[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser64575

Guest
Er zijn gewoon wolven in het spel, dus het is geen zwarte dood.
 

DeletedUser78393

Guest
ah omdat er gelunched is neem ik aan? Dat is eigenlijk wel logisch XD geeft een beetje mijn onoplettendheid dit potje weer...
Bij zwarte dood sterft er elke dag willekeurig iemand. Maar er zitten ook welpen in, en voor zover ik weet kan zwarte dood alleen met allemaal goedjes of allemaal slechtjes.
 

DeletedUser17472

Guest
Hier zijn ze dan, de posts van Capri. Eigenlijk valt me maar 1 ding op. In niet 1 post is ze zelf op zoek naar Wolven. Ik denk inderdaad dat ze al weet wie dat de wolven zijn. Het enige dat ze doet is laat stemmen, meestemmen en niks onderbouwen, maar anderen napraten wat de onderbouwing betreft. Zo baseert ze op op dag 1 haar stem op iets wat MyLove heeft gezegd. Maar als ze ook maar vluchtig door de reacties had gebladerd, had ze geweten dat ook MyLove die dag niet actief was. Toen ik overigens aan DZ vroeg wanneer de ronde zou beginnen zei hij vrijdag, zaterdag of zondag.
Sander liegt, ik ben nooit inactief! Wel een semi actief..

Hoi :)

Gijs
Hij zei dat we zaterdag of zondag begonnen!
Dan nu m'n excuus, ik zit in de auto op terugreis van vakantie, kom ergens middernacht thuis. Ik doe vanaf morgen actief mee!
Tenzij iemand heel snel kan uitleggen wie ik moet lynchen, onthou ik me vandaag van de lunch, waarvoor sorry. Mr ik had dus niet verwacht vandaag al dl te hebben.
BM gaat naar Dragonfriend
Prima Wvw'er!
Prima wvwer die ik ken, maar niet van wvw

Dat gaat wel lukken!

Ik zie dat Mylove een mooie post heeft gequote onder mij.
Davy Jones
Ik kan me er goed in vinden.
Meeloopstem gebaseerd op lucht

Ervaren wolf? Ik heb die Rick nog nooit gezien glf ik, dus zoveel zal die wel niet hebben gespeeld.
Dus ik moet wel geloven dat Dragon een goede wvw spelers is, maar rick niet, terwijl anderen zeggen van wel?

Jens had 1 of ander plan voor zwarte dood (geen leuk plan om), Davy Jones is blijkbaar dood en verder geen idee
En hooi Martijn! :D

Hangt ervan af, als het alleen vandaag is,is het geen probleem. Leiders mogen ook een leven hebben.

Ik vind jouw idee trouwens niks omdat ik het onsportief vind. De lynch was blijkbaar het verdachtste, en met jouw plan zorg je ervoor dat de nummer 2 wordt gelyncht, is niet leuk tegenover diegene. Wss ook nog eens een extra dood goedje (die kans is op dag 1 groot).
Maw: slecht plan imo.

Ik startte rond 21:40 het forum op en had niet verwacht dat er al een dl zou zijn vandaag, Gijs had eerder gezegd dat hij dacht dat het zaterdag\zondag zou starten.
In die tijd kon ik onmogelijk alles goed lezen en een goede lynchstem plaatsen. Wilde eerste niet stemmen, toen zag ik een post van Mylove die Svennieboys quotte, en daar was ik het mee eens.
Maar in principe is dit eenmalig, dat ik gwn een meeloopstem neerkwam en verder niks doe. Morgen het topic eens goed lezen en dan actief meedoen!

Eerste post rond 16 uur. Is dat actief?

Vooruit, het is je vergeven! :eek:
Leuk trouwens dat jij er weer bent! :)

Ik vind deze post van Time hypocriet. Het gaat erover dat Dragonfriend tegen Gamebreaker zegt, dat hij (Gamebreaker dus) Sir Thrones wel heel erg verdedigt, alsof hij een wolf is dat wil worden gezien als goedje, door een goede te beschermen. Hierop zegt Time dat dat een goed punt is van Dragon.
Toen heb ik eens teruggezocht, en Time verdedigde Sir Thrones zelf ook, maar niet al te hard (alsof hij dat niet durfde, wat wolven nogal eigen is). Maar na die post van Dragon heeft hij Sir nergens meer verdedigd.




Ik ben het volledig met deze post eens. Jens doet dit potje imo vervelend, heel erg trollen en niet zo heel erg bemoeien met het verloop van het potje.



Kun je dat eerste wat beter uitleggen? Ik heb het idee dat ze wel een soort van haar vizier op iemand 'gooit'.
Ik vind wel een post van haar raar, die van het koppeltjes gedoe. Het ziet eruit als een verspreking die ze probeert te verbloemen door het gebruik van smileys en het excuus dat ze de post verkeerd las.



In dat geval, excuses:p Ik weet nog wel dat ik met een Rick met getallen erachter heb gespeeld, maar dacht dat het een ander was.



Ik ben heel druk bezig geweest om alle pagina's goed door te lezen. Ben gemotiveerd en lees heel nauwkeurig, daarom ben ik er lang mee bezig. Heb daarnaast m'n konijn opgehaald en wat zaken geregeld die komen kijken bij het terugkomen van vakantie.
Mag ik je er trouwens op wijzen dat het CapricornO is, niet CapricornE? :)



Time speelt volgens mij gedeeltelijk anders, gedeeltelijk hetzelfde. Ik erger me niet meer aan hem, dus dat is anders, hij heeft wel nog steeds wat one-liners, maar ook wat posts met wat meer inhoud. Dat idee heb ik iig.



