[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74005

Guest
WvW #272: Sleepy Hollow
(door Castiel. & DemocratischeZwijmelaars)


Het is al ruim 200 jaar rustig in het dorpje waar de Amerikaanse onafhankelijksheidsoorlog zo'n grote impact op heeft gemaakt. De slagvelden van destijds zijn niet meer zichtbaar, maar de inwoners dragen de littekens van hun voorouders nog altijd met zich mee. Er doet zich echter een nieuw kwaad voor in het geteisterde dorpje, het lijkt erop dat het kwaad opnieuw wakker is geschud en klaar is om het werk van destijds af te maken.

In 1781 werd het kwaad gestopt met de onthoofding van de Horseman of Death, de dood zelf werd afgeslacht en hiermee werd het kwaad een halt toe geroepen. Dit keer is hij echter weer tot leven geroepen en heeft hij een groep demonen mee genomen om het werk af te maken. Deze demonen veranderen nachtelijk in kwaadaardige, harige beesten die er niet vies van zijn burgers te onthoofden en op afgrijzelijke wijze te vermoorden.

De enige hoop voor de inwoners van Sleepy Hollow is deze demonen 1 voor 1 uit te roeien! De inwoners hebben door de jaren heen verschillende manieren gevonden om zich tegen het kwaad te weren. Ondanks dat sommigen helemaal geen krachten hebben beschikken de meesten toch over bovennatuurlijke krachten geerfd van hun voorouders om het kwaad te bestrijden.

Naast deze burgers is ook Ichabod Crane, de persoon die het kwaad in 1781 een halt toe riep, herrezen uit de dood. Hij zal niet rusten tot het kwaad is uitgeroeid en alle demonen terug zijn gestuurd naar waar ze vandaan gekomen zijn!

Het probleem is echter dat de demonen een manier hebben gevonden zich te nestelen in de inwoners en het leven van de inwoners hebben overgenomen! Samen met hun leider, The Horseman of Death, die nu door het leven gaat als de grote Moederwolf, willen ze alle inwoners van Sleepy Hollow uitroeien en vervolgens de wereld overnemen!

Zal het de burgers lukken om alle demonen te vinden vóór ze allemaal zijn onthoofd? Of zullen de demonen overwinnen en over de wereld gaan heersen!

Instellingen:

Aantal spelers: 25, rest komt op de reservelijst.
Postlimiet: Ja, circa 25 posts per speler per dag. Bij overschrijding zal de speler in kwestie gewaarschuwd worden/doodvallen wanneer de spelleiding zijn/haar posts overbodig/irrelevant vindt. De spelleiding behoudt zich het recht voor om flexibel te zijn met deze regeling.
Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht.
Eindtijd stemmen: 22:00 uur
Speciale Rollen naar: DemocratischeZwijmelaars en Castiel. (in een privébericht op het Forum)
Lunch naar: DemocratischeZwijmelaars en Castiel. (in een privébericht op het Forum)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: DZ -> Mars
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar bij gelijkspel is de stem doorslaggevend.
BM stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: DZ -> Mars
Je mag niet op jezelf stemmen!
Verhaaltjes: Ja
Hints: Nee
Event(s): Ja, eenmalig. Het tijdstip is door de spelleiding vooraf bepaald, maar zal niet bekend gemaakt worden.
Netwerken/Claimen: Mogelijk (ZIE EXTRA INSTELLINGEN!)/Aan


Mogelijke Rollen

Goedjes

Burger (Arthur Bernard)
- Een rol zonder speciale krachten.


Burger met Zilveren Bloed (The Kindred)
- Een burger die niet geïnfecteerd kan worden door de Infectiewolf.


