[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser17472

Guest
Dag 3 - Uitslag Event

De winnaar van het event is Dragonfriend! Hij is gisteravond helaas op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Daarom zal zijn item komen te vervallen.

Punten van alle deelnemers:

5bab622334c0fe6a732445c8226e5b1d.png

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het tellen van alle stemmen!:D
Jammer dit. Dit is een extra dode weggeven ten goedde van de wolven. Jammer.
 

DeletedUser17472

Guest
Dag 4 - Vervanging

Svennieboys heeft vervanging aangevraagd. (en sprak net toevallig een oud bekende:D:D:D) Hij wordt vervangen door onze WvW-Legend Mooteman!
Is hij bang geworden of zo? Jammer hoor.

Welkop Mooteman, je mag meteen in de verdediging want het is heel duidelijk dat je wolf bent. Sorry, maar ik ga je niet sparen daarom....
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ga deze ook maar alvast plaatsen: Sven

Lijkt me inderdaad vrij duidelijk. Op iemand anders gaan lijkt me simpelweg stom.

Ik wil vandaag trouwens wel verder gaan zoeken, zeker nu we meer weten ivm welpen en dergelijke. We hebben immers toch nog de hele dag, waarom afwachten?

Ik denk inderdaad dat je best wat informatie kunt halen uit de dood van DK en Game, maar nu voor lynch ik vandaag het liefst Sven en morgen Capri.

Of mocht iemand nog een dodende actie hebben, gebruik die dan op Capri.
 
Reactiescore
46
Wacht, is DGO een zij? Hoi, DGO, wat leuk dat er nog een vrouw bij is
Ik ben inderdaad een zij, maar ik heb het al opgegeven om iedereen te corrigeren die hij zegt aangezien het in mijn ogen nou niet bepaald uitmaakt of iets in die richting aangezien ik toch weet dat het over mij gaat ;P

Sven, capri en rick wolven.
Vind dit wel een hele makkelijk update weer, zonder enige onderbouwing of iets in die richting, net zoals je op mij had gedaan... ;)

Maar ik ga deze keer dus idd ook op Svennie
Reden lijkt me toch redelijk duidelijk ;P
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk inderdaad dat je best wat informatie kunt halen uit de dood van DK en Game, maar nu voor lynch ik vandaag het liefst Sven en morgen Capri.

Of mocht iemand nog een dodende actie hebben, gebruik die dan op Capri.

Ja, vandaag ben ik ook voor het lynchen van Sven, maar ik zou het zonde vinden om te wachten met zoeken tot na de DL. Heb vandaag nog tijd, morgen misschien minder ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mooteman heeft zich versproken in de netwerkchat (cwl)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk inderdaad dat je best wat informatie kunt halen uit de dood van DK en Game, maar nu voor lynch ik vandaag het liefst Sven en morgen Capri.

Of mocht iemand nog een dodende actie hebben, gebruik die dan op Capri.

Why me, ik zou niet zo flauw zijn om Dragon te lunchen!

Gisteren heb ik met Duncan genetwerkt, hij claimde wolfmens. Ik dacht dat twee wolfmensen eigenlijk wel konden, maar niet in combinatie met een moederwolf. Mooteman zei zojuist in de chat dat hij moederwolf was.
Morgen dus Duncan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Why me, ik zou niet zo flauw zijn om Dragon te lunchen!

Gisteren heb ik met Duncan genetwerkt, hij claimde wolfmens. Ik dacht dat twee wolfmensen eigenlijk wel konden, maar niet in combinatie met een moederwolf. Mooteman zei zojuist in de chat dat hij moederwolf was.
Morgen dus Duncan.

Waarom zouden twee wolfmensen niet kunnen als er een moederwolf is? Dit potje is alles behalve basic, denk dat je dat wel kan vaststellen, en ik zie geen verband tussen die rollen.

Wolfmens is gewoon een goedje he :rolleyes:
 

DeletedUser78393

Guest
Why me, ik zou niet zo flauw zijn om Dragon te lunchen!

Gisteren heb ik met Duncan genetwerkt, hij claimde wolfmens. Ik dacht dat twee wolfmensen eigenlijk wel konden, maar niet in combinatie met een moederwolf. Mooteman zei zojuist in de chat dat hij moederwolf was.
Morgen dus Duncan.
Wie is Duncan?
 

DeletedUser64575

Guest
Why me, ik zou niet zo flauw zijn om Dragon te lunchen!