Ik sta gwn om acht uur op:p



Iets zeggen in de WvW chat neemt tig keer minder tijd in dan hier posten:p

En dan nu nog een post, met mijn verdenking.

Ik vond A Step Back een vreemde lunch, hij was niet echt inactief, maar ook niet heel erg actief. Er waren der wel die minder hadden gepost (zoals ik), en veel die meer hadden gepost.
Ik heb eens gekeken naar zn posts, en 1tje is:



Hij gaat dus op Rick, ansich niet iets om Rick daarvoor als wolf te bestempelen, maar ik heb wel eff naar z'n posts gekeken.



Ik kan me volledig vinden in een stem op Dk, ik vond hem eerst ook verdacht. Wat ik vooral raar vind is wat er vandaag gebeurd: Hij zegt dat DK niet meer verdacht is, maw, hij krabbelt terug. Alsof je hem niet meer zo durft aan te vallen nu je weet dat DK zich verdedigd.
Ik ben ook wel heel benieuwd wie die persoon is met wie je hebt gepraat en die jou zo effectief heeft overgehaald.



Ik vind deze zin heel raar. Hier staat dat Rick sws wel op DK was gegaan, ook als 'ie inactief was geweest. Wolven hebben nogal eens de neiging om altijd gwn op 1 persoon te gaan, omdat het heel lastig is voor hen om iemand aan te vallen (ze weten immers of iemand goed is of niet).
Een lange post, maar in mijn ogen ook zonder inhoud. Wat ze hier in feite doet is verdenkingen van anderen te weerleggen of de verdenking op ze te leggen. Maar een uiteindelijke rode stem komt er niet.

Wrm denk jij dan dat hij wolf is?
En weer een vraag aan anderen ipv zelf te gaan zoeken waarom.

Waarom verdenk je me nog meer?
Want waarom ik zolaat reageer heb ik al uitgelegd, dus dan neem ik aan dat je nog meer redenen hebt om me te verdenekn.
Weer een wedervraag. Is dat verdedigen?

Dat was dus omdat ik niet wist dat er gisteren al een dl zou zijn, had amper iets gelezen en pas om twintig minuten voor de dl zag dat het was begonnen.

Hoe vaak moet ik het zeggen? Ik had niet verwacht dat er gisteren een dl zou zijn, heb het topic niet door kunnen lezen. Ik zag dat MyLove die post van Svennieboys quotte en ik was het met Svennieboys theorie eens, dus stemde ik erop.



Ik had niet gekeken naar de tijd van ASB's post, maar zie dat jij gelijk hebt. Dan kun je idd heel die theorie overboord gooien.
Ik ben het niet met je eens dat een opmerking maken over de lunch typisch wolfs is, iig doe ik het als wolf eig nooit, omdat ik weet dat er mensen zijn die denken zoals jij.

Sander, dan herken je me niet zo goed als wolf als je denkt. Waarom heb ik trouwens slechte theorieën, in meervoud? Ik wil jouw reactie wel eens horen op wat ik over Time postte.
Makkelijke verdenkingen? Op welke manier zijn ze makkelijk. Ze zijn niet op de makkelijkste slachtoffers, dus leg maar uit op welke manier ze makkelijk zijn.
Als je dan toch potjes terugzoekt om te kijken of Jessica vaker op actieve spelers stemt op dag 1, zoek dan gelijk even terug hoevaak ik het over de lunch heb als ik slechtje ben. Ik denk dat ik hoogstens zeg dat het sportieve lunches zijn, en verder niks.
Ik stemde vlak voor de dl, dat klopt, maar ik heb echt niet geregistreerd wat ik toen precies heb gelezen.
En leg maar uit wat er niet klopt aan mijn verdediging.



Ik zat gisterenavond nog in de auto en ik was pas net over de grens toen ik online ging (ik kan in het buitenland niet op mobiele gegevens), maw, ik had onmogelijk kunnen overleggen met Fam voor ze haar stem op mij zette.



Waarom overweeg je op mij of op Tigor te stemmen?



Fam, wát onderbouw ik niet? Ik heb uitgelegd waarom ik gisterenavond stemde zoals ik stemde, ik heb uitgelegd waarom ik Rick verdacht vind, waarom ik Time verdacht vind en ik Tigor een klein beetje verdacht vind.
Mijn late stem van gisteren heb ik al een keer of honderd uitgelegd en imo kan mij dat niet kwalijk worden genomen.
En wederom een vraag aan mij maar ik denk dat wat ik zeg inmiddels duidelijk is. Geen onderbouwingen, slecht vragen stellen en niet meezoeken.

Je hebt met Sven een speler die je prima advies kan geven over denkwijzes ;)
Imo heeft een stem op Jens niet zoveel nut, Jens is de laatste tijd een beetje vervelend aan het doen.
Wat vind je van Fam, Time en Tigor?



Jeetje Fam, wolfje die zich in een hoekje gedreven voelt? Je leest slecht, bent fel en valt aan zonder dat daar goede redenen voor zijn (en dan heb ik het over de aanval op WBJIMO).
Kiest partij voor Svennie, en wederom de vraag aan anderen wat ze wel niet van ons vinden. Inmiddels zijn wij alledrie bewezen goedjes.

Je had je ertegen verdedigd en ik kon geen duidelijke fout aanwijzen in je weerlegging maar het voelt alsof het wel klopt. En het andere ding had geen nut om je op te wijzen, want dat kon je wel heel erg simpel afwimpelen.
Waarom verdenk je mij?
Simpelweg om wat je post. Ik weet niet meer aan wie je de vraag stelt, maar ik denk dat dat het antwoord is.