Dwaze Heks (Katrina Crane)

- Heeft een levensdrankje en een doodsdrankje.
- De Dwaze Heks weet echter niet hoe deze drankjes werken! kan de drankjes alleen maar weggeven aan andere spelers. Alle andere spelers weten wél hoe de drankjes werken en kunnen zelf bepalen wanneer ze deze gebruiken. Spelers krijgen het direct van de spelleiding te horen, wanneer zij een drankje gekregen hebben en kunnen deze drankjes direct inzetten.
- Er wordt niet bekend gemaakt wie er gered is, wanneer een levensdrankje is gebruikt.
- Met het doodsdrankje kan ’s nachts een persoon vermoord worden, tegen dit drankje is geen kruid gewassen. (kan dus niet gered worden hiervan)
- Er wordt niet bekend gemaakt, dat er een drankje is ingezet.

Martelaar (Sheriff Corbin)
- Kan zich opofferen: hij dient voor de deadline door te geven aan de spelleiding dat hij zich wil opofferen voor de Lunch van die dag. In plaats van de door de wolven bepaalde Lunch, zal de Martelaar sterven.
- De Martelaar zal hoe dan ook sterven: het maakt hierbij niet uit of hij zelf beschermd wordt of niet. De actie gaat overigens alleen door als het oorspronkelijke lunch-target niet beschermd wordt.
- Nadat de Martelaar gestorven is, zal hij op Skype toegevoegd worden aan een gesprek met het eigenlijke Lunchtarget. Hij mag daar overleggen met de speler, die hij gered heeft. Zelf mag hij niet meer posten.

Vrouw Holle (Abbie Mills)
- Vrouw Holle kan elke nacht 1 speler opvragen. Van deze speler krijgt zij te horen of die goed of niet goed is (neutraal/slecht = niet goed). Eenmaal in het spel kan ze 2 spelers overspoelen met pek en veren (één speler met pek, en één speler met veren) om daarmee aan te geven welke speler zij vertrouwt en welke speler niet.
- Vrouw Holle mag zelf weten wie ze met pek of veren bestrooit. Dit hoeft niet de kloppen met de werkelijke alliantie van de betreffende spelers.
- Vrouw Holle blijft anoniem bij de Pek en Veren actie.
- Vrouw Holle mag niet zichzelf bestrooien met pek of veren.

Wolfmens (Orion)
- Deze speler wordt altijd als 'Niet goed' gezien door Vrouw Holle. Echter is hij wel gewoon een goedje.
- Sterft als Wolfsmens.

Huidenwisselaar (Wendigo)
- De huidenwisselaar mag tijdens de nacht zijn eigen huid verwisselen met die van een speler naar keuze. Alle acties die op hem uitgevoerd worden, zullen effect hebben op zijn doelwit en vise versa.
- De huidenwisselaar dient een PM te sturen naar de spelleiding voor de deadline met de naam van de persoon waarmee hij wil wisselen.
- De huidenwisselaars mag niet twee nachten achter elkaar van huid verwisselen met dezelfde speler.
- De wisselactie geldt voor de nachtacties en de dagacties de dag erop. (met uitzondering van de Lynch) Als de huidenwisselaar zijn actie op dag één gebruikt, geldt deze dus voor de nachtacties van dag 1 en de dagacties van dag 2.
- De persoon waarmee hij zijn huid verwisseld heeft, krijgt dit niet te horen. Die persoon behoudt daarnaast al zijn speciale krachten.

Vriend (Paul Revere)
- De Vriend mag elke nacht een andere speler uitkiezen om bij te logeren.
- Acties die op de vriend uitgevoerd worden, zullen niet doorgaan omdat hij niet thuis is. Maar alle acties die op de gekozen speler uitgevoerd worden, zullen ook effect hebben op de Vriend. Zo kan een Ziener bijvoorbeeld 'Weerwolf' en 'Vriend' zien. Dit geldt voor alle nachtacties.
- De Huidenwisselaar zal standaard met de Vriend wisselen, wanneer de Vriend bij de persoon logeert, waarmee de Huidenwisselaar wil wisselen.
- Wanneer de Vriend bij iemand logeert, is hij daarna nooit meer welkom. Hij dient dus iedere nacht een andere speler uit te kiezen om bij te blijven slapen.

