[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Deleted User - 487871837

Guest
Goede theorie trouwens @WatBlaasJeInMijnOor?, als je het niet heel erg vindt wacht ik nog even met stemmen, voor ik meteen het stempel meeloper krijg. Wil vandaag even kijken of ik zelf nog wat in elkaar kan brouwen, alhoewel dat lastiger is dan gedacht zonder pc.

Misschien komen Sven en co nog met een spetterende verdediging, wie weet, maar je theorie ziet er solide uit.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Update

Inactiviteitsdoden volgen mogelijk nog, maar moeten we nog even nakijken.

Spelerslijst:

De spelerslijst is opgesplitst om duidelijkheid te geven welke groep wanneer mag kiezen om met iemand te netwerken. De lijst hoort echter wel gewoon volledig bij elkaar.

Groep 1:
1. Mylove
2. pierre the pieter --> Lynch dag 3 Grafdelver
3. Capricorno
4. Jenskeuh
5. Sir Thrones
6. Famdecibel
7. DragonGoesOppai
8. DAMN? --> Lunch dag 2 Martelaar
9. Davy Jones --> Lynch dag 1 Vriend
10. Jessicavd
11. WatBlaasJeInMijnOor?
12. A Step Back --> Lunch dag 1 Wolfmens
13. Rick

Groep 2:
14. GaMe
15. Sander
16. Dedman
17. TUTM
18. Dark-Knight --> Nachtactie dag 3 Welp
19. Dragonfriend --> Lunch dag 3 Burger
20. Tigor --> Lynch dag 2 Burger
21. Time
22. Lyonn -> Hopeful
23. loyalpsycho
24. Svennieboys
25. donkergat

Semi netwerken uitleg:

Alle acties worden per pm ingestuurd naar de spelleiding. Doe dit in een gesprek waar je in zit met beide spelleiders op het Algemeen Forum, op deze manier krijgen we allebei gelijktijdig het bericht binnen en kunnen we hier dus naar handelen. De spelers van groep 1 kunnen dus tot de eerste deadline kiezen met wie ze willen netwerken op dag 2 en dienen de naam van deze speler in pm op het AF in te sturen. De volgende dag mogen de spelers van Groep 2 dan iemand aanwijzen met wie ze willen netwerken. Dit kan opnieuw weer iedereen zijn, dus zowel de spelers van Groep 1 als de spelers van Groep 2.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78393

Guest
Mijn gesprekspartner is dood :(

Hier is nog het antwoord op de vraag van mijn vorige gesprekspartner die ik niet meer mocht beantwoorden: nee :p
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Uitslag Event

De winnaar van het event is Dragonfriend! Hij is gisteravond helaas op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Daarom zal zijn item komen te vervallen.

Punten van alle deelnemers:

5bab622334c0fe6a732445c8226e5b1d.png

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het tellen van alle stemmen!:D
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Inactiviteitsdode

Sir Thrones was Burger!

@Loyalpsycho laat zien dat je weer actief bent, anders zul je vanavond als nog doodvallen.
 

DeletedUser78393

Guest
Ik ga mee met WBJIMO op svennieboys
Ik had Sven vrij hoog in m'n lijstje staan (en zo te zien was ik niet de enige), maar nu ik wat beter naar zijn posts kijk, snap ik wat WBJ bedoelt. Moederwolf is goed mogelijk, maar elke wolf zou kunnen omdat er weinig reden is om je welpen niet aan je medewolven bekend te maken, tenzij er een gekoppeld is. En er is al een cupido uit.
 

DeletedUser64575

Guest
Gijs dit klopt niet he..

Nu heb je gewoon de lunch gestuurd door dit zo te doen, geef item aan de 2de.

Precies. De enige reden dat Dragonfriend dood is, is door het event. Op deze manier is het event eigenlijk alleen in het voordeel van de wolven.

Overigens had de beschermengel hier ook wel op in mogen spelen. Dit was te verwachten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dag 3 - Uitslag Event

De winnaar van het event is Dragonfriend! Hij is gisteravond helaas op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Daarom zal zijn item komen te vervallen.

Punten van alle deelnemers:

5bab622334c0fe6a732445c8226e5b1d.png

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het tellen van alle stemmen!:D

Wel lief dat je Lyonn's punten apart telt en niet bij de mijne :rolleyes:

En waarom zijn sommige mensen rood? :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Dag 3 - Uitslag Event

De winnaar van het event is Dragonfriend! Hij is gisteravond helaas op een gruwelijke manier om het leven gekomen. Daarom zal zijn item komen te vervallen.

Punten van alle deelnemers:

5bab622334c0fe6a732445c8226e5b1d.png

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het tellen van alle stemmen!:D

Wat een kut event, als niemand het krijgt dan was het een instant dood voor diegene die won.
 

DeletedUser64575

Guest
Wel lief dat je Lyonn's punten apart telt en niet bij de mijne :rolleyes:

En waarom zijn sommige mensen rood? :eek:

Jouw lijstje was onduidelijk omdat er 1x Dragon in stond en die van Loyal was bewerkt, dus ik wist niet zeker of die geldig waren :p
 
Bovenaan