Haha, scherp Duncan! :D
Heb je verder inhoudelijk nog wat toe te voegen?



Counter zonder reden en verdedig je niet tegen de aanval. Ben je er vanaf.
En weer een opmerking naar mij om onder de verdenking uit te komen

Je hebt jezelf erop verdedigd, op die argumenten. En je hebt een counter-gevoel, wat moet betekenen dat ik een aanval heb geopend:p
En mijn god, er zijn altijd mensen die meelopen, en als ik het één keer doe word ik er bijna door gelyncht?



Deze reactie komt wel goed over, en Sander had al uitgelegd waarom een gedeelte van m'n theorie niet klopte.

Als je trouwens denkt dat ik een blad voor m'n mond neem omdat ik anders verdacht ga worden, dan vergis je je. Als goedje zeg ik eigenlijk alles, als wolf niet (dat is waarom ik eerder als wolf altijd door de mand viel:p)



Bij T-Mobile. In principe moet 'ie het doen in het buitenland, bij m'n broer werkte die wel, maar m'n moeder en ik konden het niet. Miss omdat wij geen abonnement hebben, en mijn broer wel.

@Fam, wij kennen elkaar niet door en door, maar ik denk dat het wel zo is dat ik één van de personen ben met wie jij het meeste hebt gepraat (correct me if i'm wrong).

Je verdediging zit vol gaten en je zegt dingen die niet kloppen. Je reactie in deze situatie is stresserig, agressief. Niet wat ik van jou gewend bent.
Helaas verdedig jij je bijna niet..... Je hebt nog niemand kunnen overtuigen geen wolf te zijn.

WBJIMO heeft gwn gequote waar hij naar verwees. Je zei ofc niet letterlijk tussen de regels door dat je in paniek was, maar WvW is ook een kwestie van tussen de regels door lezen en posts interpreteren. WBJIMO interpreteerde dus dat jij in paniek was, en dat ondersteunde die mbv quotes.
Verder is het hypocriet wat jij hier zegt, want jij zette een stem om een stem te zetten, je wist niet op wie je moet stemmen, dus stemde je maar op mij, zonder reden.



Jij verdedigt je hier selectief, wel op het ene deel v/d zin, niet op het andere deel.
Sws, jij verdedigt jezelf hier nu op 7 zinnen van WBJIMO, maar zijn theorie bestond uit veel meer zinnen (hoeveel heb ik niet geteld:p), dus je verdedigt je in het geheel selectief. Wolfje die geen verweer heeft op de rest?



Breda, veel te ver weg. Bovendien vind ik T-Mobile prima en heb ik geen behoefte aan een abonnementje:p



Fam is een zij ;)
En weer kies je voor de aanval ipv de verdediging. Ik ben geen moment in paniek geweest. De dag daarop wel boos

Waarom zeg je eerste dat je op mij stemt omdat ik raar reageer en zonder redenen verdenk e.d. en zeg je, nadat ik dat ontken, dat je op mij stemt vanwege Sander? Je bent je op alle mogelijke manieren aan het draaien om toch nog je stem op mij te rechtvaardigen. En dat terwijl ik de theorie van Sander al heb ontkracht.



Je kan bijna intenties lezen! Ik overweeg zeer om op jou te stemmen, als ik dat doe, beschouw het niet als meeloopstem, maar als counter, als je dat zo nodig wilt. Ik hoop dat je zelf ook inziet dat je nu op mij zit te tunnelviseren (is dat een woord? :S) en je stem op mij op geen enkele wijze gegrond is.



Dankje Martijn voor het melden :)
En mijn vader zou niet zo onder de indruk zijn geweest van mijn argument dat WvW boven alles gaat :(
Als iemand zeker is van zijn zaak, waarom counteren jullie dan altijd door te zeggen dat het tunnelen is. Ik tunnel niet. Bekijk iedereen argwanend.

Het werkt, maar is niet ideaal.

Wat deze avond mij weer leert is dat Tigor dus geen slechtje is. Time maakte een (terechte) opmerking over haar en in een tijdsbestek van, wat is het?, 15 minuten stemmen er een aantal mensen op haar.

@Rick, @Dragon @Tigor
Wie vinden jullie verdacht? Want ik geloof niet in Tigor en ook steeds minder in Fam.
En weer een vraag aan anderen.

Time ben ik het mee eens, al is het dan om een andere reden.
MyLove ben ik ook niet zo van overtuigd.



TUTM heeft geen tijd, dus vandaar.

Waarom DGO op vervolgens op DGO te stemmen.....

Ohja:p
DragonGoesOppai
Ben het er wel mee eens. Miss dat er nog op tijd genoeg mensen mee kunnen?



Ok, goede argumenten.



Hij heeft geen post gelezen, dus kan niks nuttigs zeggen.

Ik ga je wel de hele dag spammen:p
Probeer eerst maar actief wolven te zoeken

Waarom reageer jij niet op mijn weerlegging?
Waar weerleg je iets? Je countert steeds met vragen aan anderen.

Op welke manier ben ik controntatievermijdend? Als ik dat was geweest, zou ik bijv. Sanders theorie niet hebben weerlegd, niet hebben geprobeerd de aandacht op Time te leggen e.d.
Ik was gisteren prima actief en er is vandaag zo weinig gepost dat ik er weinig over te zeggen heb.



Wat zijn de 'goede beschuldigingen' die je hebt gezien? Dan zal ik met alle liefde uitleggen waarom de beschuldigingen niet kloppen.