Beschermengel: (George Washington)
- Kan elke dag iemand opgeven, deze persoon wordt dan beschermd tegen de lunch.
- Mag niet 2 keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen.
- Mag ook zichzelf beschermen.
- Wanneer de Dorpsoudste sterft door de Lynch, zal de Beschermengel haar krachten verliezen. De Spelleiding zal een PM sturen naar de Beschermengel, wanneer haar krachten niet meer ingezet kunnen worden.

Jager (Frank Irving)
- Neemt iemand mee in zijn dood
- Deze persoon moet hij van tevoren opgestuurd hebben naar de spelleider, hij mag ieder moment zijn keuze veranderen. Echter als de jager sterft en hij heeft nog geen persoon doorgegeven, vervallen zijn krachten en zal de jager niemand mogen neerschieten.
- Ook wanneer de jager door inactiviteit sterft, zal hij niemand meenemen in zijn graf. Of hij nu wel of geen schot geplaatst heeft.
- De Jager kan IJzeren Hein niet neerschieten. Wanneer de Jager sterft en zijn schot stond op de IJzeren Hein, dan gaat de actie van de Jager niet door.

Beul (Betsy Ross)
- De beul kan één maal een zelfgekozen speler vermoorden. Dit doet hij overdag, iedereen kan dus zien dat hij een actie uitgevoerd heeft. Zijn naam wordt dus bekend gemaakt.


Dorpsoudste (Ichabod Crane)
- De Dorpsoudste overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood.
- Als de dorpsoudste sterft door de lynch dan verliest de Beschermengel haar speciale krachten.
- De spelleiding verstuurt een bericht naar de Beschermengel als zij haar krachten verliest. Als je geen bericht hebt gekregen van de spelleiding, heb je je speciale krachten dus nog.


IJzeren Hein (Benjamin Franklin)
- De IJzeren Hein is heel sterk en gaat niet zomaar dood. De IJzeren Hein overleeft alle dodende acties, anders dan lynch en lunch. Bijvoorbeeld: Heks, Jager, Beul en welpacties. In plaats van de IJzeren Hein, zal de speler die de actie uitvoerde zelf sterven!
- De IJzeren Hein kan wél geïnfecteerd worden, aangezien een infectie geen dodende actie is.

Slechtjes

Weerwolf (William Howe)
- Een wolf zonder extra krachten.
- Weerwolven lunchen elke nacht een persoon om de wolven te laten winnen.
- Als alle weerwolven sterven en er alleen hulpjes over zijn, winnen de goedjes.
- De wolven mogen met elkaar overleggen.


Moederwolf (The Horseman of Death)
- De moederwolf weet wie de welp/welpen is/zijn en mag ermee overleggen.
- Het contact tussen de wolven en de welp(en) is afhankelijk van de moederwolf.
- De moederwolf is voor de rest een doodgewone wolf.

Welp (Andy Brooks)
- Welp is een wolf in wording, bij het begin van het spel kent de welp de wolven niet. (met uitzondering van de Moederwolf)
- Welp mag iemand proberen te doden, dit doet hij door de rol van een persoon door te geven. Heeft de welp dit goed zal diegene sterven.
- Welp wordt na één succesvolle Welpactie een weerwolf.
- Groeit automatisch op na een bepaalde nacht!
- Welp kan geen speciaaltjes welpen die hun actie al hebben uitgevoerd. Dit geldt alleen voor speciaaltjes met dagacties. (de heks is na haar drankje dus gewoon nog welpbaar)


Infectiewolf (Benedict Arnold)
- Mag tijdens een willekeurige nacht een speler infecteren.
- De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
- De infectie is niet in plaats van de Lunch.
- Wanneer een infectie mislukt, zal het infectietarget een bericht ontvangen van de spelleiding dat de infectiewolf is langs geweest.
- De infectiewolf mag de nacht na een mislukte infectie gewoon weer opnieuw een speler (proberen te) infecteren.

