[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74005

Guest
Goed gespeeld goedjes! Tactiek van de wolven wat betreft het welpen vond ik leuk bedacht, maar zou we eigenlijk op neer komen dat je puur gaat gokken. Natuurlijk hebben jullie pech gehad met vrouw holle, maar tis wel heel risky om maar op 1 rol te welpen. Bijna 15 mogelijke welppogingen en geen enkele geslaagde welpactie is best triest:p

Sander heeft nog sterk gespeeld aan het einde, maar de situatie was wel erg moeilijk. Denk dat de winst voor een groot deel bepaald us op dag 1, toen wbjimo niet gewelpt kon worden.

Hoop wel dat jullie genoten hebben. Dat netwerken heeft denk ik wel echt een meerwaarde en er is goed gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar denk ik?​
 

DeletedUser64575

Guest
Wil dus even kwijt dat @WatBlaasJeInMijnOor? een tering geluksvogel is.

Hij was op dag 1 gewelpt op Holle, maar de huidenwisselaar wisselde toevallig met hem waardoor de welp niet goed was en hij nog leefde. Aangezien de hele welpentactiek holle eruit werken was, ging dat dus meteen gigantisch fout.

Eindelijk kan ik het zeggen.

Gewoon een huidenwisselaar met skills :D
 

DeletedUser72524

Guest
Goed gespeeld goedjes! Tactiek van de wolven wat betreft het welpen vond ik leuk bedacht, maar zou we eigenlijk op neer komen dat je puur gaat gokken. Natuurlijk hebben jullie pech gehad met vrouw holle, maar tis wel heel risky om maar op 1 rol te welpen. Bijna 15 mogelijke welppogingen en geen enkele geslaagde welpactie is best triest:p

Sander heeft nog sterk gespeeld aan het einde, maar de situatie was wel erg moeilijk. Denk dat de winst voor een groot deel bepaald us op dag 1, toen wbjimo niet gewelpt kon worden.

Hoop wel dat jullie genoten hebben. Dat netwerken heeft denk ik wel echt een meerwaarde en er is goed gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar denk ik?​

Nee was een juiste keus, ziener bij een semi netwerk potje moet je er meteen uit halen. Ik vraag mij af of de goedjes hadden gewonnen zonder al dit. Er waren op het eind te veel bewezen goedjes en Sven werd ook gelynched daardoor.
 
Reactiescore
2.191
Goed gespeeld goedjes! Tactiek van de wolven wat betreft het welpen vond ik leuk bedacht, maar zou we eigenlijk op neer komen dat je puur gaat gokken. Natuurlijk hebben jullie pech gehad met vrouw holle, maar tis wel heel risky om maar op 1 rol te welpen. Bijna 15 mogelijke welppogingen en geen enkele geslaagde welpactie is best triest:p

Sander heeft nog sterk gespeeld aan het einde, maar de situatie was wel erg moeilijk. Denk dat de winst voor een groot deel bepaald us op dag 1, toen wbjimo niet gewelpt kon worden.

Hoop wel dat jullie genoten hebben. Dat netwerken heeft denk ik wel echt een meerwaarde en er is goed gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar denk ik?​

Die manier van welpen was het beste met 4 welpen. Door die manier zou zonder het geluk blaasje dag 1 eruit gekregen hebben en hadden we wss verloren.
 
Bovenaan