@Rick9399, Jessica stemt heel vaak raar. Maar nu ik erover nadenk, het is wel alsof ze is geschrokken van Sander (die zei dat het apart was dat ze ineens níet op een inactieve of random stemde op dag 1, wat ze normaal doet), en het daarom dag 2 wel weer deed. En ze is minder actief dan normaal.



Blijkbaar vergis je je dat het atypisch is voor mij dat ik iemand verdenk vanwege de lunch, dat is dan gwn een inschattingsfout van mij.
Normaal kijk ik naar de tijd ja, omdat bij WvW timing heel veel betekent. Maar ik had niet het idee dat in het geval van mijn beschuldiging de timing belangrijk was, er niet aan denkend dat dat wel het geval is. Maakt deze fout mij een wolf?
Nu heb je geen antwoord gegeven op wat je van Time vindt. Ik vond het eerder opvallend dat hij zei dat Dragon een goed punt had over iets wat hij zelf ook deed (nml Sir Thrones verdedigen) en dat hij, na Dragons opmerking, nergens meer Sir Thrones verdedigde. Alsof hij bang was dat Dragon de aandacht naar hem ging leggen.
Wat vind jij daarvan?

10 punten: Hopefull
9 punten: Rick9399
8 punten: Svennieboys
7 punten: Dragonfriend
6 punten: Dark-Knight
5 punten: Watblaasjeinmijnoor
4 punten: Sander
3 punten: Turnupthemusic
2 punten: Jens
1 punt: Pierre the Pieter

Omdat ik het één keer doe, denk je gelijjk dat ik het altijd doe ofzo? Please.
Maar als je het wil weten, ik praat even met m'n netwerkmaatje, want aan de ene kant vind ik 'm ook verdacht omdat z'n verhaal niet logisch is, aan de andere kant gaat het gwn veel te makkelijk nu. Hoewel dit nog wel een gevalletje 'Hopeloos geval, opgegeven wolfje' zou kunnen zijn.
Maar dat vraag ik nu dus aan m'n netwerkmaatje.
En weer kun je niet zelf beslissen en moet je met je netwerkmaatje praten. Inmiddels weet ik wie dat is en ik verdenk hem niet als wolf.

Precies dit zorgt ervoor dat ik ook op Pierre ga stemmen.
Wat ik aan deze stemming trouwens gek vind, is dat de lynch al rond kwart over negen is besloten...normaal op z'n vroegst kwart voor tien. Doet mij haast denken dat een paar wolven zich met de stemming hebben bemoeid, of iig iets in die geest.
Meeloopstem dus net voor het eind
 

DeletedUser17472

Guest
Ik stem vaak laat, maar dat is omdat iedereen pas laat begint te stemmen. Dat ik op DGO ging was logisch -> Ik wist vrijwel zeker dat Tigor goedje was en van jou begon ik het te vermoeden. DGO was een poging om jullie te reddden.
Ons redden? De enige die mij kon redden was ikzelf en Time.
Ga maar potjes terugzoeken, ik stem áltijd laat.
Wat ik zo ongelooflijk bullshit vind is dat íedereen dit doe. Waarom spreek je dan alleen mij erop aan?
Je bent nogal op mij gefocust en ik begin eig spijt te krijgen dat ik gisteren uiteindelijk besloot niet op je te stemmen.
Gelukkig was ik er niet uit. Daarom is nu Dark eruit.

Het boeit geen ene mieter.



Ik heb het idee dat ik deze theorie voor negentig tot honderd procent kan weerleggen door te quoten wat ik eerder al heb gezegd. Maar goed, ik ben benieuwd.



Hoe kun je dat in twijfel trekken, je kan toch gwn opzoeken dat ik een stem op DGO zette. Wat valt daar aan te betwijfelen (cwl)



Dit is idd wel bijzonder hé, wij hebben op geen enkele manier iets met elkaar te maken, maar goed.



Ik ben dit potje niet later dan anders en wat is er strafbaar aan meelopen? Besides, ik loop mee omdat niemand reageerde op mijn verdachten (als DK nu slechtje blijkt, is Time het sws niet meer) en ik moet bekennen, ik vertrouw eig niemand, maar ik vind ook niemand heel erg verdacht.


Ik ben atm vooral bezig om me 100x tegen hetzelfde argument te verdedigen, en omdat ik ord aangevallen door mense met een ongelooflijjke tunnelvisie, is het voor mij lastig om objectief te blijven. Mijn gevoel zegt nu nml Fam en Sander. Dusja..
En ik ben vandaag echt de hele dag bezig geweest met graasmaaien (en ik ben nog steeds niet klaar), zoals m'n netwerkmaatje kan bevestigen. Sry voor het gezeur daarover xD
Hier probeert ze twijfel te zaaien alsof zij en Svennie niks met elkaar te maken hebben. Ik denk daar helaas anders over.

@WBJIMO, je theorie is heel logisch, maar kan ongelooflijk hard onderuit worden gehaald als blijkt dat er gen moederwolf in zit. Nu valt dat niet te bewijzen, maar ik denk (en hoop) dat 'ie der niet inzit. Zeker als de info die ik gisteren heb gekregen klopt (waarover ik nog wel een klein beetje twijfel), mag ik hopen dat er geen moederwolf inzit, want anders zijn de slechtjes wel heel erg OP.
Sws kreeg ik door DK's reactie ('Ik had het idee dat er eindelijk een paar mensen me begonnen te vertrouwen') het idee dat hij als 'solist' speelde.



Wacht, is DGO een zij? Hoi, DGO, wat leuk dat er nog een vrouw bij is :D



Alsof je het hem op één of andere manier kwalijk kan nemen, wij hebben geen idee wat jouw info is en jullie kunnen bij wijze van drie wolven zijn die heel sneaky samenzweren.