Grote Boze Wolf (The Horseman of Pestilence)
- Mag eenmalig een extra Lunch doorgeven. Tijdens één nacht zijn er dus 2 lunches. Deze extra Lunch dient in een privébericht aan de spelleiding doorgestuurd te worden.
- Wanneer een volwaardige medewolf (hulpjes tellen dus niet mee) sterft, zal de kracht van de Grote Boze Wolf komen te vervallen.
- Voor de extra Lunch tellen dezelfde regels als voor de normale Lunch. Wanneer er bijvoorbeeld een Levensdrankje ingezet wordt, zal geen van de twee Lunches doorgaan. De Grote Boze Wolf is dan zijn actie kwijt en kan deze niet opnieuw gebruiken.

Eigenwijze Wolf (the Hidden One)
- Mag eenmalig de Lunch overdag uitvoeren. De Eigenwijze wolf mag hierbij zelf het Lunchtarget bepalen en hoeft niks te overleggen met zijn medewolven. Hij stuurt het Brunchtarget naar de Spelleiding in een privébericht.
- De Lunch van de daaropvolgende nacht zal niet plaatsvinden. De 'Brunch' is in plaats van de Lunch van de daaropvolgende nacht.
- De Brunch heeft geen last van speciale acties, zoals Levensdrankjes, Beschermengels e.d..
- De actie van de Eigenwijze Wolf mag pas vanaf dag 2 ingezet worden.
- Doordat de actie overdag plaatsgevonden heeft, weten de burgers na de aanval van de wolven wel hoeveel Slechtjes er zijn. Dit aantal wordt gelijktijdig met de Brunch bekendgemaakt. (let op! Dit is het aantal slechtjes dat op dat moment nog in leven is, dus inclusief eventuele infectie(s)!)
- Ondanks dat het een dagactie is, blijft de identiteit van de Eigenwijze Wolf wél onbekend.
- De actie van de eigenwijze wolf heeft verder geen gevolgen voor de nachtacties van andere rollen. Deze zullen gewoon 's nachts plaatsvinden.

Neutraaltjes

Grafdelver (Henry Parish)
- De grafdelver kan vanaf de tweede nacht in actie treden. Hij kan éénmalig een slachtoffer van de weerwolven in een lijk veranderen. Voor de andere spelers zal het lijken alsof er die nacht niet is gemoord.
- De grafdelver zelf krijgt de spelersnaam te horen van het Lijk.
- Indien het lijk wint zal de grafdelver delen in de overwinning. (Het gedolven lijk hoort bij de persoon die de delfactie heeft uitgevoerd.)
- De grafdelver kan slechts één lijk maken, en pas vanaf de tweede nacht. (wanneer er dus meerdere spelers 'lunch' zijn door de Grote Boze Wolf of door liefdesverdriet, dan wordt alleen de officiële lunch, ingestuurd door de wolven, lijk)

Lijk
- Het lijk is een personage dat is aangemaakt door de grafdelver nadat hij is vermoord door de weerwolven. Krachten die het lijk had voor zijn dood is hij kwijt.
- Het lijk speelt helemaal alleen tegen de goede en de slechte spelers. (tenzij hij gekoppeld is aan een geliefde, dan gelden de overwinngingsvoorwaarden van het koppel.) Mocht aan het einde de grafdelver nog in leven zijn, dan winnen de grafdelver en het Lijk samen bij gelijkspel.
- Het lijk is immuun aan de weerwolven en kan niet door hen vermoord worden, noch door hun hulpjes. Hij kan dus enkel sterven door de krachten van goede spelers of de lynch.
- Zodra ofwel alle weerwolven dood zijn, of de grafdelver dood is kan het lijk beginnen met moorden. Het lijk zal dan elke nacht een slachtoffer aanduiden dat hij wil vermoorden. Indien de weerwolven nog leven zullen er 's nachts dus twee doden vallen.
- Het lijk weet in eerste instantie niet wie de grafdelver is.
- Het lijk kan pas beginnen met moorden wanneer alle weerwolven of de grafdelver dood is.
Als de grafdelver geïnfecteerd wordt is hij niet dood, het lijk kan dan pas moorden als alle wolfjes dood zijn.
- Het Lijk krijgt van de spelleiding te horen wanneer het mag gaan moorden.
- Er wordt niet bekend gemaakt, wanneer het Lijk iemand vermoord heeft, dat deze vermoord is door het Lijk.

