[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Vervanging

Svennieboys heeft vervanging aangevraagd. (en sprak net toevallig een oud bekende:D:D:D) Hij wordt vervangen door onze WvW-Legend Mooteman!
 

DeletedUser64575

Guest
Beetje onzin weer, deze vervanging. Ik laat m'n lynchstem in ieder geval staan.
 

Deleted User - 2265087

Guest
@WBJIMO, je theorie is heel logisch, maar kan ongelooflijk hard onderuit worden gehaald als blijkt dat er gen moederwolf in zit. Nu valt dat niet te bewijzen, maar ik denk (en hoop) dat 'ie der niet inzit. Zeker als de info die ik gisteren heb gekregen klopt (waarover ik nog wel een klein beetje twijfel), mag ik hopen dat er geen moederwolf inzit, want anders zijn de slechtjes wel heel erg OP.
Sws kreeg ik door DK's reactie ('Ik had het idee dat er eindelijk een paar mensen me begonnen te vertrouwen') het idee dat hij als 'solist' speelde.

Voor de zoveelste keer: DGO is goedje. Daar ben ik 100% zeker van na met haar te hebben genetwerkt en haar claim te weten.

Wacht, is DGO een zij? Hoi, DGO, wat leuk dat er nog een vrouw bij is :D

Als Sven wolf blijkt, dan ben jij de volgende. Enorm wolfse stem en post.

Alsof je het hem op één of andere manier kwalijk kan nemen, wij hebben geen idee wat jouw info is en jullie kunnen bij wijze van drie wolven zijn die heel sneaky samenzweren.

Wat heeft dit nou weer te betekenen :)

Er was iets persoonlijks gebeurd bij Sven (geen idee wat).
 

Deleted User - 487871837

Guest

Deleted User - 2265087

Guest
Dat was al welp nummer 2... (good job btw, DGO!)
Stel nou, er is één moederwolf (die luncht) en er zijn verder alleen maar welpen. Dat zou het nut van de moederwolf verklaren (die wordt in één keer heel belangrijk) en dan spelen de spelleiders goed in op de netwerk mogelijkheid.

In dat geval zal degene van wie ik gisteren info kreeg wel liegen.
 

DeletedUser64575

Guest
Lekker Beul :D

Nog een reden dat Sven de moederwolf is/was dus, gezien Game's reactie op m'n theorie:

Ik zet mijn stem nu op DGO. Die is me gisteren weer veel te makkelijk weggekomen met een meeloopstem.

Ik zie hem niet veel, hij geeft meeloopstemmen en houd zich daarna weer rustig. Voor mij reden om hem als wolf te zien.

Ik heb verder vandaag echt geen tijd meer helaas. Wellicht dat ik vanavond laat ergens nog online kom.

Ik heb gisteren al getwijfeld over DGO om die te lynchen, maar vond het toen nog niet overtuigend genoeg. Na zijn stem gezien te hebben ben ik toch wel overtuigd.

Oh, en goeie post WBJ. Je bent de eerste die DK icm de moederwolf goed onder de loep neemt. Als ik het zo bekijk zou het idd best kunnen.

Goede theorie, maar je gaat er niet in mee en besteed er verder geen aandacht aan?

Voor de zoveelste keer: DGO is goedje. Daar ben ik 100% zeker van na met haar te hebben genetwerkt en haar claim te weten.

Moet ik dan maar iedereen vertrouwen die jij vertrouwt? Ik heb jullie gesprek niet gelezen dus jullie kunnen van alles gezegd hebben. Ik doe het met de lynches en daarmee komt hij er nu gewoon als verdachte uit voor me. Anyway, ik ben weg.

Hier trekt hij mijn geloofwaardigheid in twijfel door te zeggen dat men niet zomaar iedereen kan vertrouwen, waarna hij weggaat. Hier was ik er dus al zeker van dat Game slecht was, waar de beul heel netjes op heeft ingespeeld.

Als Sven wolf blijkt, dan ben jij de volgende. Enorm wolfse stem en post.

Sven is wolf, kan niet anders. Daarnaast is er sowieso een moederwolf, maar ik denk dus dat Sven dat is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat was al welp nummer 2... (good job btw, DGO!)
Stel nou, er is één moederwolf (die luncht) en er zijn verder alleen maar welpen. Dat zou het nut van de moederwolf verklaren (die wordt in één keer heel belangrijk) en dan spelen de spelleiders goed in op de netwerk mogelijkheid.

In dat geval zal degene van wie ik gisteren info kreeg wel liegen.

Is dat niet enórm risky als spelleiding?
Stel men lyncht op dag 1 je moederwolf, rip potje dan.

Denk dat het prima zou kunnen, hebben immers al twee dode welpen gezien, maar denk ook dat er sowieso nog een andere wolf inzit.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga deze ook maar alvast plaatsen: Sven

Lijkt me inderdaad vrij duidelijk. Op iemand anders gaan lijkt me simpelweg stom.

Ik wil vandaag trouwens wel verder gaan zoeken, zeker nu we meer weten ivm welpen en dergelijke. We hebben immers toch nog de hele dag, waarom afwachten?
 
Bovenaan