Er was iets persoonlijks gebeurd bij Sven (geen idee wat).
Hier probeert ze de rol moederwolf in twijfel te trekken. Ten eerste door de post van Minoor in twijfel te trekken en vervolgens nog te zeggen dat DK solist was, terwijl hij dat met moederwolf niet zou zijn.

Dat was al welp nummer 2... (good job btw, DGO!)
Stel nou, er is één moederwolf (die luncht) en er zijn verder alleen maar welpen. Dat zou het nut van de moederwolf verklaren (die wordt in één keer heel belangrijk) en dan spelen de spelleiders goed in op de netwerk mogelijkheid.

In dat geval zal degene van wie ik gisteren info kreeg wel liegen.
En dan spreekt ze zichzelf tegen

Haha, ja:p

Mensen, hoe groot is de kans dat er twee wolfmensen zijn?
Wat ze hier bevestigt.

Mooteman heeft zich versproken in de netwerkchat (cwl)
Meeloopstem omdat hij veel stemmen krijgt. Als ze nu meestemt en hij gaat er als wolf uit, lijkt ze minder verdacht, maar Svennie is niet meer te redden.

Why me, ik zou niet zo flauw zijn om Dragon te lunchen!

Gisteren heb ik met Duncan genetwerkt, hij claimde wolfmens. Ik dacht dat twee wolfmensen eigenlijk wel konden, maar niet in combinatie met een moederwolf. Mooteman zei zojuist in de chat dat hij moederwolf was.
Morgen dus Duncan.
En dan komt ze met deze verklaring. Mooteman kan wel netwerken, maar niet hier reageren? Waar zijn de quotes? En netwerken kan ook in de wolvenchat.

Omdat het heel op is. Wolfmans is goedje, maar dé perfecte wolvenclaim. Met twee wolfmensen wordt de kans dus 14,3% dat vrouwe holle al op dag 1 'slecht' te zien krijgt. Verder is moederwolf ook sterk.

Ik probeerde je geloofwaardigheid weg te nemen ja, inmiddels heeft Mooteman zich versproken, want hij dacht dat de netwerkchat met mij een welpenchat was:p

Je theorie is logisch maar ik vind ook dat we niet zomaar alles van jou kunnen vertrouwen.
En ja, ik probeer degene met wie ik gisteren heb genetwerkt (Hopeful) naar voren te schuiven voor morgen, want voor vandaag is alles al duidelijk.


Ik denk dat mijn post wel duidelijk is. Ik zit al een paar dagen op Capri, maar mag schijnbaar neit 1 verdachte hebben. Svennie is voor mij duidelijk, maar morgen is Capri wederom aan de beurt.
 

Deleted User - 2265087

Guest
@famdecibel ik wil je een tip geven: Als je een theorie tegen iemand maakt, quote dan niet alle posts. Het wordt er heel onoverzichtelijk van en heel lang, dus mensen zijn niet geneigd om het heel goed te lezen. Je moet gwn een paar posts van iemand quoten om daarmee je boodschap over te brengen. Mr goed, ik zal me zo wel gaan verdedigen.
PS: Stop please met die tunnelvisie:p

Wat is dat voor wolvenuitspraak capri. Je werkt je steeds meer in de nesten hoor.

Wat bedoel je over Hope?

Ik zit niet in wat een wolvenuitspraak is of op welke manier ik me in de nesten werk:p


Ik heb gevraagd aan Gijs of het mag, als het mag krijg je ze meteen.

Je verdenkt mij dus op basis van wat info dat de wolven sterk zijn en meer niet? Wie weet wat er aan de goedjeskant staat? We hebben al een beul en een heks gezien, wie weet wat er nog meer inzit? Gijs en Castiel zijn beide goede leiders, die zullen een sterke wolvenkant echt wel compenseren met een sterke goedjeskant. Je verdenking is dan ook zwak.

En over wolfjesclaims gesproken, burger is ook wel een heel vaak voorkomende wolvenclaim, niet?

Verschil is dat wolfmens je indekt, als je wordt gezien door vrouwe holle is het logisch dat er 'slecht' komt te staan, want ja, je bent wolfmens.
Burger is idd ook wolvenclaim, maar ik kan lastig speciaaltje gaan claimen als ik dat niet ben hé.

Waarom zou je de geloofwaardigheid van Jordy willen wegnemen als hij een enorm sterke theorie op Sven plaatst? Je verdedigt Game licht en een paar minuten later wordt hij gebeuld en is hij welp. Spreekt niet echt in je voordeel he?

Ik krijg eerder het idee dat je de aandacht van jezelf voor morgen af wil halen door met een redelijk zwakke theorie op mij te komen.

Ik vond dat iedereen er te makkelijk vanuit ging dat er wel een moederwolf in zou zitten, wat helemaal niet zeker was. Ik vond het ook een goede theorie, maar als er geen moederwolf was klopte er helemaal niks van. Ik wilde sws nog eff met Sven/Mooteman praten, als ik toch de kans had.
Ik verdedig Game niet, ik zei alleen maar dat ik het volledig snapte dat we maar niet blind van iemand uit moeten gaan dat diegene gelijk heeft. Zo werkt WvW niet echt.

Dus mooteman heeft wel tijd om met capri te netwerken maar niet om zich hier te verdedigen:D

Hij werd in de skypechat gegooid, had glf ik nog niet op het forum gekeken, en vroeg gelijk of dit de welpenchat was. Toen heb ik 'm maar verteld dat hij beter niks kan zeggen en zich had versproken:p
 

DeletedUser64575

Guest
De manier waarop capri mooteman naar voren schuift. Mooteman gewoon lynchen maar is wel iets om rekening mee te houden

Vergeet niet dat ze ook Hopeful naar voren had geschoven als wolf met een wolfmens claim, dus op zich kan het.
 