Bijrollen

Cupido (Pandora)
- Koppelt zichzelf aan een andere speler voor de eerste lynch/lunch.
- Mag met de speler waaraan hij zich gekoppeld heeft overleggen.
- g/g-koppel wint met de goedjes, s/s-koppel met de slechtjes, g/s-koppel vormt een derde partij.
- Wanneer één persoon van het koppel sterft, gaat de andere speler van het koppel ook dood vanwege liefdesverdriet. (tenzij de persoon door inactiviteit is doodgegaan, dan valt alleen de inactieve speler dood)

Burgemeester
- Wordt op dag 1 democratisch gekozen.
- De stem van de burgemeester telt niet dubbel.
- Bij gelijkspel is de stem van de burgemeester wel doorslaggevend.
- Kiest na zijn dood zijn opvolger.

Dag & Nacht Volgorde

Overdag:
Vrouw Holle (pek-en-veren actie)
Dwaze Heks (weggeven drankjes)
Beul
Eigenwijze wolf
Lynch


Nacht:
Vriend
Huidenwisselaar
Beschermengel
Lunch/Infectie/Grote Boze Wolf/Grafdelver/Martelaar
Lijk (moordactie)
Heksendrankjes
Welp
Vrouw Holle (zienersactie)


Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.


Overige Informatie

    • Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
    • Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
    • Rollen kunnen er meermaals inzitten.
    • De extra namen rondom het thema zijn puur bedoeld voor het verhaal. Het is mogelijk dat er meerdere mensen dezelfde rol met dezelfde naam hebben.
    • Screenshots van bijvoorbeeld PM's & skypegesprekken zijn verboden. Wanneer je ze toch plaatst, val je dood. Dit geldt tijdens netwerkpotjes ook voor screenshots, die op Skype naar elkaar gestuurd worden. Gekopieerde Skype-gesprekken zijn wel toegestaan, aangezien deze handmatig aangepast kunnen worden.
    • Wanneer een speler tot 2 keer toe (achter elkaar) niet stemt, zal hij doodvallen. Als er sprake is van een koppel, zal slechts de inactieve helft doodvallen. De andere speler van het koppel, die wel nog actief is, zal gewoon verder kunnen spelen.
    • Wanneer een speler denkt dat er geen wolven in het spel zitten, mag hij ZWARTE DOOD (dikgedrukt+Caps Lock) zeggen in het topic. Klopt het, dan wint hij. Zo niet, valt hij dood. Mocht de speler (die Zwarte Dood gezegd heeft) gekoppeld zijn, zal het gehele koppel doodvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Extra, anders dan anders...

