[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

DeletedUser77639

Guest
Een paar minuten ervoor zei je nog dat je dacht dat ze beiden niet slecht waren, maar je Joker in het achterhoofd hield. Bij zijn eerstvolgende post spring je er weer op. Het lijkt me eerder dat jij in alle subtiliteit iets rond Joker aan het bouwen bent?

Ik houd joker inderdaad in het achterhoofd, als hij dan een vreemde post maakt wil ik er best eens op gaan reageren, of vind jij dat jokers sws goedje is omdat hij de laatste 8 potjes maar 1x slechtje is geweest. op die manier kan je al snel een aantal namen weghalen die geen slechtje gaan zijn lijkt me. Dus waarom zo'n post zetten.
Ik heb mijn twijfels over joker en vertrouw hem dus inderdaad niet, maar ik heb ook nog geen 100% gevoel en hij is actief mee aan het doen, dus het zou zonde zijn om hem er nu uit te gaan gooien zonder zeker te zijn.
 

DeletedUser77953

Guest
Niet op iemand stemmen doordat die niet vaak slechtje is slaat natuurlijk nergens op. De spelleider heeft mij verteld dat het met een randomnizer is gebeurd dus daar moeten we totaal niet op letten.

Ik ben zo thuis en zal dan eens doorlezen wat er gisteravond/vanochend precies is gezegd.
 

DeletedUser77953

Guest
it's alive! :)


@WatBlaasJeInMijnOor? ik denk dat we beide tot de conclusie zijn gekomen dat joker niet zo verdacht meer is :)
Wat vind jij van de stemmen op Maroen? terecht?

Ik vond ze nogal vaag, naar mijn mening was hij eigenlijk niet verdacht bezig

Zowel voor jou als WBJIMO, wat heeft jullie overtuigd om joker niet meer verdacht te vinden?
 

DeletedUser64575

Guest
Reactiescore
1.015
it's alive! :)


@WatBlaasJeInMijnOor? ik denk dat we beide tot de conclusie zijn gekomen dat joker niet zo verdacht meer is :)
Wat vind jij van de stemmen op Maroen? terecht?

Ik vond ze nogal vaag, naar mijn mening was hij eigenlijk niet verdacht bezig

Niemand was echt verdacht bezig en als je een keuze moet maken tussen 2 mensen die je niet als slechtje ziet zoek je een alternatief. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik bij maroen kwam. Kraakt eerst andermans ideëen af en liep vervolgens mee met iemand op jessica. Ik besloot dus voor mezelf dat dat genoeg was om mijn lynchstem te krijgen. De uitkomst ervan is wel heel erg spijtig, maar ik sta nog steeds achter mijn denkproces.
 

DeletedUser76681

Guest
Niemand was echt verdacht bezig en als je een keuze moet maken tussen 2 mensen die je niet als slechtje ziet zoek je een alternatief. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik bij maroen kwam. Kraakt eerst andermans ideëen af en liep vervolgens mee met iemand op jessica. Ik besloot dus voor mezelf dat dat genoeg was om mijn lynchstem te krijgen. De uitkomst ervan is wel heel erg spijtig, maar ik sta nog steeds achter mijn denkproces.

Klopt, ik kan jou wel volgen in dat denkproces, en idd jammer van de uitkomst. Maar jij gaf er tenminste nog een uitleg aan. (heb even terug gelezen)
Jessica niet, hoewel ze nog ruim te tijd had om wat meer toe te voegen uiteindelijk.


Zowel voor jou als WBJIMO, wat heeft jullie overtuigd om joker niet meer verdacht te vinden?

Het verbaast me gewoon dat niemand moeite deed om Joker te ondersteunen nadat hij verdacht werd (of ben ik fout?) En dat hij dus eigenlijk solo speelde om iemand te verdenken. en daarbij beweert hij ook een speciaaltje te zijn.
Het is niet zo zeer dat hij dan volledig goed is maar op dit moment ben ik er niet meer van overtuigd om mijn stem vandaag weer door te drukken op hem.
 

DeletedUser77953

Guest
Klopt, ik kan jou wel volgen in dat denkproces, en idd jammer van de uitkomst. Maar jij gaf er tenminste nog een uitleg aan. (heb even terug gelezen)
Jessica niet, hoewel ze nog ruim te tijd had om wat meer toe te voegen uiteindelijk.




Het verbaast me gewoon dat niemand moeite deed om Joker te ondersteunen nadat hij verdacht werd (of ben ik fout?) En dat hij dus eigenlijk solo speelde om iemand te verdenken. en daarbij beweert hij ook een speciaaltje te zijn.
Het is niet zo zeer dat hij dan volledig goed is maar op dit moment ben ik er niet meer van overtuigd om mijn stem vandaag weer door te drukken op hem.

De theorie van sommigen is dan ook dat hij aangevallen werd door zijn medewolf (WBJIMO). In dat geval kan ook niemand hem ondersteunen doordat z'n medewolf degene is die hem aanvalt. Deze trekte later ook zn stem terug dus het is mogelijk dat ze samen wolf zijn en gestopt zijn met elkaar aanvallen nadat een van de twee bijna dood ging.
 

DeletedUser1435

Guest
Haha, vertel me eens waar ik counter dan?

nou eigenlijk is dat precies de reden die jou wolf maakt. je countert gedekt.

normaal had je allang op mij gestemd haha dit is een verandering in jouw gedrag. de vorige keer dat je wel op mij counterde was je goedje nu ben je dus slechtje.
 
Reactiescore
1.015
Ik counter ook niet gedekt, ik counter nergens. Je lult nu dus gewoon wat bij elkaar in een poging om je stem te rechtvaardigen. Daar prikken mensen zo door.
 

DeletedUser1435

Guest
welnee.

ik stel voor dat als jij geen wolf bent ik 10 potjes niet mee doe ;d
 
Reactiescore
1.015
Ik hou je aan die belofte. Al heb je die meermaals gemaakt en speel je nu toch mee.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76681

Guest
De theorie van sommigen is dan ook dat hij aangevallen werd door zijn medewolf (WBJIMO). In dat geval kan ook niemand hem ondersteunen doordat z'n medewolf degene is die hem aanvalt. Deze trekte later ook zn stem terug dus het is mogelijk dat ze samen wolf zijn en gestopt zijn met elkaar aanvallen nadat een van de twee bijna dood ging.

Kan wel de switch van wbj verklaren, en dat hij wellicht geschrokken was omdat er stemmen kwamen op joker dan gedacht. Dus heeft hij joker van de dood gered.

Zo nog is ff lezen.
 
Bovenaan