DeletedUser17472

Guest
Capri, jullie zitten in dezelfde groep. Samen netwerken gaat dus niet. Wvwchat kunnen de anderen lezen.
Maak je hier een fout?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik begin deze post vast met het zeggen, Fam, dat ik er klaar mee ben en dit de laatste keer is dat ik me nog tegen jou verdedig. Ik ben er echt, echt klaar mee. Deze verdenking is regelrechte bullshit, en het erge is dat ik nu alvast weet dat je, zodra ik me heb verdedigd, weer op mij zult gaan, omdat je dat al het hele potje doet.
Bovendien alles eff in spoiler gezet, omdat ik de rest niet wil irriteren met deze enorme lange verdedigen op een bs theorie.

Hier zijn ze dan, de posts van Capri. Eigenlijk valt me maar 1 ding op. In niet 1 post is ze zelf op zoek naar Wolven. Ik denk inderdaad dat ze al weet wie dat de wolven zijn. Het enige dat ze doet is laat stemmen, meestemmen en niks onderbouwen, maar anderen napraten wat de onderbouwing betreft. Zo baseert ze op op dag 1 haar stem op iets wat MyLove heeft gezegd. Maar als ze ook maar vluchtig door de reacties had gebladerd, had ze geweten dat ook MyLove die dag niet actief was. Toen ik overigens aan DZ vroeg wanneer de ronde zou beginnen zei hij vrijdag, zaterdag of zondag.

Ik mag geen spelleider screnen, maar ik zal even overtypen wat er is gezegd:
G: "Heb je ingeschreven"
Ik: Oké, wanneer begint het?
Ik: We zijn er nog niet over uit wanneer we teruggaan, vrijdagochtend, zaterdagochtend of zaterdagavond.
G: Zondag of zaterdag denk

Prima wvwer die ik ken, maar niet van wvw

Dat jij hem niet kent betekent niet dat ík hem niet ken. Ik ken hem wel, en weet dat hij een prima WvW'er is.

Meeloopstem gebaseerd op lucht

Hier ga ik godverdomme niet eens meer op reageren.

Dus ik moet wel geloven dat Dragon een goede wvw spelers is, maar rick niet, terwijl anderen zeggen van wel?

Ik speel al sinds 160 mee, en vrijwel onafgebroken. Ik weet hier beter dan 90% wie er vaak heeft meegedaan. Je hoeft me niet te geloven, maar ik ben wel behoorlijk op de hoogte van dit soort dingen, denk je ook niet?
Bovendien, ik snap niet op welke manier dit mij een wolf maakt. Je plaatst hier gwn een opmerking onder een quote, zonder uit te leggen waarom dat betekent dat ik wolf ben (en dat doe je heel vaak in je 'theorie', drm nogmaals de tip: quote alleen de posts die uitleggen waarom iemand wolf is, niet alle posts).

Eerste post rond 16 uur. Is dat actief?

Actief zijn is gemeten in de hoeveelheid nuttige posts die je maakt. Dat je om 12:00 je eerste post maakt betekent niet dat je actiever bent dan iemand die op 16:00 z'n eerste post maakt. En weer zie ik hier niet in waarom dit mij wolf zou maken.

Een lange post, maar in mijn ogen ook zonder inhoud. Wat ze hier in feite doet is verdenkingen van anderen te weerleggen of de verdenking op ze te leggen. Maar een uiteindelijke rode stem komt er niet.

Wrm de fack is dit zonder inhoud? WvW IS een spel waarbij je verdenkingen moet weerleggen of plaatsen. Daar gaat het om.
Zoek potjes terug, ik geef mensen graag de kans om ze te verdedigen voordat ze een rode stem krijgen, en ik luister ook naar de verdedigingen. Iets wat vrijwel iedereen hier nog moet leren, want luisteren naar weerleggingen tegenwoordig is not done. Ik weet niet of het komt omdat mensen bang zijn dat ze anders worden gezien als een wolfje die terugkrabbelt, maar men doet het niet meer en dat frustreert mij al potjes mateloos.

En weer een vraag aan anderen ipv zelf te gaan zoeken waarom.

Ja, natuurlijk stel ik een vraag, om info te krijgen.

Weer een wedervraag. Is dat verdedigen?

Godverdomme, natuurlijk een wedervraag. Je zegt me verdacht te vinden en zegt niet waarom, dat vind ik schijt irritant.

Kiest partij voor Svennie, en wederom de vraag aan anderen wat ze wel niet van ons vinden. Inmiddels zijn wij alledrie bewezen goedjes.

Ik zei later nog duidelijk dat ik Tigor goedje achtte, en probeerde haar en jou te redden. Besides, is het wolfs om je te vergissen in wie de wolven zijn? Want in dat geval zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wolven.

En weer een opmerking naar mij om onder de verdenking uit te komen

Het was een sarcastische opmerking omdat ik er gek van werd.

Helaas verdedig jij je bijna niet..... Je hebt nog niemand kunnen overtuigen geen wolf te zijn.

TOen ik dit las kon ik deze post niet meer serieus nemen, sorry hoor. Ga opzoek naar 1 post, één post, waarop iemand mij aanvalt en ik me daar niet tegen verdedig.

En weer kies je voor de aanval ipv de verdediging. Ik ben geen moment in paniek geweest. De dag daarop wel boos

Heb jij je ingelezen daar? ÍK werd niet aangevallen, dus IK hoefde me daar ook niet te verdedigen!