    • Event: er zal een event plaatsvinden deze ronde! Wat dit event inhoudt en wanneer het plaats zal vinden, wordt van tevoren niet bekend gemaakt. (maar is wel vooraf bepaald)
    • Semi-Netwerken: dit is een nieuw concept. Het zit als volgt in elkaar: neem aan dat er 20 spelers meedoen. De spelleiding verdeelt de spelers in twee groepen van 10 spelers. Op dag 1 mogen de spelers van groep 1 allemaal één spelersnaam doorgeven aan de spelleiding, waarmee zij willen netwerken tijdens dag 2. (dus 10x één spelersnaam totaal) De spelleiding maakt op dag 2 dan voor al deze spelers een groepsgesprek aan waar zij één op één kunnen overleggen. Aan het einde van de dag verwijdert de spelleiding het gesprek en wordt het contact verbroken. Op dag 2 mogen dan ook de spelers van groep 2 een speler insturen waarmee zij gedurende dag 3 mogen overleggen. De spelleiding zal dan op dag 3 ook voor hen een groepsgesprekken aanmaken. Tijdens dag 3 sturen de spelers van groep 1 wederom spelersnamen door waarmee zij op dag 4 willen overleggen et cetera, et cetera. Het komt er dus op neer dat spelers van groep 1 op even dagen met andere spelers mogen overleggen en de spelers van groep 2 op oneven dagen.
- Spelers van groep 1 mogen spelers van groep 2 uitkiezen om mee te overleggen en vise versa.
- Het is toegestaan om meerdere malen met dezelfde speler te overleggen.
- Het is alleen toegestaan voor de betrokken spelers om met elkaar te netwerken in het door de spelleiding aangemaakte gesprek!
- Let erop dat de spelleiding alle gesprekken aanmaakt! Ga dus niet uit jezelf met iemand het gesprek aan, wanneer de spelleiding nog geen gesprek aangemaakt heeft, want dan overtreed je als nog de regels!
- Wanneer meerdere spelers met dezelfde persoon willen overleggen, zal die persoon meerdere aparte groepsgesprekken krijgen. Er zal altijd één op één overlegd worden.
 
Reactiescore
443
Spelerslijst:

De spelerslijst is opgesplitst om duidelijkheid te geven welke groep wanneer mag kiezen om met iemand te netwerken. De lijst hoort echter wel gewoon volledig bij elkaar.

Groep 1:
1. Mylove --> Lynch dag 6 Burger
2. pierre the pieter --> Lynch dag 3 Grafdelver
3. Capricorno --> Gewonnen Burger
4. Jenskeuh --> Gewonnen Burger
5. Sir Thrones --> Inactiviteit dag 4 Burger
6. Famdecibel --> Gewonnen Dwaze Heks
7. DragonGoesOppai --> Lunch dag 6 Beul
8. DAMN? --> Lunch dag 2 Martelaar
9. Davy Jones --> Lynch dag 1 Vriend
10. Jessicavd --> Inactiviteit dag 6 Burger
11. WatBlaasJeInMijnOor? --> Brunch dag 5 Vrouwe Holle
12. A Step Back --> Lunch dag 1 Wolfmens
13. Rick --> Gewonnen Huidenwisselaar

Groep 2:
14. GaMe --> Beulactie dag 4 Welp
15. Sander --> Lunch dag 7 Wolf
16. Dedman --> Lynch dag 7 Burger
17. TUTM -->Inactiviteit dag 6 Burger
18. Dark-Knight --> Nachtactie dag 3 Welp
19. Dragonfriend --> Lunch dag 3 Burger
20. Tigor --> Lynch dag 2 Burger
21. Time --> Gewonnen Ijzeren Hein
22. Lyonn --> Hopeful --> Lynch dag 5 Eigenwijze Wolf
23. loyalpsycho --> Inactiviteit dag 5 Burger
24. Svennieboys --> Mooteman --> Lynch dag 4 Moederwolf
25. donkergat --> Opgave dag 7 Wolf

Semi netwerken uitleg:

Alle acties worden per pm ingestuurd naar de spelleiding. Doe dit in een gesprek waar je in zit met beide spelleiders op het Algemeen Forum, op deze manier krijgen we allebei gelijktijdig het bericht binnen en kunnen we hier dus naar handelen. De spelers van groep 1 kunnen dus tot de eerste deadline kiezen met wie ze willen netwerken op dag 2 en dienen de naam van deze speler in pm op het AF in te sturen. De volgende dag mogen de spelers van Groep 2 dan iemand aanwijzen met wie ze willen netwerken. Dit kan opnieuw weer iedereen zijn, dus zowel de spelers van Groep 1 als de spelers van Groep 2.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
Er mag vanaf nu gepost worden! De eerste deadline is morgen om 22:00 uur. We willen dan van alle spelers een BM-Stem en een LYNCH-stem zien in het topic. Daarnaast mag Groep 1 ook stuk voor stuk een spelersnaam doorgeven, waarmee zij morgen willen netwerken. (LET OP! LEES GOED DE EXTRA INSTELLINGEN!)