Gisteren heb ik met Duncan genetwerkt, hij claimde wolfmens. Ik dacht dat twee wolfmensen eigenlijk wel konden, maar niet in combinatie met een moederwolf. Mooteman zei zojuist in de chat dat hij moederwolf was.
Morgen dus Duncan.

Omdat je in onderstaande posts mijn geloofwaardigheid probeert weg te nemen en zelfs alvast met een ander target komt, namelijk de persoon met wie je genetwerkt hebt. Je zegt bijvoorbeeld dat je het eens bent met Game dat je mij niet zomaar kunt vertrouwen en wel zegt dat de theorie logisch is. Je kiest dus precies Game zijn kant, wie nu bewezen slechtje is.

@WBJIMO, je theorie is heel logisch, maar kan ongelooflijk hard onderuit worden gehaald als blijkt dat er gen moederwolf in zit. Nu valt dat niet te bewijzen, maar ik denk (en hoop) dat 'ie der niet inzit. Zeker als de info die ik gisteren heb gekregen klopt (waarover ik nog wel een klein beetje twijfel), mag ik hopen dat er geen moederwolf inzit, want anders zijn de slechtjes wel heel erg OP.
Sws kreeg ik door DK's reactie ('Ik had het idee dat er eindelijk een paar mensen me begonnen te vertrouwen') het idee dat hij als 'solist' speelde.
Alsof je het hem op één of andere manier kwalijk kan nemen, wij hebben geen idee wat jouw info is en jullie kunnen bij wijze van drie wolven zijn die heel sneaky samenzweren.
Dat was al welp nummer 2... (good job btw, DGO!)
Stel nou, er is één moederwolf (die luncht) en er zijn verder alleen maar welpen. Dat zou het nut van de moederwolf verklaren (die wordt in één keer heel belangrijk) en dan spelen de spelleiders goed in op de netwerk mogelijkheid.

In dat geval zal degene van wie ik gisteren info kreeg wel liegen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Waarom zouden twee wolfmensen niet kunnen als er een moederwolf is? Dit potje is alles behalve basic, denk dat je dat wel kan vaststellen, en ik zie geen verband tussen die rollen.

Wolfmens is gewoon een goedje he :rolleyes:

Omdat het heel op is. Wolfmans is goedje, maar dé perfecte wolvenclaim. Met twee wolfmensen wordt de kans dus 14,3% dat vrouwe holle al op dag 1 'slecht' te zien krijgt. Verder is moederwolf ook sterk.

Wie is Duncan?

Omdat je in onderstaande posts mijn geloofwaardigheid probeert weg te nemen en zelfs alvast met een ander target komt, namelijk de persoon met wie je genetwerkt hebt. Je zegt bijvoorbeeld dat je het eens bent met Game dat je mij niet zomaar kunt vertrouwen en wel zegt dat de theorie logisch is. Je kiest dus precies Game zijn kant, wie nu bewezen slechtje is.

Ik probeerde je geloofwaardigheid weg te nemen ja, inmiddels heeft Mooteman zich versproken, want hij dacht dat de netwerkchat met mij een welpenchat was:p

Je theorie is logisch maar ik vind ook dat we niet zomaar alles van jou kunnen vertrouwen.
En ja, ik probeer degene met wie ik gisteren heb genetwerkt (Hopeful) naar voren te schuiven voor morgen, want voor vandaag is alles al duidelijk.
 

DeletedUser64575

Guest
Leeft de persoon die het levensdrankje van de Dwaze Heks heeft gekregen nog? Want ik zou die persoon graag willen verzoeken om dat drankje vannacht te gebruiken.

Natuurlijk niet zeggen dat jij het gekregen hebt, want dan ben je waarschijnlijk zelf de lunch, maar mocht iemand genetwerkt hebben met de heks of de heks zelf willen aangeven dat de persoon in kwestie nog leeft, dan zou dat heel fijn zijn. Als dat drankje vannacht niet gebruikt wordt hebben vast een volgende wolf gevonden.
 

DeletedUser17472

Guest
Je theorie is logisch maar ik vind ook dat we niet zomaar alles van jou kunnen vertrouwen.
En ja, ik probeer degene met wie ik gisteren heb genetwerkt (Hopeful) naar voren te schuiven voor morgen, want voor vandaag is alles al duidelijk.

Wat is dat voor wolvenuitspraak capri. Je werkt je steeds meer in de nesten hoor.

Wat bedoel je over Hope?
 
Bovenaan