Als iemand zeker is van zijn zaak, waarom counteren jullie dan altijd door te zeggen dat het tunnelen is. Ik tunnel niet. Bekijk iedereen argwanend.

Ik ben goedje en hoe vaak ik me ook verdedig, je BLIJFT maar op me gaan. Dat punt dat je niet meer naar iemand luistert maar gwn doorgaat met op iemand stemmen zonder nadenken, dat is het punt dat het tunnelvisie is. DIe is enkel terecht als je mij hebt gezien, maar dat heb je niet, dus.

Waarom DGO op vervolgens op DGO te stemmen.....

Laurens gaf antwoord op de vraag wrm op DGO, dus het is niet alsof ik out of nowhere een verandering maak.

Probeer eerst maar actief wolven te zoeken

Hoe moet ik dat doen als ik telkens weer mezelf moet verdedigen omdat mensen tunnelen?

Waar weerleg je iets? Je countert steeds met vragen aan anderen.

Ga opzoek naar 1 post, één post, waarop iemand mij aanvalt en ik me daar niet tegen verdedig.

En weer kun je niet zelf beslissen en moet je met je netwerkmaatje praten. Inmiddels weet ik wie dat is en ik verdenk hem niet als wolf.

Wtf heeft het ermee te maken dat ik met hem moet praten om iets te beslissen en dat jij hem niet verdenkt als wolf. Dat heeft gwn 0 correlatie met elkaar en slaat nergens op.

Meeloopstem dus net voor het eind

ZOEK GODVERDOMME ANDERE POTJES TERUG! Daar doe ik het ook.

Ons redden? De enige die mij kon redden was ikzelf en Time.

Ik deed pogingen tot, en dat kun je niet ontkennen want dat staat duidelijk in het topic.

Gelukkig was ik er niet uit. Daarom is nu Dark eruit.

Nou, voel je je nu goed? Ook hier geld trouwens weer: Waarom maakt dit mij een wolf?

Hier probeert ze twijfel te zaaien alsof zij en Svennie niks met elkaar te maken hebben. Ik denk daar helaas anders over.

Dan denk je daar maar anders over, be my guest.

Hier probeert ze de rol moederwolf in twijfel te trekken. Ten eerste door de post van Minoor in twijfel te trekken en vervolgens nog te zeggen dat DK solist was, terwijl hij dat met moederwolf niet zou zijn.

Ja, het feit dat ik me vergis maakt natuurlijk wel héél erg dat ik een wolf ben. Net als alle anderen spelers dit potje, want iedereen heeft zich in dit potje vergist.

En dan spreekt ze zichzelf tegen

Ik spreek mezelf niet tegen, ik leg een theorie voor, wat ik op dat moment waarschijnlijk achtte omdat ik toen heel zeker weten wist dat er een moederwolf in zat.

Wat ze hier bevestigt.

Ik bevestig daar helemaal niks, ik stel een vraag aan iedereen omdat ik wil weten wat zij ervan denken, want dat is hoe WvW werkt.

Meeloopstem omdat hij veel stemmen krijgt. Als ze nu meestemt en hij gaat er als wolf uit, lijkt ze minder verdacht, maar Svennie is niet meer te redden.

Meeloopstem omdat Mooteman zich had versproken.

En dan komt ze met deze verklaring. Mooteman kan wel netwerken, maar niet hier reageren? Waar zijn de quotes? En netwerken kan ook in de wolvenchat.

Luister (Deze even buiten de spoiler gehaald omdat ik wil dat iedereen dit even leest):
Ik mocht voor vandaag kiezen met wie ik ging netwerken, en in tegenstelling tot sommige individuen vergeet ik niet dat ik dat recht heb. Maw: ik heb gisteren iemand ingestuurd. Wrm zou ik de moederwolf, een medewolf, insturen als ik ook een goedje in kan sturen en daar nog wat info uit kan proberen te krijgen? En niemand hier kan zeggen dat ik met hem/haar praat, want ik heb Svennieboys ingestuurd. Dus... het zou gwn absoluut niet logisch zijn dat ik medeslechtje van Sven ben.

Ik denk dat mijn post wel duidelijk is. Ik zit al een paar dagen op Capri, maar mag schijnbaar neit 1 verdachte hebben. Svennie is voor mij duidelijk, maar morgen is Capri wederom aan de beurt.

Je hebt mij elke dag aangevallen, dat is tunnelvisie. Forget me, open je ogen. Duncan, Hopeful, nog een wolf.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zie trouwens dat je logjes mag posten, dus voila:

[14:25:47] Melvin Ooteman: dit is de welp chat? :p
[14:26:31] Melvin Ooteman: Ik neem aan dat ik niet mag zeggen wie wolf is en wie welp? :p
[14:26:45] Susan Capricorno: Het mag wel.
[14:26:58] Susan Capricorno: Maar ik zou het niet doen als ik jou was xD
[14:27:20] Melvin Ooteman: why not? :p
[14:27:33] Melvin Ooteman: ja, ik ben nood geworden xD
[14:27:35] Susan Capricorno: Sry, ik ben effe in gesprek met een vriendin
[14:27:54] Melvin Ooteman: sure
[14:28:08] Melvin Ooteman: fijn om te weten dat paprikoorntje ook nog steeds speelt tho :p
[14:28:21] Susan Capricorno: Immer xD
[14:42:09] Susan Capricorno: Maar je hebt je versproken ;0
[14:43:10] Melvin Ooteman: wat?
[14:43:14] Melvin Ooteman: ik heb nog niks gezegd
[14:43:20] Susan Capricorno: Beetje kutte manier om op deze manier dood te gaan:p
[14:43:29] Melvin Ooteman: ga ik dood? :’)
[14:43:42] Susan Capricorno: dit is de welp chat? :pDit was een netwerkchat.
[14:43:44] Susan Capricorno: Ja, je gaat dood:p
[14:44:06] Melvin Ooteman: kut Gijs
[14:44:24] Melvin Ooteman: >__>
[14:44:43] Melvin Ooteman: me niet even heads-uppen gewoon toevoegen
[14:44:45] Melvin Ooteman: mafkees
[14:49:15] Susan Capricorno: Maar hey ansich mag je me de andere wolvenook wel vertellen (angel)
[14:50:37] Melvin Ooteman: haha :p
[14:50:41] Melvin Ooteman: wat dacht je van: nope
[14:51:15] Melvin Ooteman: Dit is weliswaar de kortste potje even
[14:51:16] Melvin Ooteman: ever *
[14:51:21] Melvin Ooteman: voor mij persoonlijk dan
 

DeletedUser17472

Guest
Zie trouwens dat je logjes mag posten, dus voila:

[14:25:47] Melvin Ooteman: dit is de welp chat? :p
[14:26:31] Melvin Ooteman: Ik neem aan dat ik niet mag zeggen wie wolf is en wie welp? :p
[14:26:45] Susan Capricorno: Het mag wel.
[14:26:58] Susan Capricorno: Maar ik zou het niet doen als ik jou was xD
[14:27:20] Melvin Ooteman: why not? :p
[14:27:33] Melvin Ooteman: ja, ik ben nood geworden xD
[14:27:35] Susan Capricorno: Sry, ik ben effe in gesprek met een vriendin
[14:27:54] Melvin Ooteman: sure
[14:28:08] Melvin Ooteman: fijn om te weten dat paprikoorntje ook nog steeds speelt tho :p
[14:28:21] Susan Capricorno: Immer xD
[14:42:09] Susan Capricorno: Maar je hebt je versproken ;0
[14:43:10] Melvin Ooteman: wat?
[14:43:14] Melvin Ooteman: ik heb nog niks gezegd
[14:43:20] Susan Capricorno: Beetje kutte manier om op deze manier dood te gaan:p
[14:43:29] Melvin Ooteman: ga ik dood? :’)
[14:43:42] Susan Capricorno: dit is de welp chat? :pDit was een netwerkchat.
[14:43:44] Susan Capricorno: Ja, je gaat dood:p
[14:44:06] Melvin Ooteman: kut Gijs
[14:44:24] Melvin Ooteman: >__>
[14:44:43] Melvin Ooteman: me niet even heads-uppen gewoon toevoegen
[14:44:45] Melvin Ooteman: mafkees
[14:49:15] Susan Capricorno: Maar hey ansich mag je me de andere wolvenook wel vertellen (angel)
[14:50:37] Melvin Ooteman: haha :p
[14:50:41] Melvin Ooteman: wat dacht je van: nope
[14:51:15] Melvin Ooteman: Dit is weliswaar de kortste potje even
[14:51:16] Melvin Ooteman: ever *
[14:51:21] Melvin Ooteman: voor mij persoonlijk dan

Kijk, en dat klopt dus niet. Jullie zitten beiden in groep 2 en kunnen dus niet netwerken.
 

DeletedUser17472

Guest
Nu ik op mijn pc kijk, zie ik dat jullie toch verschillend zitten. Je blijft mijn verdachte nummer 2 na Svennie.
 
Reactiescore
46
Kijk, en dat klopt dus niet. Jullie zitten beiden in groep 2 en kunnen dus niet netwerken.

Hier kloppen 2 dingen niet
1 - Je mag met mensen uit dezelfde groep gewoon netwerken
2 - Er is duidelijk gezegd dat dit in de globale wvw chat was, dus dan is het ook geen netwerken
 

DeletedUser77898

Guest
Ik moet weer weg. Ik ga uiteraard mee met iedereen en hopelijk hebben we vandaag de 1e wolf te pakken! Svennie
 

DeletedUser17472

Guest
1 - Je mag met mensen uit dezelfde groep gewoon netwerken
Als je dat doet, dan doe je iets dat niet mag.

Semi-Netwerken: dit is een nieuw concept. Het zit als volgt in elkaar: neem aan dat er 20 spelers meedoen. De spelleiding verdeelt de spelers in twee groepen van 10 spelers. Op dag 1 mogen de spelers van groep 1 allemaal één spelersnaam doorgeven aan de spelleiding, waarmee zij willen netwerken tijdens dag 2. (dus 10x één spelersnaam totaal) De spelleiding maakt op dag 2 dan voor al deze spelers een groepsgesprek aan waar zij één op één kunnen overleggen. Aan het einde van de dag verwijdert de spelleiding het gesprek en wordt het contact verbroken. Op dag 2 mogen dan ook de spelers van groep 2 een speler insturen waarmee zij gedurende dag 3 mogen overleggen. De spelleiding zal dan op dag 3 ook voor hen een groepsgesprekken aanmaken. Tijdens dag 3 sturen de spelers van groep 1 wederom spelersnamen door waarmee zij op dag 4 willen overleggen et cetera, et cetera. Het komt er dus op neer dat spelers van groep 1 op even dagen met andere spelers mogen overleggen en de spelers van groep 2 op oneven dagen.

Maar goed dat je beul was.
 
Reactiescore
46
Volgens mij staat er nergens bij dat het tegen de regels is hoor ;)
 
Bovenaan