Daarnaast willen wij alvast vermelden dat de kans groot is dat niet alle uitslagen direct gepost zullen worden. Sommige zullen mogelijk pas 's nachts volgen. Blijf dus vooral niet extra lang wakker, als je op de uitslag zit te wachten, want het kan flink wat later worden i.v.m. ons werk ;) (maar wie weet valt dat allemaal nog wel mee...)

Heel veel succes allemaal!

Mvg. De Spelleiding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Daarnaast willen wij alvast vermelden dat de kans groot is dat niet alle uitslagen direct gepost zullen worden. Sommige zullen mogelijk pas 's nachts volgen. Blijf dus vooral niet extra lang wakker, als je op de uitslag zit te wachten, want het kan flink wat later worden i.v.m. ons werk ;) (maar wie weet valt dat allemaal nog wel mee...)
Dit is vragen om het onmogelijke :(

TijdvoorplanB
 

DeletedUser65921

Guest
Leuk om nog eens mee te doen, aangezien ik niet veel mensen nog ken zal mijn bm stem bijna zeker gaan naar iemand van de oude garde. Ik weet alleen nog niet wie, dus ga nog even wachten.

@sander, is de roze stem nog steeds een ding ja? Wat betekende die nu weer?
 
Reactiescore
2.036
Ik kan enkel mijn bm geven aan blaasje voor het teamwork wat we hadden vorig potje.

Laurens goed je weer te zien, die stem staat voor jou geaardheid :) (grapje)
 

DeletedUser72524

Guest
Jongens ik stel voor om op Jenskeuh te stemmen, lynch. Vanwege zijn politieke overtuigingen! Nu hoor ik iedereen denken aah wat een onzin reden, maar denk dat dit voor een dag 1 lynch een super reden is.

Dus iedereen stem op Jenskeuh!
 
Reactiescore
2.036
Mijn stem moet natuurlijk naar drakenvriend723.
Laat ik voorop stellen dat er niks mis mee is met draakje als bm. Ik heb vaker met hem gespeeld en hij kan bm waardig zijn.

Wat ik me wel afvraag is dat deze stem tegendraads is met wat je het vorig potje zei. Toen vond je dat diegene die vorig potje goed speelde de bm kreeg, Waarom nu deze ommekeer?
 

DeletedUser77953

Guest
Laat ik voorop stellen dat er niks mis mee is met draakje als bm. Ik heb vaker met hem gespeeld en hij kan bm waardig zijn.

Wat ik me wel afvraag is dat deze stem tegendraads is met wat je het vorig potje zei. Toen vond je dat diegene die vorig potje goed speelde de bm kreeg, Waarom nu deze ommekeer?
drakenvriend is de uitzondering die de regel bevestigd. Daarnaast stemde ik uiteindelijk op sander voor bm :p
 

DeletedUser72524

Guest
drakenvriend is de uitzondering die de regel bevestigd. Daarnaast stemde ik uiteindelijk op sander voor bm :p
Wat wil je hiermee insinueren, het potje daarvoor speelde ik subliem. Schoot een slechtje dood op dag 1 en werd gelunched omdat ik een wolf had ontmaskerd. Daarnaast een val bedacht waar uiteindelijk TUTM zelfs een wolf mee kon vangen.

Waarom herhaal ik dit? Stem gewoon op mij als BM de enige juiste keuze.
 

DeletedUser77953

Guest
Wat wil je hiermee insinueren, het potje daarvoor speelde ik subliem. Schoot een slechtje dood op dag 1 en werd gelunched omdat ik een wolf had ontmaskerd. Daarnaast een val bedacht waar uiteindelijk TUTM zelfs een wolf mee kon vangen.

Waarom herhaal ik dit? Stem gewoon op mij als BM de enige juiste keuze.
Dat ik een man ben die zich niet aan zijn woorden houd:D