengel hier ook wel op in mogen spelen. Dit was te verwachten.

Misschien zit er geen beschermengel in?
 
Reactiescore
46
is die zwarte dood al geweest? Hopeful had dat geroepen toch? Want dan kan ik dat niet meer doen... :( en werkt dat nog steeds? Alleen 2 welpen uit dus wellicht geen wolven erin?
Hopeful riep Zwarte Dood met een nul (0) ipv een o (O) :p
Je zou get dus nog steeds kunnen doen mocht je dit willen
 

DeletedUser77898

Guest
Hopeful riep Zwarte Dood met een nul (0) ipv een o (O) :p
Je zou get dus nog steeds kunnen doen mocht je dit willen
oh kijk dat is helemaal top! :p Zolang ik niet gelyncht word wacht ik daar even mee. Wellicht klopt de theorie van iedereen en is het spel binnen 2/3 dagen klaar :)
 
Bovenaan