[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Reactiescore
46
Overigens heb ik ook met WBJIMO lopen netwerken, en hij zou dit kunnen bevestigen
Wij zitten ook bij elkaar in dezelfde groep ;P
 
Reactiescore
46
Semi-netwerken dan, whatever
Je snapt wat ik bedoel
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik dacht ook dat je alleen mocht netwerken met mensen uit de andere groep, fijn om te weten dat het niet zo is :p
 
Reactiescore
46
Alle acties worden per pm ingestuurd naar de spelleiding. Doe dit in een gesprek waar je in zit met beide spelleiders op het Algemeen Forum, op deze manier krijgen we allebei gelijktijdig het bericht binnen en kunnen we hier dus naar handelen. De spelers van groep 1 kunnen dus tot de eerste deadline kiezen met wie ze willen netwerken op dag 2 en dienen de naam van deze speler in pm op het AF in te sturen. De volgende dag mogen de spelers van Groep 2 dan iemand aanwijzen met wie ze willen netwerken. Dit kan opnieuw weer iedereen zijn, dus zowel de spelers van Groep 1 als de spelers van Groep 2.

@famdecibel @Hopeful ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het verkeerd begrepen heeft. Duidelijk is dus anders, anders had iedereen het begrepen :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het verkeerd begrepen heeft. Duidelijk is dus anders, anders had iedereen het begrepen :p

Zoals ik al zei, is het meermaals aangegeven waaronder ook in de beginpost én de spelerslijst. Als je Gijs zijn post goed leest zie je dat hij zegt dat de spelersgroep in 2en wordt gesplitst. Maar er staat hier nergens dat je enkel met de andere groep mag netwerken, er staat dat je een naam mag insturen waarmee je wil netwerken.

Zoals Rick hierboven aangeeft ook :)

Ik wil trouwens even gebruik maken van deze post om ook even te posten dat ik het betreur maar dat ik voorlopig even niet in staat zal zijn verhaaltjes te typen. Ik vind dit jammer maar er is in RL iets gebeurd zoals ik gisteren aangaf en daardoor ga ik nu even niet verhaaltjes typen. Ik zal wel gewoon de DL tijdig doen.
 
Reactiescore
46
Succes met wat er IRL is gebeurd, zal vast niet iets fijns zijn :(
Beetje off-topic maar het zal allemaal wel
 

DeletedUser17472

Guest
Zoals ik al zei, is het meermaals aangegeven waaronder ook in de beginpost én de spelerslijst. Als je Gijs zijn post goed leest zie je dat hij zegt dat de spelersgroep in 2en wordt gesplitst. Maar er staat hier nergens dat je enkel met de andere groep mag netwerken, er staat dat je een naam mag insturen waarmee je wil netwerken.

Zoals Rick hierboven aangeeft ook :)

Ik wil trouwens even gebruik maken van deze post om ook even te posten dat ik het betreur maar dat ik voorlopig even niet in staat zal zijn verhaaltjes te typen. Ik vind dit jammer maar er is in RL iets gebeurd zoals ik gisteren aangaf en daardoor ga ik nu even niet verhaaltjes typen. Ik zal wel gewoon de DL tijdig doen.
Ricks post geeft aan dat er wel degelijk onduidelijkheid is geweest, maar maakt niet uit. Ik ben tevreden met de personen die ik gesproken heb.

Bewaar je verhaaltjes maar voor de volgende keer. RL gaat altijd voor.
 
Reactiescore
2.196
in begin heeft t er wat onduidelijk opgestaan, maar dit boeit helemaal niet.

capri je hebt zolang gedaan over die log dat ik ga denken aan vervalsing. Kan je me niet kwalijk nemen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kijk, en dat klopt dus niet. Jullie zitten beiden in groep 2 en kunnen dus niet netwerken.

Nu ik op mijn pc kijk, zie ik dat jullie toch verschillend zitten. Je blijft mijn verdachte nummer 2 na Svennie.

Fam, luister: Ik heb een half uur van m'n vrije tijd verspild om me te verdedigen tegen jouw 'theorie'. Jij gaat mij niet flikken dat je me daarna gwn blijft verdenken, terwijl ik zolang mee bezig ben geweest om te proberen je die oogkleppen af te laten zetten en verder te kijken dan je neus lang is.

Eén voordeel, je zal vanavond wel dood zijn. Je hebt geclaimd en uit Mooteman z'n reactie leid ik af dat er nog een welp in het spel zit.

Hier kloppen 2 dingen niet
1 - Je mag met mensen uit dezelfde groep gewoon netwerken
2 - Er is duidelijk gezegd dat dit in de globale wvw chat was, dus dan is het ook geen netwerken

Dit was niet in de globale WvW-chat (ik neem aan dat dit over mijn logje ging?), maar over het 1 op 1 netwerken :)

Ik dacht ook dat je alleen mocht netwerken met mensen uit de andere groep, fijn om te weten dat het niet zo is :p

Ik voel me aangesproken en beledigd :(

Ik dacht, ik noem geen namen :(

in begin heeft t er wat onduidelijk opgestaan, maar dit boeit helemaal niet.

capri je hebt zolang gedaan over die log dat ik ga denken aan vervalsing. Kan je me niet kwalijk nemen.

Pff, krijgen we dit gezeik weer:(
Ik wist niet of het mocht, dus vandaar dat ik het in eerste instantie niet postte. Ten kreeg ik het lumineuze idee om eens bij de instellingen te kijkenxD
 

DeletedUser17472

Guest
Dat ik nu dood ga is niet erg. Mijn werk zit er op. En jij gaat morgen dood als wolf.
 
Reactiescore
46
Dit was niet in de globale WvW-chat (ik neem aan dat dit over mijn logje ging?), maar over het 1 op 1 netwerken :)

Hij werd in de skypechat gegooid, had glf ik nog niet op het forum gekeken, en vroeg gelijk of dit de welpenchat was. Toen heb ik 'm maar verteld dat hij beter niks kan zeggen en zich had versproken:p

Oops, blijkbaar was ik dus degene die het verkeerd gelezen had x3
Ik dacht dat met 'de skypechat' de globale wvw chat bedoeld werd xD
 
Bovenaan